//

Ervaringen iOS6

Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Over het algemeen werkt het sneller al zit ik soms toch nog even te wachten op mijn iPhone 4. Wel crasht de settings.app als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 13-06-12, 10:38
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Over het algemeen werkt het sneller al zit ik soms toch nog even te wachten op mijn iPhone 4. Wel crasht de settings.app als ik op Facetime klik in dit menu. Dit heeft een keer gewerkt en toen heb ik Facetime aan mijn AppleID gekoppelt. Dit mislukte en sindsdien kom ik dit menu niet meer in en crasht dus de settings.app. Het resetten van mijn instellingen heeft niet geholpen helaas.

Daarnaast een enorme teleurstelling: Facetime werkt niet over 3G op de iPhone 4. Dit schijnt alleen op de iPhone 4S en nieuwe iPad te werken. Dit snap ik dan weer echt niet, en hoop dat dit gefixt wordt in een toekomstige beta.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 13-06-12, 10:43
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Facetime menu is bij mij ook niet toegankelijk.

Gelukkig werkt alles wel omdat ik mijn backup heb terug gezet.
  #43  
Oud 13-06-12, 12:16
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Wat me ook opvalt is dat ik bij de instellingen van de Niet Storen functie alleen alle contactpersonen kan selecteren en niet de verschillende groepen die ik heb (Facebook, iCloud, Gmail, Exchange werk etc..). Iemand dit ook opgevallen?
  #44  
Oud 13-06-12, 12:41
joeriblaau joeriblaau is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Heeft nog iemand er hier in NL last van dat Wi-Fi het niet doet? Ik heb zelf de Experia Box van KPN. Moet nu alles via Edge doen vanwege slechte verbinding thuis, zeer irritant.
  #45  
Oud 13-06-12, 12:50
mwhite mwhite is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

hoe zit het met navigatie op een iphone 4?
werkt dat ? ook gesproken begeleiding
  #46  
Oud 13-06-12, 13:21
joeriblaau joeriblaau is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwhite Bekijk bericht
hoe zit het met navigatie op een iphone 4?
werkt dat ? ook gesproken begeleiding
Ja en in het Nederlands!
  #47  
Oud 13-06-12, 13:31
mwhite mwhite is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeriblaau Bekijk bericht
Ja en in het Nederlands!
ja hebt een 4s
maar ook met een 4?
  #48  
Oud 13-06-12, 13:44
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwhite Bekijk bericht
ja hebt een 4s
maar ook met een 4?
In de Beta versie werkt ie volgens mij nog wel op 4 maar uiteindelijk alleen op 4s volgens mij.
  #49  
Oud 13-06-12, 13:48
joeriblaau joeriblaau is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mwhite Bekijk bericht
ja hebt een 4s
maar ook met een 4?
Nee turn-by-turn is niet op de iPhone 4 beschikbaar
  #50  
Oud 13-06-12, 15:53
mausje68 mausje68 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Dommelen
Berichten: 23
Standaard

Bij mij crasht Wordfeud op de iPad. Op de iPhone 4 doet Wordfeud het wel.
  #51  
Oud 13-06-12, 16:32
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike77 Bekijk bericht
Werkt de nieuwe "MAPS" voor België? en ook al 3D?
Nobody?
En de sportuitslagen voor Siri ook voor België?



Greets
  #52  
Oud 13-06-12, 19:24
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Ook de appstore staat gewoon in het NL bij mij met €
Gisteren was de appstore bij mij in $, maar nu in €.
  #53  
Oud 13-06-12, 19:59
TheQuillss TheQuillss is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Ik mark dat de kaarten app vaker crasht wanneer ik een adres wil opzoeken.
De navigatie optie werk dan wel weer best goed. Het is alleen nog engels gesproken en er is geen verkeersinformatie beschikbaar.

Wanneer ik 'Toon verkeer', wil inschakelen, krijg ik een popup met de melding dat dit in de instellingen moet gebeuren. vervolgens kom je dan uit bij lokatieinstellingen.

Ben er ook nog niet achter of het weinig of veel data gebruikt. Maar ik geloof dat het niet zo veel is.
__________________
bartnotermans.com
  #54  
Oud 13-06-12, 21:00
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Klopt het dat je voor updates of eerder gekochte Apps je wachtwoord niet meer nodig hebt?

http://zite.to/LQQaK6

Dat zou fijn zijn!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #55  
Oud 13-06-12, 21:28
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Klopt het dat je voor updates of eerder gekochte Apps je wachtwoord niet meer nodig hebt?
Ja, dat klopt. Is inderdaad erg prettig!
  #56  
Oud 14-06-12, 00:25
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cornmeister Bekijk bericht
Wat mij opvalt is dat op mijn 4S een berg profile afbeeldingen bij mn contacts er wat gescrambled uitziet.

zijn er meer mensen die dit hebben ?

