//

Bedrijf wil mijn app voor hun klanten kopen. Wat is hiervoor de beste manier?

Bedrijf wil mijn app voor hun klanten kopen. Wat is hiervoor de beste manier? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, een bedrijf wil graag, als deel van hun service, een kopie van mijn app kopen voor hun klanten indien zij een iOS apparaat bezitten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-12, 02:17
Werner291 Werner291 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 15
Standaard Bedrijf wil mijn app voor hun klanten kopen. Wat is hiervoor de beste manier?

Hallo,

een bedrijf wil graag, als deel van hun service, een kopie van mijn app kopen voor hun klanten indien zij een iOS apparaat bezitten.

Ik weet dat het mogelijk is een app te schenken via "Schenk deze app" in de App Store, maar dit bedrijf heeft het nogal druk en wil liever even snel iets in een email plakken. Is het mogelijk voor dit bedrijf om meerdere apps te kopen en deze een voor een aan hun klanten te geven, of is er een betere manier?

Hun klanten komen uit Nederland of Belgie, geeft dit problemen in verband met verschillende app stores?

PS: Doordat het hier om mijn eigen app ging, heb ik het onder "Ontwikkelen" gezet. Mijn excuses als dit verkeerd is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-12, 07:00
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ieder bedrijf zegt dat ze het druk hebben, waar of niet waar. Zo kijken ze of jij ook ergens andere oplossingen ziet. Volgens mij moet het gewoon via de app store van Apple.
  #3  
Oud 24-08-12, 07:44
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Een tijdje terug heb ik een artikel gelezen over een succesvol Kickstarter project en hun problemen bij het (gratis) verspreiden van hun App onder hun backers.

Ik weet helaas niet meer welke App dat was en dat maakt het lastig zoeken...

Iemand een idee? Misschien is dat artikel behulpzaam...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 24-08-12, 15:12
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Apple heeft het volume licencing program, maar helaas is dat NOG STEEDS alleen in de us
Apple - Business - App Store Volume Purchasing for Business

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 augustus 2012 om 15:19 ----------

Wat je ook zou kunnen doen is een nieuwe release uitbrengen. En de giftcodes die je voor die release krijgt aan hun verkopen. alleen mag dat volgens mij niet van apple
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #5  
Oud 24-08-12, 15:38
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ah, het was "Dark Sky" en dit is het artikel:

Kickstarting an iOS App, Part 1: Digital Rewards | Dark Sky Journal
  #6  
Oud 24-08-12, 16:06
Werner291 Werner291 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 15
Standaard

Bedankt voor jullie reacties!

Ik wist dus niet dat het mogelijk was om meerdere email-adressen in te voeren bij "Schenk deze app". Ik zal het bedrijf erop wijzen.

Indien dit bedrijf via "schenk deze app" een email verstuurt, wanneer kost het hun dan geld? Wanneer de email wordt verstuurd, of wanneer de app daadwerkelijk wordt opgeëist bij Apple? (Na dat ik las wat er in punt 4 van dat artikel stond... Lang leve spam en typos!).

Jammer dat volume purchasing er nog niet is (ook nog niet aangekondigd voor Nederland ).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is de beste manier om iPhone volledig te wissen Panaracer iPhone algemeen 7 05-08-10 20:33
Wat is de beste en gemakkelijkste manier om foto's te organiseren sponzert iPad algemeen 0 28-07-10 13:47
Welke van deze 3 opties is de beste manier om mijn Google Calendar te synchroniseren? ErickJacobs iPhone algemeen 7 25-06-10 18:43
Beste manier om iPhone 3G 8GB te kopen? Dazzle Koopinformatie Nederland 15 13-01-09 20:00
iPhone: Iphone jailbraik 2.0.2 wat is de beste manier? Diegotjes Jailbreak 42 28-08-08 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.