iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Auto klikker idee? (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/120253-auto-klikker-idee.html)

Kets 13-06-12 19:11

Auto klikker idee?
 
Hey

Ik had een ideetje en vroeg me af of dit haalbaar is. Het ding is waarschijnlijk voor een jailbreak want ik zie denk ik niet in dat apple dit zou toelaten om buiten de apps te werken met de dingen dat ik dan zou willen doen.

Het gaat dus om een auto clicker. Je stelt een bepaalde sequence in van wat hij moet klikken, voor te testen bijvoorbeeld iets heel simpel of later dat het op een kleur moet klikken?. Klik op 1 dezelfde plaats om de 30 minuten?

Het is dus een app (jailbreak) die je dus instelt op een bepaalde plaats te klikken, en dan nog zou werken als je in een andere app (game zit)

Enig idee hoe iemand dit zou kunnen verwezelijken?

Mvg
Mathias

Bomans 14-06-12 08:32

Waarom zou je zoiets op een telefoon willen gebruiken?

Kets 14-06-12 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 802290)
Waarom zou je zoiets op een telefoon willen gebruiken?

Kun je je nu echt niets voorstellen waarvoor hij zou gebruikt kunnen worden ?
  • Munt spelletjes (Dat is gewoon op het scherm blijven drukken)
  • RPG's (Blijven op een object clicken om de zoveel tijd zodat je iets krijgt)

Ik heb al een beetje gezocht, en je kan de touch events wel vastleggen, maar dan vraag ik me af hoe je deze terug zou kunnen afspelen ?

wubbe 14-06-12 13:54

Leg nou eens precies uit wat je idee is. Je hebt het over een bepaalde plaats. Bedoel je een bepaalde plaats op het scherm, of een bepaalde GPS locatie?
Bedoel je met klikken tappen (met je vinger het scherm aanraken) of bedoel je iets anders.
Waarom zou het alleen met jailbreak kunnen?

Bomans 14-06-12 14:00

Volgens mij wil hij zoiets

Auto Mouse Clicker - Software Download to Keep Mouse Clicking Automatically

wubbe 14-06-12 14:08

Oh, een afspeelbaar script van user-input.
Nee, dat gaat niet werken.

Whacko 14-06-12 16:00

Via jailbreak zou je nog wel iets kunnen hacken denk ik. Maar lijkt me een ingewikkelde app.

Kets 14-06-12 18:34

Er bestaan al apps, waarmee je je touch events (dus op het scherm duwen) kan vastleggen dus dat lijkt me geen probleem. Wat het dan enkel nog zou moeten doen is in de background draaien van het geheugen en dan gewoon de events afspelen die daarvoor werden gerecord

Ik zeg daarmee dat het een jailbreak zou moeten zijn waarschijnlijk omdat je geen 2 apps in de background of zo zou mogen draaien van apple.

Nikooos 15-06-12 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kets (Bericht 802441)
Er bestaan al apps, waarmee je je touch events (dus op het scherm duwen) kan vastleggen dus dat lijkt me geen probleem. Wat het dan enkel nog zou moeten doen is in de background draaien van het geheugen en dan gewoon de events afspelen die daarvoor werden gerecord

Ik zeg daarmee dat het een jailbreak zou moeten zijn waarschijnlijk omdat je geen 2 apps in de background of zo zou mogen draaien van apple.

Oh zo simpel. We horen morgen dan wel hoe goed hij werkt. Succes!

:)

Kets 15-06-12 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 802540)
Oh zo simpel. We horen morgen dan wel hoe goed hij werkt. Succes!

:)

Ik zeg niet dat het simpel is, want ik heb geen idee hoe je dingen kan afspelen van touch events ..

Whacko 18-06-12 10:29

het "afspelen" van de events is ook niet het moeilijke, maar het sturen van een event van de ene app naar de andere.

Kets 18-06-12 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Whacko (Bericht 803243)
het "afspelen" van de events is ook niet het moeilijke, maar het sturen van een event van de ene app naar de andere.

Als de app in de background staat, en gewoon simuleert dat het scherm word aangeraakt ? is dit niet mogelijk ?

Whacko 18-06-12 13:10

Niet standaard. Want dan krijgt de app die op de achtergrond draait die touch events binnen. Dus je moet een "hook" vinden van de actieve app, en de events daarnaartoe sturen, en dat is gewoon het lastige. Dus ik zou eens zoeken naar open-source cydia apps die iets naar een actieve app kunnen sturen. Bijvoorbeeld de TV-out tools die er vroeger waren, die constant screenshots maakten van de actieve app.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.