//

WebDav

WebDav discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Er werd mij gevraagd of ik een website kon noemen waarop wordt uitgelegd hoe je WebDav support krijgt in een applicatie voor de iPhone. Heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-02-12, 21:56
raptile's schermafbeelding
raptile raptile is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 149
Standaard WebDav

Er werd mij gevraagd of ik een website kon noemen waarop wordt uitgelegd hoe je WebDav support krijgt in een applicatie voor de iPhone.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of een link naar een site met uitleg?

Ik heb zelf de ****** verstand van programmeren voor de iPhone dus kan echt niet vertellen of een site m.b.t. webdav goede info bevat of niet.

Alvast bedankt!

(Achtergrond info: Ik heb een password app gekocht welke mij erg goed bevalt. Ik ben echter op zoek naar een password app met webdav support. De programeur van deze gekochte app zag zit ook wel zitten maar had hier geen ervaring mee en vroeg of ik informatie kon aan leveren. Aangezien ik geen goede password app kan vinden met webdav support wil ik hier uiteraard mn best voor doen om dit werkend te krijgen in mn huidige password app.)
__________________
I love my job! I could sit and watch it all day long
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
password, webdav



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Password manager met Webdav Support raptile iPhone Apps 0 01-02-12 22:41
Webdav op windows 7 instellen voor ipad Boeiend Desktop-applicaties 0 16-08-11 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.