iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/140400-ervaringen-ios-7-beta-golden-master.html)

captainfs 28-06-13 21:22

Inmiddels een paar dagen verder: de iPhone 4 doet het nauwelijks meer. Machtig langzaam en om de paar minuten rebooten. Tot nu toe (loop mee vanaf iOS3) de meest instabiele iOS beta die ik ooit gehad heb.
Weer terug naar 6.1.3 :)

Guest-20180925190238 29-06-13 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 901593)
Inmiddels een paar dagen verder: de iPhone 4 doet het nauwelijks meer. Machtig langzaam en om de paar minuten rebooten.

Een test iPhone 4 draait hier nu redelijk stabiel met iOS 7 Beta 2 afgezien van wat GUI bugs en glitches. Ik heb die iPhone wel niet volgepropt met apps, er staan alleen maar de apps op die ik test voor hun ontwikkelaars.

Apps die onder Beta 1 niet correct wilden syncen met iCloud en DropBox doen dat met Beta 2 nu wel zonder dat er iets aan de code van de apps veranderd werd.

Spontane reboots komen niet meer voor. Bij mij werden die spontane reboots blijkbaar veroorzaakt door het terugzetten van backups met iTunes. Heb het gevoel dat iTunes toch nog niet goed samenwerkt met iOS 7 Beta.

jordy a te c 29-06-13 09:20

goeiemorgen,

Hebben jullie ook het probleem dat als je een stad/gemeente wilt verwijderen uit de weer app dat de app dan crasht?

Ook blijft er in de app store (updates) de app(s) staan die je wel al geupdate heb.(wel is waar zie je dan geen 1tje of 2tje meer staan op de app store app).

Ook heb ik in de klok app, een bug gevonden. Als je bv Amsterdam erin hebt staan, en ook UTC dan geeft hij aan 1 uur tijd verschil (AMS -> UTC). Dat klopt niet, in de zomer is het tijdverschil 2 uur.

Verder draait hij redelijk op de iphone 5 (iOS beta 2).

joldemans 29-06-13 12:33

Ik heb vaak problemen met de statusbar als ik apps op landscape modus gebruik. De statusbar blijft dat gewoon bovenaan staan alsof je nog in portrait modus zit.
Verder regelmatig springboard crashes... Hopelijk wordt beta 3 wat stabieler. Draai hem overigens op een 4S

rbeniers 29-06-13 12:36

Zojuist mijn iPhone 5 geupgrade naar iOS7 zonder enig probleem.

Ik heb direct Beta2 gedownload, een backup gemaakt in iTunes en daarna de update uitgevoerd. Na nog geen 10 minuten was de update klaar en alles vanuit de backup is teruggezet in iOS7 (apps, mail, foto's, berichten e.d.). Helemaal super!

Tot nu toe erg blij met iOS7!

captainfs 29-06-13 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rbeniers (Bericht 901649)
Tot nu toe erg blij met iOS7!

Die ervaring heb ik ook in het begin, fresh geïnstalleerde iOS7, maar na een paar dagen gaat het helemaal mis. Ik probeer m'n app eens naar hoger level te tillen, maar ik moet kennelijk nog even wachten tot het iOS iets stabieler wordt. Maandag B2 geïnstalleerd, alles paletti, donderdag was er niks meer met mijn iPhone4 te beginnen. Zo vast als een huis en reboot na reboot.

Ketsjap 30-06-13 12:56

iOS 7 downgrade naar 6.1.3 met behoud data
 
Dag iedereen,

Mijn iPhone 4S draait op dit moment iOS 7 bèta 2. Degelijk, maar toch te buggy naar mijn smaak. Daarom probeerde ik te downgraden naar 6.1.3. Dat kan probleemloos.

Wat wél een probleem geeft, is dat mijn laatste sync van iOS 7 met iTunes een reservekopie heeft gemaakt. Daardoor is, zo lijkt me, de laatste reservekopie van 6.1.3 'overschreven' met een 7.0-kopie.

En die 7.0-backup kan je uiteraard niet op een 6.1.3 terugzetten. Geen probleem voor foto's, apps, contactpersonen - die zitten toch op mijn Mac.

Maar dat is niet zo voor berichten. Die vrees ik allemaal kwijt te spelen. Is er een manier om berichten uit die iOS 7-backup te 'extracten', en dan naar een gloednieuw 6.1.3-profiel over te pompen? Kan dat?

