//

Ervaringen iOS6

Ervaringen iOS6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Whatsapp notificaties komen laat binnen, een aantal minuten later, heb dit probleem de hele dag gehad, dat ik ineens bij een groepsgesprek 10 berichten krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 14-06-12, 22:58
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Whatsapp notificaties komen laat binnen, een aantal minuten later, heb dit probleem de hele dag gehad, dat ik ineens bij een groepsgesprek 10 berichten krijg waar staat: Now (me iPhone staat op engels) en dan open ik hem en is het 3 minuten geleden voor de eerste van de 10 en de 10e is dan op het moment zelf verstuurd.

Ook dat ik een whatsapp notificatie hoor en zie en dan is ie ineens verdwenen, hij verdwijnt gewoon een seconde nadat ik hem zie. in Whatsapp wel weer terug te vinden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 14-06-12, 23:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhan Bekijk bericht
Whatsapp notificaties komen laat binnen, een aantal minuten later, heb dit probleem de hele dag gehad, dat ik ineens bij een groepsgesprek 10 berichten krijg waar staat: Now (me iPhone staat op engels) en dan open ik hem en is het 3 minuten geleden voor de eerste van de 10 en de 10e is dan op het moment zelf verstuurd.

Ook dat ik een whatsapp notificatie hoor en zie en dan is ie ineens verdwenen, hij verdwijnt gewoon een seconde nadat ik hem zie. in Whatsapp wel weer terug te vinden.
Geene last van, alleen dus geen itunes match hier maar ik zie mensen verschillende problemen hebben dus dat zal sowieso in orde komen, tis een beta voor iets.
;p
  #83  
Oud 14-06-12, 23:46
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Bekijk bericht
Moet zeggen dat het verrassend stabiel is en snel, het enige wat bij mij tot nu toe problemen geeft is de iPhoneclub app.
Vreemd, alle applicaties van derden werken bij mij stabiel. Ook de iPhoneclub-app. Echter, de standaardapplicaties willen nog weleens crashen. Maar 't is niet voor niets een bèta, dus ik snap het wel.
__________________
13-inch rMBP (begin 2015)| iPhone 6s 64 GB Rose Gold | iPad mini 4 16 GB Space Gray | Apple Watch Sport | Apple TV 4​
  #84  
Oud 15-06-12, 00:10
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTompie Bekijk bericht
Vreemd, alle applicaties van derden werken bij mij stabiel. Ook de iPhoneclub-app. Echter, de standaardapplicaties willen nog weleens crashen. Maar 't is niet voor niets een bèta, dus ik snap het wel.
Geen problemen met de stock apps behalve de Appstore. verder wel met de Nu.nl App die crashte regelmatig. Bij de appstore crash is mijn iPhone zelfs gerespringd.
  #85  
Oud 15-06-12, 00:15
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhan Bekijk bericht
Geen problemen met de stock apps behalve de Appstore. verder wel met de Nu.nl App die crashte regelmatig. Bij de appstore crash is mijn iPhone zelfs gerespringd.
NU.nl app crasht bij mij ook inderdaad. Vooral als ik bijvoorbeeld de reacties-pagina wil openen bij een artikel. De app wordt dan heel traag. Dit heb ik dus ook met de standaardapps. Zo crasht Instellingen alleen al als ik FaceTime-instellingen wil bekijken. Hij loopt dan vast, terwijl ik wel probleemloos naar homescreen kan en zelfs gewoon multitasking kan openen. Net als het berichtencentrum. Na een reboot werkt hij weer even, maar na een tijdje lopen de apps ook weer vast...

Ik hoop dat Apple zo snel mogelijk een nieuwe bèta uitbrengt waarbij de snelheid wordt geoptimaliseerd.
  #86  
Oud 15-06-12, 01:19
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Ook de iPhoneclub app laad geen reacties. en mijn whatsapp notificaties komen PRECIES 3 minuten na dat het berichten verstuurd is pas binnen.
  #87  
Oud 15-06-12, 01:26
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Ik zie hier dat veel mensen last hebben van crashes. Ga voor de gein eens naar: Instellingen > Algemeen > Info > Diagnose en gebruik > Diagnose en gebruik.

