//

iphone developer program zonder creditcard

iphone developer program zonder creditcard discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit de procedure te lezen over het maken van eigen apps wat begint met het iOS Developer Program. Wordt dan verwezen naar de engelse ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-12, 18:05
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard iphone developer program zonder creditcard

Ik zit de procedure te lezen over het maken van eigen apps wat begint met het iOS Developer Program. Wordt dan verwezen naar de engelse apple site en daar kan je natuurlijk enkel met credit card betalen. Welke ik niet heb.

Nu heb ik wel gelezen dat er ook eentje in de nederlandse apple site staat vermeld: iOS Developer Program - Apple Store (Nederland)
Vraag mij echter af of dat wel zo hoort omdat ik op de nederlandse apple site op zich niets vind als ik op 'developer program' zoek en deze pagina verder ook geen info heeft. Wellicht dat het er ooit op heeft gestaan maar dat de nederlandse apple die pagina ooit heeft vergeten te verwijderen

Kan ik daar wel gewoon mij aanmelden en betalen zonder credit card? Of kan ik beter gewoon de engelse pagina's gebruiken. Als de nederlandse gewoon werkt kan ik daar dan ook de benodigde certificaten en wat je nog meer nodig hebt aanschaffen zonder credit card?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-06-12, 20:54
Jonaske_ Jonaske_ is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Als je het developerprogramma koopt via de Engelse pagina wordt je doorgelinkt naar de Nederlandse store waar je overigens ook met een credit card de licentie moet betalen. De enige betaalmogelijkheid is creditcard. Ken je niemand met een Visa- of MasterCard?
  #3  
Oud 11-06-12, 22:22
zipspevo zipspevo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: purmerend
Berichten: 22
Standaard

ik heb ook een account maar heb zonder credit card gedaan hoor gewoon met een bank overschrijving gr
  #4  
Oud 11-06-12, 22:37
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zipspevo Bekijk bericht
ik heb ook een account maar heb zonder credit card gedaan hoor gewoon met een bank overschrijving gr
What methods of payment are accepted?

We only accept credit card payments for Apple Developer products.
  #5  
Oud 12-06-12, 08:07
zipspevo zipspevo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: purmerend
Berichten: 22
Standaard

Betalen per bankoverschrijving
Als u ervoor kiest om per bankoverschrijving te betalen, beginnen wij pas met het samenstellen van uw bestelling op het moment dat we uw betaling ontvangen hebben en de gelden zijn overgeboekt via het banksysteem.

Instructies over hoe u kunt betalen vindt u op de pagina 'Hartelijk dank' nadat u de bestelling heeft geplaatst, evenals in de email met de orderbevestiging.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juni 2012 om 08:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
What methods of payment are accepted?

We only accept credit card payments for Apple Developer products.
Betalen per bankoverschrijving
Als u ervoor kiest om per bankoverschrijving te betalen, beginnen wij pas met het samenstellen van uw bestelling op het moment dat we uw betaling ontvangen hebben en de gelden zijn overgeboekt via het banksysteem.

Instructies over hoe u kunt betalen vindt u op de pagina 'Hartelijk dank' nadat u de bestelling heeft geplaatst, evenals in de email met de orderbevestiging.
  #6  
Oud 12-06-12, 10:27
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Anders vraag je een debetcard aan op moneybookers.com heb ik ook gedaan en werkt prima.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met activatie iPhone Developer Program iPhone3G_Olé Ontwikkelen voor iOS 11 16-07-11 21:37
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? Dennis² Ontwikkelen voor iOS 21 01-06-10 21:56
Creditcard en profiel informatie developer program Dreissen Ontwikkelen voor iOS 19 02-03-10 16:58
Aanmelden iPhone Developer Program zonder creditcard? Dennis² Ontwikkelen voor iOS 5 06-08-09 10:37
iPhone Developer Program activeren: U.S. Taxpayer Identification P-development Ontwikkelen voor iOS 18 28-04-09 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.