Dit probleem heb/had ik ook met een iPhone 4.
Oplossing bij mij was om via het iCloud menu de contacten sync uit te zetten en hierbij de contacten wel op de iPhone te behouden. Hierna de contacten sync weer aanzetten en even wachten. Bij mij waren de plaatjes toen weer normaal
Beta1 loopt bij mij nog vaak vast of ik krijg een compleet zwart scherm. Hopelijk is dat met een beta2 opgelost.
  #57  
Oud 14-06-12, 02:21
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Het werkt prachtig, een aantal functies zoals muziek van de itunes store terugzetten werken nog niet maar het ziet er goed uit en werkt ook goed!
  #58  
Oud 14-06-12, 03:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mijn 1ste ervaring:

Het 1ste wat gebeurt is dat je gewoon je helderheid terug wat naar omhoog moet zetten (ieder moet dit voor zich uitmaken he). De helderheid heb ik dus terug normaal gezet.

Als ik de niet storen knop aanzet dan zie ik een maantje tussen de Wi-Fi en het uur staan.
UPDATE; bij berichtgeving heb ik niemand genomen en het werkt nu, dat was dus nog hetgeen ik moest instellen . Probleem opgelost. Het enige verschil is nu dat als er iemand belt of sms stuurd dat je scherm zwart blijft terwijl je anders toch je scherm zag oplichten.
Wie je dan bv belt die hoort meteen je voicemail, beetje gemengde gevoelens bij, moest voicemail nu gratis zijn dan kan dat geene kwaad maar wie nu zegt ik ga subiet nog eens bellen en alweer die voicemail meteen die is alweer geld kwijt.

Itunes match heb ik opnieuw moeten inschakelen bij de instellingen op de iPhone, uiteraard een pietluttigheidje he.

kaartenmap; de afbeelding laat te wensen over vind ik, die was beter in google maar goed, ik gebruik altijd de app streetviewer als ik een bedrijf of iemands huis wil zien enz...
Gps mee gebruiken moet ik nog testen maar lijkt me er op het eerste zicht oke uit.
Mijne maat zijn huis ingevoerd en die toonde een paar huizen ernaast aan maar das mee alles zo, ook me streetvieuwer en zelfs met mijn navigon en TT gps.

passbook dat werkt niet.

Surfen via ios 6 gaat ook een stukje sneller, amaai, das wel toppie, heel goed zenne, beduidend sneller dan onder ios 5. Heb ik heel graag.

Bij de appstore heb ik beetje problemen of het moet al aan de appstore zelf liggen?

Tis idd vernieuwd en in positieve zin.

Wat ik dus zie is dat apps die ik al gedownload heb er bv staat open, bij anderen staat er installeer of geinstalleerd, dus niet volledig correct maar niks ergs vind ik, open wil ook zeggen je de app al hebt gedownload. Niks ergs dus.

Ik kon eerst in categorieen gaan maar nu opeens niet meer, er komt op : verbinding met itunes store mislukt op. Dernet ging het wel effe,helaas nu niet meer, beetje vervelend omdat ik dit regelmatig gebruik maar geen ramp, ik ga er niet van sterven.

Ik downloade een app bv nr 26 en ik bleef idd zoals gezegd hangen op de pagina en toen ik terug keerde kon ik beginnen aan nr 27.
Maar op het ene zoals bij top 25 top betaald daar kon ik een bv gratis app downloaden en daar kon je dit doen zonder dat je eerst naar de tekst van de app moest toegaan, ik download de app en zie de blauwe balk gaan in dus hetzelfde menu J , het installeren ging snel en vlotjes.
Als je dan op je homebutton duwt (niet op open in dat menu zelf) dan zie je nu bij al je nieuwe apps die je nog niet hebt geopend een blauwe streep staan met daarop nieuw, klik je er eenmaal op dan is dat weg, heel heel mooi en goed vind ik.