Bij mij vooral LowMemory fouten. Ik denk dus als Apple die eruit heeft gehaald de boel al gelijk een heel stuk stabieler draait.
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #88  
Oud 15-06-12, 03:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Ik zie hier dat veel mensen last hebben van crashes. Ga voor de gein eens naar: Instellingen > Algemeen > Info > Diagnose en gebruik > Diagnose en gebruik.

Bij mij vooral LowMemory fouten. Ik denk dus als Apple die eruit heeft gehaald de boel al gelijk een heel stuk stabieler draait.
Hier ook lowmemory.

Wat ik nu voor heb is: ik download een heleboel apps, tgaat soms heel goed en snel en dan opeens pats, retetraag, zelfs nu ondanks uit te leggen van de iphone en terug aan gaat alles trager, pagina's opladen via safari, apps downloaden duurd lang, als ik de speedtest doe geraak ik maar aan 0,07 mbps download terwijl ik normaal 27mbps behaal.
  #89  
Oud 15-06-12, 18:11
jochinho jochinho is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Opglabbeek (België)
Berichten: 52
Standaard

Sinds mijn laatste jailbreak op iOS 5.1.1 werkt Siri niet meer, nu dacht ik dat dat ging verholpen zijn met naar iOS 6 te upgraden maar niets lijkt minder waar. Siri werkt nog steeds niet op mijn iPhone 4S (als ik in de instellingen het schuifbalkje activeer, is die als ik nadien ga terugkijken terug op non-actief overgeschakeld).
Hoe kan ik dit oplossen?
  #90  
Oud 16-06-12, 01:10
roeliej92 roeliej92 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 68
Standaard

Ook hier helaas Wi-Fi problemen, ook met de Experiabox van KPN. Of het alleen aan die box ligt.. Volgens mij wel. Een van de redenen om weer te downgraden momenteel. Werk al dagen zonder Wi-Fi en m'n vodafone data is in no time op :')

Verder wel handig, dat iOS6. Jammer van whatsapp dat crasht bij foto's maken in de app zelf, notificaties die niet op tijd aankomen, maar verder is iOS6 wel oké voor nu als beta.
  #91  
Oud 16-06-12, 12:15
MarcMichel MarcMichel is offline
 
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roeliej92 Bekijk bericht
Ook hier helaas Wi-Fi problemen, ook met de Experiabox van KPN. Of het alleen aan die box ligt.. Volgens mij wel. Een van de redenen om weer te downgraden momenteel. Werk al dagen zonder Wi-Fi en m'n vodafone data is in no time op :')

Verder wel handig, dat iOS6. Jammer van whatsapp dat crasht bij foto's maken in de app zelf, notificaties die niet op tijd aankomen, maar verder is iOS6 wel oké voor nu als beta.
!Opgelost!

Na veel moeilijk gedoe met de instellingen... blijkt het vrij simpel te zijn om het internet op de iPad aan de praat te krijgen... Achteraf gezien had ik precies dezelfde problemen met de ios5 beta op de iPhone... en moest ik precies hetzelfde doen om daarop ook het internet aan de praat te krijgen...

Ik heb de instellingen van mijn Experiabox veranderd in:

IEEE 802.11g only

Channel op 7 (Als deze maar niet op automatisch staat)

Enable WMM QoS (Uigezet)

Ik hoop dat deze instellingen hetzelfde effect hebben voor de andere ios6 beta gebruikers met een Experiabox.

