Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ik maak dit topic aan zodat iedereen zn ervaringen kan posten met de nieuwe ios6 ik vraag me vooral af hoe het zit met het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen iOS6
ik maak dit topic aan zodat iedereen zn ervaringen kan posten met de nieuwe ios6
ik vraag me vooral af hoe het zit met het batterij verbruik? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hou er rekening mee dat iedereen die de iOS6 beta legaal gebruikt aan een NDA vastzit…
|
|||
|
|||
Wat is NDA?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
alsof iemand zich daar druk om maakt... overigens kan ik als developer ook de iOS6 installeren maar ben erg benieuwd naar mensen met ervaring alvorens ik het doe..
toen de mountain lion beschikbaar kwam een paar maanden geleden was mn systeem helemaal gesloopt en dat wil ik toch niet nog een x meemaken met beta's/previews |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op het Apple Developer Forum posten heel veel gebruikers van iOS 6 beta hun ervaringen, ga daar eens kijken
|
|
||||
|
||||
Zelfs tussen de regels lezen lukt je niet ...
|
|
|||
|
|||
Als je iOS 6 installeert, kunne dan evt nog terug naar iOS 5?
|
|
||||
|
||||
ik weet dat het een beta is maar hoe stabiel is hij nu?
|
|
|||
|
|||
Het voelt in ieder geval vlotter aan en de kaarten app is mooi (vind ik dan).
FB integratie is ook prima gedaan. |
|
||||
|
||||
Werkt De navigatie al in Nederland ( warrschijnlijk niet in de Nederlandse taal)
|
|
||||
|
||||
Er zullen vast nog wel meer wijzigingen zijn die me nog niet zijn opgevallen. Ook kan het zijn dat ik wat wijzigingen van 5.1 erbij heb gezet omdat ik deze heb overgeslagen ^^ Op de 3GS (weet niet in hoeverre ze hierop doorgaan) werkt navigatie door van bovenaf de kaart te laten zien, en dan heel groot in beeld wanneer je moet afslaan. Hij is dus wel te gebruiken. Het kan ook zijn dat deze functie nog verdwijnt van de 3gs. Dit is bij ios5 in de herinneringen applicatie ook geweest met bepaalde functies
|
||||
|
||||
Volgens de waarschuwing van Apple zelf niet. Maar niet geprobeerd.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kan nu wel snel je telefoon helemaal stil krijgen (niet storen functie), maar je kan ze nog niet in/uitschakelen vanuit notificatie center. Alleen via instellingen kun je deze opties in/uitschakelen
|
|
||||
|
||||
@robbiedobbie: welke baseband heb je op je iPhone 3GS met iOS 6?
Als iemand iOS 6 al op een iPad 2 met 3G (en dus baseband) heeft geprobeerd zou ik ook daar graag het versienummer van vernemen. |
|
||||
|
||||
Baseband 05.16.06. Ik heb hier nooit iets aan hoeven doen omdat ik mijn toestel simlockvrij uit belgië heb gehaald
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
“Flyover and turn-by-turn navigation will be available only on iPhone 4S and iPad 2 or later”...
t' Is maar dagget weet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store iOS6 | apotheosis | iPhone algemeen | 13 | 03-10-12 19:18 |
Facebook iOS6 | Manglo | iPhone Apps | 3 | 20-09-12 17:21 |
update ios6 | bananarip | iPad algemeen | 0 | 20-09-12 12:56 |
iPhone 4S // iOS6 | JackingNL | iPhone algemeen | 15 | 17-09-12 13:43 |
|
|