//

App: Mobiele website weergeven inclusief caching

App: Mobiele website weergeven inclusief caching discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen ervaring met ontwikkelen voor iOS, wel heb ik erg veel ervaring met C#/ASP.NET en web-development. We (bedrijf waar ik werk) bouwen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-04-13, 14:31
kipusoep kipusoep is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Question App: Mobiele website weergeven inclusief caching

Ik heb nog geen ervaring met ontwikkelen voor iOS, wel heb ik erg veel ervaring met C#/ASP.NET en web-development.
We (bedrijf waar ik werk) bouwen vaak mobiele websites en vroegen ons af of het ook mogelijk is om een app te ontwikkelen, die niets anders doet dan een mobiele website tonen en in een lokale cache te bewaren.

Ik weet dat zoiets al mogelijk is via Safari en dan 'Voeg toe aan beginscherm' i.c.m. een HTML5 manifest cache, maar dan heb je niet het bereik van de Appstore.

Alvast bedankt voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-13, 14:50
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dat kan, maar de kans bestaat dat Apple de app niet toe laat vanwege te weinig native functionaliteit.
  #3  
Oud 29-04-13, 14:52
kipusoep kipusoep is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikooos Bekijk bericht
Dat kan, maar de kans bestaat dat Apple de app niet toe laat vanwege te weinig native functionaliteit.
Misschien een vraag die niet te beantwoorden valt, maar het zou kunnen dat je er ervaring mee hebt of inzicht in hebt; hoe groot acht je die kans?
  #4  
Oud 29-04-13, 15:33
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

groot. Ik heb er ervaring mee. Je moet iets extra's toevoegen, wat de app uniek maakt. anders kan je net zogoed de browser gebruiken.

Je mag echter best een browser element gebruiken en je website tonen, maar de app moet er iets aan toevoegen. Denk aan een tabbar onderin beeld, waarmee je eenvoudig naar bepaalde secties van de website kunt. of een optie om handig naar jullie te mailen, of weet ik veel wat voor iets.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #5  
Oud 29-04-13, 15:34
kipusoep kipusoep is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whacko Bekijk bericht
groot. Ik heb er ervaring mee. Je moet iets extra's toevoegen, wat de app uniek maakt. anders kan je net zogoed de browser gebruiken.

Je mag echter best een browser element gebruiken en je website tonen, maar de app moet er iets aan toevoegen. Denk aan een tabbar onderin beeld, waarmee je eenvoudig naar bepaalde secties van de website kunt. of een optie om handig naar jullie te mailen, of weet ik veel wat voor iets.
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Reageren

Labels
app, beginscherm, cache, webapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-fi en mobiele dataverbinding tegelijk weergeven Bubbly Jailbreak apps en thema's 0 12-02-13 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.