//

Inschrijven Developer Program zonder creditcard v.a. het buitenland

Inschrijven Developer Program zonder creditcard v.a. het buitenland discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik verblijf momenteel in het buitenland (Shanghai, China) en ik ben al een tijdje bezig met een iphone applicatie. Mijn grootste probleem op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-12, 17:01
Yuu Yuu is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

Ik verblijf momenteel in het buitenland (Shanghai, China)
en ik ben al een tijdje bezig met een iphone applicatie.

Mijn grootste probleem op dit moment is de creditcard, naar mijn kennis is dit vereist als je wilt deelnemen aan de iOS Developer Program

Ik las wel ergens op dit forum dat dit geen vereiste is, hoe gaat dat dan in zijn werking?

Hier in Shanghai doen de banken heel moeilijk met creditcards voor buitenlanders(begrijp ik wel aan de ene kant) Dit heeft te maken met o.a.
- Dat je een stabiele baan moet hebben
- Hier moet wonen
- Zekerheid voor de bank(anders kan je bijv. als een gek geld uit geven en wegwezen)

Ik studeer hier voornamelijk en ik heb geen baan en ik werk ook niet voor een bedrijf in Nederland.
Ik wil hier een goede basis neerleggen, dus ik wil het niet via iemand anders doen in Nederland of in China


Mijn vragen zijn:
1. Wat zijn de mogelijkheden om vanuit mijn positie in te schrijven bij de iOS Developer's Program?

2. Weet iemand hier meer over NDA's (Non-Disclosure Agreements)?
- Wat zijn de voor en nadelen als je een NDA met iemand ondertekent als individu en niet als bedrijf?
- Is de NDA geldig in alle landen?

Bedankt voor jullie aandacht en ik hoop op informatieve reacties


* Op dit moment kan ik met niemand in contract gaan en/of uit betalen.
* Ik heb al gesproken met mijn bank(Rabobank) in Nederland en ik hoef niet fysiek daar te zijn om een creditcard aan te vragen.
* In China wordt er over het algemeen niet gedaan aan pre-paid creditcards
* Ik moet makkelijk tot 20.000 euro of meer uit kunnen betalen met mijn creditcard.
* Ik heb een Apple account en ben boven de 18 jaar

Laatst gewijzigd door XIII; 20-10-12 om 18:58.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 20-10-12, 17:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Daar loopt al een topic over, kijk daar eens:

http://forum.iculture.nl/f133/develo...reditcard.html
Reageren

Labels
app ontwikkelen, credit card, ios developer program



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone developer program zonder creditcard jiggy1965 Ontwikkelen voor iOS 5 12-06-12 11:27
Apple Developer Program betaling arnegevaert Ontwikkelen voor iOS 6 24-04-12 19:33
Developer program gekocht, vraagje juulie Ontwikkelen voor iOS 4 07-01-11 16:27
Creditcard en profiel informatie developer program Dreissen Ontwikkelen voor iOS 19 02-03-10 17:58
Aanmelden iPhone Developer Program zonder creditcard? Dennis² Ontwikkelen voor iOS 5 06-08-09 11:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.