//

App idee. Geen programmeerkennis.

App idee. Geen programmeerkennis. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste bezoekers, Een vriend en ik hebben een idee voor een fantastisch spel op iOS. Wij hebben echter geen kennis van Objective - C en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-12, 14:50
parvin parvin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard App idee. Geen programmeerkennis.

Beste bezoekers,


Een vriend en ik hebben een idee voor een fantastisch spel op iOS. Wij hebben echter geen kennis van Objective - C en eventueel andere benodigde talen. Het uiterlijk van het spel hebben wij al in orde gemaakt in Photoshop. Promotie, marketing, inkomstengeneratie en een website zijn ook al geregeld.

Het enige wat er ontbreekt is iemand die dus de app in elkaar zet.


Over de app zelf:
Het is een simpel quiz-achtig spel. De speler voert zijn antwoorden in INPUT velden, deze moeten gecontroleerd worden en er worden beloningen uitgekeerd.

Uiteindelijk willen we dat de app gebruikt maakt van
- Game Center
- Facebook linking en/ of een eigen server met accounts en data.

Aangezien wij als studenten een zeer beperkt budget hebben, is het voor ons ideaal om een programmeur te vinden die de opbrengsten wilt delen en eventueel in de toekomst nog andere apps wilt programmeren voor ons.

Ik begrijp dat we, dankzij onze beperkingen in budget en kennis, een programmeur moeten vinden in een heel klein veld.


Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, PM!

Groeten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-12, 22:21
Tomhhw Tomhhw is offline
• iOS 6.1.5
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 19
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parvin Bekijk bericht
Beste bezoekers,


Een vriend en ik hebben een idee voor een fantastisch spel op iOS. Wij hebben echter geen kennis van Objective - C en eventueel andere benodigde talen. Het uiterlijk van het spel hebben wij al in orde gemaakt in Photoshop. Promotie, marketing, inkomstengeneratie en een website zijn ook al geregeld.

Het enige wat er ontbreekt is iemand die dus de app in elkaar zet.


Over de app zelf:
Het is een simpel quiz-achtig spel. De speler voert zijn antwoorden in INPUT velden, deze moeten gecontroleerd worden en er worden beloningen uitgekeerd.

Uiteindelijk willen we dat de app gebruikt maakt van
- Game Center
- Facebook linking en/ of een eigen server met accounts en data.

Aangezien wij als studenten een zeer beperkt budget hebben, is het voor ons ideaal om een programmeur te vinden die de opbrengsten wilt delen en eventueel in de toekomst nog andere apps wilt programmeren voor ons.

Ik begrijp dat we, dankzij onze beperkingen in budget en kennis, een programmeur moeten vinden in een heel klein veld.


Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, PM!

Groeten!

Wat voor vragen zijn het dan?
  #3  
Oud 06-08-12, 09:22
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Input velden zijn wel altijd lastig. Dan mag een gebruiker geen spelfouten maken of je moet daar weer een uitgebreide check voor maken.

Gewoon een tipje
  #4  
Oud 09-08-12, 22:38
mrcycro mrcycro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 6
Standaard

Denk dat meerkeuze vragen misschien beter is. Zeker met spelfouten wat al gezegd word en snelheid met antwoord intoetsen. Heb zelf namelijk beetje dikke vingers en vaak gaat het mis

Maar suc6 en laat evt iets horen hoe het verder loop het project
  #5  
Oud 01-09-12, 22:10
Tomhhw Tomhhw is offline
• iOS 6.1.5
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 19
Standaard

Ik wil er op zich best wel mee aan de slag gaan, maar dan moet ik eerst een beetje weten wat voor vragen het zijn... Ik ben zelf niet de beste programmeur maar ik denk dat zoiets me wel gaat lukken. Als je ff zegt wat voor vragen het zijn dan ga ik er mee aan de slag. Ik doe het trouwens volledig gratis.. Ik ben niet zo van het vragen voor geld $$
  #6  
Oud 01-09-12, 22:25
parvin parvin is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard

Jongens, allemaal bedankt voor de reacties en tips. Ik heb een programmeur gevonden!

psychonikeo en mrcycro, dat is inderdaad toch wel een probleempje waar een oplossing voor gevonden moet worden.

Ik zal jullie in de toekomst proberen te voorzien van wat updates.

Bedankt allemaal!
  #7  
Oud 04-09-12, 10:42
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomhhw Bekijk bericht
Ik wil er op zich best wel mee aan de slag gaan, maar dan moet ik eerst een beetje weten wat voor vragen het zijn... Ik ben zelf niet de beste programmeur maar ik denk dat zoiets me wel gaat lukken. Als je ff zegt wat voor vragen het zijn dan ga ik er mee aan de slag. Ik doe het trouwens volledig gratis.. Ik ben niet zo van het vragen voor geld $$
Kan je geen supermarkt beginnen? Ik zoek er namelijk nog een waarbij ik gewoon mijn spulletjes kan halen zonder dat ze er geld voor vragen!
  #8  
Oud 04-09-12, 16:22
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Vergis je niet, ondanks dat het makkelijk klinkt is het valideren van tekst niet altijd even makkelijk hoor. Maargoed dat leer je dan weer als je al een aantal jaren als programmeur werkt...
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Geen goed idee Bubbly Jailbreak 0 31-12-11 05:52
App idee iMidas Ontwikkelen voor iOS 10 08-07-11 22:29
geen push? geen idee. domii iPhone algemeen 4 30-11-10 01:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.