//

iOS 6 Kan geen internetverbinding maken.

iOS 6 Kan geen internetverbinding maken. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb laatst geupdate naar iOS 6 met mijn developer ID. Na thuis gekomen te zijn kwam ik er achter dat mijn iDevice geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-12, 12:05
hiddeishier3 hiddeishier3 is offline
• iOS 3.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 9
Standaard iOS 6 Kan geen internetverbinding maken.

Hallo,

Ik heb laatst geupdate naar iOS 6 met mijn developer ID. Na thuis gekomen te zijn kwam ik er achter dat mijn iDevice geen verbinding kon maken met het thuisnetwerk. Op mijn schoolnetwerk kan deze wel verbinden. Heeft iemand anders ook dit probleem? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-12, 12:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hiddeishier3 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb laatst geupdate naar iOS 6 met mijn developer ID
Ga naar het Apple Developer Forum en zoek op "multicast DNS".

Succes gewenst

PS:
Dit is echt geen "iPhone Algemeen" probleem.
  #3  
Oud 12-07-12, 13:54
hiddeishier3 hiddeishier3 is offline
• iOS 3.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 9
Standaard

Ik heb gekeken op het forum, maar kon hier geen echte oplossing vinden. Misschien heb ik het probleem ook wat kort uitgelegd. Ik kan namelijk wel verbinding maken, maar zodra het netwerk nodig is worden er geen pakketten geladen. Ik heb dus wel het Wi-Fi symbool met streepjes maar zodra ik safari, mail of andere internet gebruikende apps open gebeurt er niets.
  #4  
Oud 12-07-12, 15:09
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Klinkt al een probleem waar ik laatst ook een hele tijd mee aan het rommelen ben geweest. Oplossing voor mij was om een vast ipadres in te stellen op de iphone en als DNS 8.8.8.8 in te stellen. Dat was voor mij de oplossing.
  #5  
Oud 12-07-12, 15:24
hiddeishier3 hiddeishier3 is offline
• iOS 3.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
Klinkt al een probleem waar ik laatst ook een hele tijd mee aan het rommelen ben geweest. Oplossing voor mij was om een vast ipadres in te stellen op de iphone en als DNS 8.8.8.8 in te stellen. Dat was voor mij de oplossing.
En... hoe doe ik dat?
ik bedoel het maken van een eigen IP.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juli 2012 om 15:00 ----------

Ik krijg nog steeds de zelfde error in safari: Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert.
  #6  
Oud 12-07-12, 17:16
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

In je iPhone naar instellingen en Wi-Fi. Zorg dat je connectie hebt met je eigen Wi-Fi. Klik op het pijltje aan rechterzijde voor meer opties. Kies daar voor statisch ip. Vul vervolgens alle velden in en geef als dns 8.8.8.8 op.
  #7  
Oud 12-07-12, 17:19
hiddeishier3 hiddeishier3 is offline
• iOS 3.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
In je iPhone naar instellingen en Wi-Fi. Zorg dat je connectie hebt met je eigen Wi-Fi. Klik op het pijltje aan rechterzijde voor meer opties. Kies daar voor statisch ip. Vul vervolgens alle velden in en geef als dns 8.8.8.8 op.
Dit werk niet bij mij.
  #8  
Oud 12-07-12, 17:33
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Dan heb je kennelijk toch een ander probleem. Sorry kan je niet verder helpen.
  #9  
Oud 12-07-12, 18:06
hiddeishier3 hiddeishier3 is offline
• iOS 3.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
Dan heb je kennelijk toch een ander probleem. Sorry kan je niet verder helpen.
misschien doe ik iets fout, ik heb namelijk alles ingevuld en heb alleen het ip adres en de dns aangepast. Het lijkt alsof de instellingen niet willen opslaan. Ik probeer namelijk de instellingen toe te passen, maar er gebeurd niks. Ik verlies alleen tijdelijk de verbinding en dan verschijnt het logo van de Wi-Fi weer.
  #10  
Oud 12-07-12, 18:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn drie (3) redenen voor dit "probleem":

1) De strikte toepassing van Apple wat betreft de IEEE 802.11n standaard en de minder strikte toepassing van sommige Wi-Fi routerjes die nog IEEE 802.11n Draft gebruiken;

2) Door de constellatie beschreven in 1) duurt het te lang voor de DNS-servers antwoorden (> 12 seconden);

3) Door het probleem beschreven in 2) kan mDNSResponder de antwoorden van de DNS-servers niet accepteren;

Een "workaround" is de Wi-Fi router configureren voor IEEE 802.12g (of b) met als nadeel een lagere bandbreedte.

Succes verder
  #11  
Oud 12-07-12, 18:11
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Je kunt zien dat je instellingen zijn opgeslagen als je terug gaat en dan opnieuw naar de extra opties van je Wi-Fi netwerk (pijltje) gaat. Als je die opent en hij staat op statisch dan is eea opgeslagen. Kies wel een ipadres buiten de range van je dhcp server. Subnetmasker is 255.255.255.0, router is ipadres van je router. Dns weet je en zoekdomein staat bij mij op ispfabriek.nl.
  #12  
Oud 20-07-12, 15:46
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dit deel van het forum is bedoeld voor het discussiëren over het ontwikkelen van iOS software.

Ervaringen met het gebruik van iOS 6 beta's a.u.b. bundelen in dit verzameltopic.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 1 toont 3G verbinding aan maar kan geen internetverbinding maken GOOMSTER iPad algemeen 0 30-10-11 20:28
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... CoolingThunder iTunes 1 19-10-11 16:55
Windows: Kan geen reservekopie maken! movieboy iTunes 28 01-04-10 17:43
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.