//

Betaalverkeer in iOS app

Betaalverkeer in iOS app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste developers, Ik ben bezig met een nieuwe app. In de app kan je fysieke producten kopen, maar nu wil ik het betaalverkeer regelen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-13, 13:35
Arash Arash is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 57
Standaard Betaalverkeer in iOS app

Beste developers,

Ik ben bezig met een nieuwe app. In de app kan je fysieke producten kopen, maar nu wil ik het betaalverkeer regelen. Ik ben tot nu toe bij Adyen gekomen als Payment Service Provider, maar die rekent naast de iDeal kosten ook nog eens 10 cent per transactie. Nu maakt mij dat niet zoveel uit, maar ze rekenen minimaal 1000 transacties per maand. Zijn jullie bekend met andere Payment Service Providers die geen minimaal aantal transacties doorberekenen?

Alvast bedankt!

Arash
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-13, 14:18
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Ik zelf gebruik Mollie voor microtransacties. Het is wel voornamelijk op Nederland georienteerd en ik gebruik alleen het 0900 gedeelte, maar ze bieden ook iDEAL aan. De kosten zijn wel hoog met 0,99 ex BTW per transactie, maar ze rekenen geen andere kosten. Bij kleine volumes kan dit dus interessant zijn.
  #3  
Oud 28-05-13, 15:29
Arash Arash is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean Bekijk bericht
Ik zelf gebruik Mollie voor microtransacties. Het is wel voornamelijk op Nederland georienteerd en ik gebruik alleen het 0900 gedeelte, maar ze bieden ook iDEAL aan. De kosten zijn wel hoog met 0,99 ex BTW per transactie, maar ze rekenen geen andere kosten. Bij kleine volumes kan dit dus interessant zijn.
En die werkt ook in een native app? Ik ga er maar eens naar kijken, thanks!
  #4  
Oud 28-05-13, 15:36
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Ik weet eerlijk gezegd niet of het ook in een native app werkt. Tot nu toe heb ik alleen de code gebruikt die je op websites kan zetten.
Reageren

Labels
betaalmethode, betaalsysteem, betaalverkeer, betalingssysteem, ideal



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? Hobao iPhone Apps 2 13-10-11 08:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.