//

Eisen voor een app review

Eisen voor een app review discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag weten waar een applicatie aan moet voldoen om een review te krijgen. Ik ben eigenaar van de in-balanz app en mijn cliënten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-13, 22:34
Sonja60 Sonja60 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Meppel
Berichten: 6
Standaard Eisen voor een app review

Ik wil graag weten waar een applicatie aan moet voldoen om een review te krijgen.

Ik ben eigenaar van de in-balanz app en mijn cliënten vinden hem geweldig, duidelijk en gemakkelijk te gebruiken.

Maar voor een review krijg ik te horen ..uiterlijk, actualiteit en de opzet niet goed

Wie kan mij adviseren wat ik moet doen ..om toch voor een review in aanmerking te komen.

We doen zelfs mee met de health award 2013. En krijgen daar lovende beoordelingen.

Wie van de ontwikkelaars zou eens willen kijken en mij willen adviseren.

Ik sta open voor opbouwende kritiek.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-13, 22:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Van wie wil je een review krijgen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 14-05-13, 22:57
Sonja60 Sonja60 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Meppel
Berichten: 6
Standaard

Van een deskundige..

Hij of zij moeten weten waaraan een app moet voldoen.. Kan ook een ontwikkelaar .

Ik wil graag weten waarom het uiterlijk schijnbaar niet voldoet en en ook de opzet..dit is een Health app..

Dus wat gaat er fout
  #4  
Oud 14-05-13, 23:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Misschien begreep je mijn vraag niet.

Je schreef:

"Maar voor een review krijg ik te horen ..uiterlijk, actualiteit en de opzet niet goed"

Wie is dat? Die kan je dan toch ook vertellen wat ze wel zoeken?
  #5  
Oud 14-05-13, 23:31
Sonja60 Sonja60 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Locatie: Meppel
Berichten: 6
Standaard

Bart van de ipone club.

Heb hem ook om een reactie gevraagd maar nog geen reactie.
Dus als iemand anders , een deskundige, ook kan advisren en het zelfde denkt mag dat ook
  #6  
Oud 14-05-13, 23:48
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dan zul je toch even op de reactie van Bart of iemand anders van de redactie moeten wachten.

Dergelijke discussies lopen meestal niet via het forum.
  #7  
Oud 15-05-13, 09:55
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonja60 Bekijk bericht
Maar voor een review krijg ik te horen ..uiterlijk, actualiteit en de opzet niet goed

Wie kan mij adviseren wat ik moet doen ..om toch voor een review in aanmerking te komen.
Dit begrijp ik niet. Waarom wil je voor een review in aanmerking komen? Een review door wie dan? En van wie krijg je te horen dat het uiterlijk niet goed is?

Ik heb even gekeken in iTunes en heb het volgende commentaar:
- het Icon in iTunes heeft onvoldoende resolutie.
- Een screenshot in iTunes is wel erg weinig. Zo krijg je als potentiele koper geen indruk van de App
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
  #8  
Oud 15-05-13, 15:37
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Ze wil natuurlijk gewoon een review op iPhoneclub. Zodat de app meer mensen kan bereiken. En nu is deze afgekeurd door het team, met een "vage" reden.

Ik weet ook niet wat er aan te doen is, ik heb hetzelfde meegemaakt hier. 2 weken later zie je dan een soortgelijke app die minder biedt, maar wél gereviewed wordt.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #9  
Oud 16-05-13, 10:44
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

De redactie beslist elke dag opnieuw welke apps voor een bespreking op onze websites in aanmerking komen. Het kan zijn dat een app meerdere keren niet door hun selectieprocedure komt, om welke reden dan ook. Soms is er teveel ander nieuws waardoor er gewoon geen "plek" is om de app te bespreken, soms vinden we een app gewoon niet de moeite waard voor ons brede lezerspubliek. Elke dag worden door onze redacteuren andere redactionele keuzes gemaakt. We doen ons best om in ieder geval zoveel mogelijk Nederlandse apps aan bod te laten komen, maar plaatsing is helaas nooit gegarandeerd.

Omdat ik op de hoogte ben van deze correspondentie zou ik overigens niet de term "vage reden" willen gebruiken voor de continue afkeur van deze app. De betreffende redacteur is steeds vrij duidelijk naar de ontwikkelaar geweest waarom we de app op iPhoneclub.nl niet bespreken.

Het staat elke ontwikkelaar vrij om de betreffende redacteur te vragen om aanvullende feedback en/of iets met de feedback van de redacteur te doen. Dat vind ik voor nu ook voldoende verantwoording van ons redactionele beleid.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.