Maar ik meende toen ik bij categorieen ging en apps downloade je daar wel eerst nog de tekst van de app te zien krijgt en dan kan downloaden, terug keren bleef kon je ook meteen naar de ander nummer gaan dus daar kan ik nog steeds goed mee leven, je spaard je echt veel tijd uit vind ik, je springt gelukkig niet meer opeens terug naar nr 1 als je aan nr 200 ofzo zit, goed zo.
Doordat je nu meteen die download knop naast de app moet je wel goed opletten want het is nu zoveelge makkelijker dat je soms zonder je het weet je een app aan het installeren bent , je zal wat meer aan de zijkant moeten scrollen nu J of anders kan je snel prijs hebben maarja, ze moeten iets doen he om het allemaal sneller en makkelijker te maken, het is wennen, dat zal iedereen wel snel gewoon worden. Dus niks fouts aan voor mij.

Als je scrolt nu en je zat aan nr 25 dan moest je altijd zelf klikken/tikken om telkens naar de volgende 25 apps te gaan, nu niet meer, als deze aan het einde komt doet deze het vanzelf nu en het gaat nog redelijk snel ook, zo snel soms dat je effe moet wachten tegen de apps correct geupdated zijn dat je ze bv al gekocht hebt . Maar ook zeer postief maar het staat nog niet volledig op punt wat logisch is he, tis en beta versie maar dit werkt op dit kleine puntje na al heel goed.

Ik had eerst nog een probleem ook mee die melding van facebook waar ik weiger nam, telkens ik een app downloade kwam er die melding op, na een paar keer weiger te nemen heb ik het nu voorlopig niet meer voor.


Bij muziek; itunes match kan ik op de iPhone nu blijkbaar niet meer gebruiken.
Uiteraard als je zoals mij de app djay gebruikt dan kan je de muziek er niet meer mee gebruiken omdat de app uiteraard geen ios 6 ondersteunt. Houd daar dus rekening mee (zeg me als ik fout ben mensen, ik wil zo correcte mogelijke info geven).
Ik had toch wel verwacht itunes match wel zou werken in de muziek zelf maar helaas.

Dan als er je iemand belt is er ook een nieuwe functie; je kan dan tijdens die persoon je belt rechts onderaan op dat telefoon teken naar boven (of onder bent effe vergete) scrollen en dan komen er 2 functies tevoorschijn dat je meteen een bericht kan sturen naar deze je bv nie kan opnemen en een herinnering maar ik snap er echt het nut niet van in? Want als je dit doet terwijl die persoon je nog aan het bellen is dan komt deze meteen op je voicemail terecht en is die persoon geld kwijt, terwijl deze anders mss op tijd aflegd, vind ik niet meteen oke en zal ik ook nooit gebruiken. Ik dacht dat ik na deze aflegde zo'n bericht op een snelle manier zou kunnen versturen maar dat was nergens te bespeuren, ook die herinnering zal alleen maar werken als je dit kan doen terwijl die persoon nog naar je aant bellen is, mja.... Niet voor mij, zie er niet zo het nut van in .

Dan de VIP bij email: is dit alleen voor je contacten? Zou bv leuk zijn mocht je dit ook van andere zaken kunnen instellen maar blijkbaar zit dit er niet bij of mss toch wel en ik iets over het hoofd zie? Ik krijg bv altijd nog andere mails van bv sites die ik belangrijk vind, zou leuk zijn mocht deze dit ook kunnen, is mss al wat ver gezocht maar zou wel fun zijn.

In de fotorol moet ge nu onderaan op de button fotostream tikken en dan zie je je foto's die in je fotostream staan, die staat niet meer onder je filmrol map, effe wennen maar na paar keer testen lijkt het me toch je gewoon sneller kan schakelen van het ene na het andere op deze manier.
  #59  
Oud 14-06-12, 03:50
SergioEdelman SergioEdelman is offline
• iOS 8.0
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 87
Standaard

Heeft iemand ook last van dat wereld bol gedoe? Met emotions die het niet doen?
  #60  
Oud 14-06-12, 10:30
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

zijn er nog mensen die problemen hebben met icloud?
hij probeerd constant reservekopies te maken, en dit mislukt altijd omdat mn wachtwoord zogezegd fout is ingevoerd, maar het is wel degelijk het juiste
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store iOS6 apotheosis iPhone algemeen 13 03-10-12 19:18
Facebook iOS6 Manglo iPhone Apps 3 20-09-12 17:21
update ios6 bananarip iPad algemeen 0 20-09-12 12:56
iPhone 4S // iOS6 JackingNL iPhone algemeen 15 17-09-12 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.