//

App: Mobiele website weergeven inclusief caching

App: Mobiele website weergeven inclusief caching discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen ervaring met ontwikkelen voor iOS, wel heb ik erg veel ervaring met C#/ASP.NET en web-development. We (bedrijf waar ik werk) bouwen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-04-13, 14:31
kipusoep kipusoep is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Question App: Mobiele website weergeven inclusief caching

Ik heb nog geen ervaring met ontwikkelen voor iOS, wel heb ik erg veel ervaring met C#/ASP.NET en web-development.
We (bedrijf waar ik werk) bouwen vaak mobiele websites en vroegen ons af of het ook mogelijk is om een app te ontwikkelen, die niets anders doet dan een mobiele website tonen en in een lokale cache te bewaren.

Ik weet dat zoiets al mogelijk is via Safari en dan 'Voeg toe aan beginscherm' i.c.m. een HTML5 manifest cache, maar dan heb je niet het bereik van de Appstore.

Alvast bedankt voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-13, 14:50
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dat kan, maar de kans bestaat dat Apple de app niet toe laat vanwege te weinig native functionaliteit.
  #3  
Oud 29-04-13, 14:52
kipusoep kipusoep is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikooos Bekijk bericht
Dat kan, maar de kans bestaat dat Apple de app niet toe laat vanwege te weinig native functionaliteit.