Groeten, Marc
  #92  
Oud 16-06-12, 15:30
iJordi iJordi is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Lisse
Berichten: 45
Standaard

Het is mij gelukt om te downgraden van 6.0 naar 5.1.1 op m'n 4S.
  #93  
Oud 16-06-12, 15:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJordi Bekijk bericht
Het is mij gelukt om te downgraden van 6.0 naar 5.1.1 op m'n 4S.
En welke baseband heb je daarna?

Die van iOS 6.0 of van iOS 5.1.1?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #94  
Oud 16-06-12, 15:39
iJordi iJordi is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Lisse
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
En welke baseband heb je daarna?

Die van iOS 6.0 of van iOS 5.1.1?
Die van iOS 6.0. Die downgrade niet mee. Maar zit ondertussen weer op iOS 6 om alles te ontdekken .

BB is trouwens 2.8.01
  #95  
Oud 16-06-12, 16:32
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Hebben jullie ook geen verkeersinformatie in Nederland met de nieuwe Maps app? Ik zie het niet en heb het wel aanstaan.

Daarnaast las ik dit op CultOfMac: http://www.cultofmac.com/173119/ios-...-email-alerts/ maar kan dit op mijn iPhone 4 niet vinden. Weer een feature alleen beschikbaar op de nieuwere apparaten?

Laatst gewijzigd door paulmadejong; 16-06-12 om 16:56.
  #96  
Oud 16-06-12, 16:44
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJordi Bekijk bericht
Die van iOS 6.0. Die downgrade niet mee. Maar zit ondertussen weer op iOS 6 om alles te ontdekken .

BB is trouwens 2.8.01
Ik heb na het restoren mijn oude 5.1.1 BB terug, Ik heb hem zonder DFU mode gerestored.

Deze is: 2.0.12
  #97  
Oud 16-06-12, 21:17
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

Nog een "bugje"; net als in iOS 5 leest het calendar gedeelte van het notification center alle calendars. Ook diegene die je zelf in de Calendar uitgezet hebt (geen vinkje). Had gehoopt dat die in iOS 6 opgelost zou zijn of in ieder geval dat je de optie hebt in notification center welke calendars daar te zien moeten zijn. Zeker nu je dit wel voor verschillende mail accounts kan customizen.

Nu dit niet kan zorgt dit voor een "bugje" met Facebook integratie. Omdat je facebook contacten synchroniseren met je gewone contacten verschijnen verjaardagen tweemaal in je notification center voor facebook contacten. Eenmaal middels de iOS birthday calendar en eenmaal via de facebook birthday calendar.

Hopelijk lossen ze dit op door notification center nog beter te kunne customizen.
  #98  
Oud 17-06-12, 17:23
nandocupra2 nandocupra2 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

hoe zet ik de app store in het engels naar nederlands? iemand problemen daarmee?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 15:27 ----------

en hij maakt geen icloud reservekopies meer. er staat steeds onbekend?? weet iemand hier iets over?
  #99  
Oud 17-06-12, 17:29
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nandocupra2 Bekijk bericht
hoe zet ik de app store in het engels naar nederlands? iemand problemen daarmee?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 15:27 ----------

en hij maakt geen icloud reservekopies meer. er staat steeds onbekend?? weet iemand hier iets over?
Heb het vermoeden dat dit (appstore taal instellen) niet in kan in deze beta. Heb daarvoor ook nog niets terug gevonden.
  #100  
Oud 17-06-12, 17:31
nandocupra2 nandocupra2 is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Heb jij dit ook dan? Op de iPad is ie gewoon in het nederlands.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juni 2012 om 16:34 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost1234 Bekijk bericht
Gisteren was de appstore bij mij in $, maar nu in €.
Wat heb je veranderd dan??
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store iOS6 apotheosis iPhone algemeen 13 03-10-12 19:18
Facebook iOS6 Manglo iPhone Apps 3 20-09-12 17:21
update ios6 bananarip iPad algemeen 0 20-09-12 12:56
iPhone 4S // iOS6 JackingNL iPhone algemeen 15 17-09-12 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.