iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Ervaringen iOS6 (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/120140-ervaringen-ios6.html)

pieterwillems 12-06-12 01:55

Ervaringen iOS6
 
ik maak dit topic aan zodat iedereen zn ervaringen kan posten met de nieuwe ios6
ik vraag me vooral af hoe het zit met het batterij verbruik?

XIII 12-06-12 07:33

Hou er rekening mee dat iedereen die de iOS6 beta legaal gebruikt aan een NDA vastzit…

mausje68 12-06-12 08:40

Wat is NDA?

Wally© 12-06-12 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mausje68 (Bericht 801796)
Wat is NDA?

Non Disclosure Agreement...

M.a.w...ge moogt er nie te veel over zeggen...zeveren...zagen...

Mijn gedacht...:D

bartkoper 12-06-12 08:53

alsof iemand zich daar druk om maakt... overigens kan ik als developer ook de iOS6 installeren maar ben erg benieuwd naar mensen met ervaring alvorens ik het doe..

toen de mountain lion beschikbaar kwam een paar maanden geleden was mn systeem helemaal gesloopt en dat wil ik toch niet nog een x meemaken met beta's/previews

Bomans 12-06-12 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartkoper (Bericht 801798)
alsof iemand zich daar druk om maakt...

Veel meer mensen (en vooral websites) dan je denkt.

Guest-20180925190238 12-06-12 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartkoper (Bericht 801798)
alsof iemand zich daar druk om maakt... overigens kan ik als developer ook de iOS6 installeren maar ben erg benieuwd naar mensen met ervaring alvorens ik het doe..

Op het Apple Developer Forum posten heel veel gebruikers van iOS 6 beta hun ervaringen, ga daar eens kijken :d

Bomans 12-06-12 10:25

Zelfs tussen de regels lezen lukt je niet ...

mausje68 12-06-12 13:05

Als je iOS 6 installeert, kunne dan evt nog terug naar iOS 5?

haagsegoof 12-06-12 13:10

ik weet dat het een beta is maar hoe stabiel is hij nu?

Robbee 12-06-12 13:21

Het voelt in ieder geval vlotter aan en de kaarten app is mooi (vind ik dan).
FB integratie is ook prima gedaan.

haagsegoof 12-06-12 13:43

Werkt De navigatie al in Nederland ( warrschijnlijk niet in de Nederlandse taal)

robbiedobbie 12-06-12 13:46

  • Het voelt inderdaad vlotter aan.
  • De kaartenapp is op bepaalde punten vooruit gegaan, op andere achteruit. Zo zijn de satelliet beelden niet erg goed (veel minder dan die van google).
  • De Facebook integratie werkt heel goed.
  • Email ophalen gaat nu via pull-to-refresh
  • Niet storen functie werkt goed. Deze is ook in te stellen om automatisch tussen bepaalde tijden aan te gaan.
  • Er is een nieuwe standaard achtergrond.
  • Privacy instellingen zijn duidelijker geworden.
  • De statusbalk kleurt in applicaties mee met de applicatie.

Er zullen vast nog wel meer wijzigingen zijn die me nog niet zijn opgevallen. Ook kan het zijn dat ik wat wijzigingen van 5.1 erbij heb gezet omdat ik deze heb overgeslagen ^^



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof (Bericht 801890)
Werkt De navigatie al in Nederland ( warrschijnlijk niet in de Nederlandse taal)

Op de 3GS (weet niet in hoeverre ze hierop doorgaan) werkt navigatie door van bovenaf de kaart te laten zien, en dan heel groot in beeld wanneer je moet afslaan. Hij is dus wel te gebruiken. Het kan ook zijn dat deze functie nog verdwijnt van de 3gs. Dit is bij ios5 in de herinneringen applicatie ook geweest met bepaalde functies

Nikooos 12-06-12 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mausje68 (Bericht 801875)
Als je iOS 6 installeert, kunne dan evt nog terug naar iOS 5?

Volgens de waarschuwing van Apple zelf niet. Maar niet geprobeerd.

robvdk 12-06-12 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie (Bericht 801891)
  • Het voelt inderdaad vlotter aan.
  • De kaartenapp is op bepaalde punten vooruit gegaan, op andere achteruit. Zo zijn de satelliet beelden niet erg goed (veel minder dan die van google).
  • De Facebook integratie werkt heel goed.
  • Email ophalen gaat nu via pull-to-refresh
  • Niet storen functie werkt goed. Deze is ook in te stellen om automatisch tussen bepaalde tijden aan te gaan.
  • Er is een nieuwe standaard achtergrond.
  • Privacy instellingen zijn duidelijker geworden.
  • De statusbalk kleurt in applicaties mee met de applicatie.

Er zullen vast nog wel meer wijzigingen zijn die me nog niet zijn opgevallen. Ook kan het zijn dat ik wat wijzigingen van 5.1 erbij heb gezet omdat ik deze heb overgeslagen ^^




Op de 3GS (weet niet in hoeverre ze hierop doorgaan) werkt navigatie door van bovenaf de kaart te laten zien, en dan heel groot in beeld wanneer je moet afslaan. Hij is dus wel te gebruiken. Het kan ook zijn dat deze functie nog verdwijnt van de 3gs. Dit is bij ios5 in de herinneringen applicatie ook geweest met bepaalde functies

Zit er ook een functie die we kennen van sbsetings

robbiedobbie 12-06-12 16:28

Je kan nu wel snel je telefoon helemaal stil krijgen (niet storen functie), maar je kan ze nog niet in/uitschakelen vanuit notificatie center. Alleen via instellingen kun je deze opties in/uitschakelen

XIII 12-06-12 17:32

@robbiedobbie: welke baseband heb je op je iPhone 3GS met iOS 6?

Als iemand iOS 6 al op een iPad 2 met 3G (en dus baseband) heeft geprobeerd zou ik ook daar graag het versienummer van vernemen.

robbiedobbie 12-06-12 17:40

Baseband 05.16.06. Ik heb hier nooit iets aan hoeven doen omdat ik mijn toestel simlockvrij uit belgië heb gehaald ;)

XIII 12-06-12 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie (Bericht 801943)
Baseband 05.16.06. Ik heb hier nooit iets aan hoeven doen omdat ik mijn toestel simlockvrij uit belgië heb gehaald ;)

Dank voor de info. Mijn devices zijn ook simlockvrij, maar ik heb er te weinig om risico te lopen met een beta baseband.

Wally© 12-06-12 18:12

“Flyover and turn-by-turn navigation will be available only on iPhone 4S and iPad 2 or later”...

t' Is maar dagget weet...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.