Guest-20180925190238 30-06-13 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ketsjap (Bericht 901764)
Is er een manier om berichten uit die iOS 7-backup te 'extracten', en dan naar een gloednieuw 6.1.3-profiel over te pompen? Kan dat?

Met zoiets als iBackupBot kan je de berichten uit de backup plukken. "over pompen" naar Berichten op iOS 6.1.3 is echter onmogelijk.

arco123 30-06-13 21:08

Heeft er al iemand succes gehad met het installeren van een LTE IPCC voor Proximus? De 6.x methode werkt blijkbaar niet langer en ik mis de LTE functionaliteit wel een beetje.

Sniper78 01-07-13 06:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arco123 (Bericht 901819)
Heeft er al iemand succes gehad met het installeren van een LTE IPCC voor Proximus? De 6.x methode werkt blijkbaar niet langer en ik mis de LTE functionaliteit wel een beetje.

Volgens is het 4g van proximus nog niet vrijgegeven op de iphone.

Blijven wachten...

Bomans 01-07-13 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arco123 (Bericht 901819)
Heeft er al iemand succes gehad met het installeren van een LTE IPCC voor Proximus? De 6.x methode werkt blijkbaar niet langer en ik mis de LTE functionaliteit wel een beetje.

Werkt blijkbaar perfect op iOS7

Toon onderwerp - iPhone 5 en LTE - Userbase

n1mber 01-07-13 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy a te c (Bericht 901630)

Ook blijft er in de app store (updates) de app(s) staan die je wel al geupdate heb.(wel is waar zie je dan geen 1tje of 2tje meer staan op de app store app).
.

Waarschijnlijk heb je het automatische updaten van apps aan staan. De apps die zijn ge-update blijven te zien. Zodat je kan bekijken welke apps op welke dagen zijn ge-update.

clericjuh 01-07-13 15:17

Eerste uren met iOS 7 waren perfect. Zag er heerlijk uit en liep lekker. Maar na 4 dagen:
- kan niet langer dan 3 minuten in een app zitten, dan crasht hij.
- soms gewoon weigeren te unlocken.
- statusbar die zelf denkt nog in portait te zitten, terwijl ik toch echt in landscape bezig ben.

Niet meer mee te werken, ik ga ook terug naar 6.1.3 en wacht wel tot de herfst.

bluevoice 01-07-13 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door clericjuh (Bericht 901937)
Eerste uren met iOS 7 waren perfect. Zag er heerlijk uit en liep lekker. Maar na 4 dagen:
- kan niet langer dan 3 minuten in een app zitten, dan crasht hij.
- soms gewoon weigeren te unlocken.
- statusbar die zelf denkt nog in portait te zitten, terwijl ik toch echt in landscape bezig ben.

Niet meer mee te werken, ik ga ook terug naar 6.1.3 en wacht wel tot de herfst.

Nah, vind het eigenlijk nog meevallen. Best stabiel voor een beta en het wordt alleen maar beter.

gls 01-07-13 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ketsjap (Bericht 901764)
Dag iedereen,

Mijn iPhone 4S draait op dit moment iOS 7 bèta 2. Degelijk, maar toch te buggy naar mijn smaak. Daarom probeerde ik te downgraden naar 6.1.3. Dat kan probleemloos.

Wat wél een probleem geeft, is dat mijn laatste sync van iOS 7 met iTunes een reservekopie heeft gemaakt. Daardoor is, zo lijkt me, de laatste reservekopie van 6.1.3 'overschreven' met een 7.0-kopie.

En die 7.0-backup kan je uiteraard niet op een 6.1.3 terugzetten. Geen probleem voor foto's, apps, contactpersonen - die zitten toch op mijn Mac.

Maar dat is niet zo voor berichten. Die vrees ik allemaal kwijt te spelen. Is er een manier om berichten uit die iOS 7-backup te 'extracten', en dan naar een gloednieuw 6.1.3-profiel over te pompen? Kan dat?

ik was ook alles van plm 1 week kwijt nadat ik terug ging naar 6.1.3, wat jij wilt kan vlg mij ook niet

clericjuh 01-07-13 16:16

Nee ik kan er niet mee overweg. Ik wil wel gewoon mijn ding kunnen doen op mijn telefoon. Zelfs de standaard Apps als Agenda ed gingen crashen. Als ik nieteens een afspraak kan maken, houdt het voor mij echt op.

Guest-20180925190238 01-07-13 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door clericjuh (Bericht 901945)
Ik wil wel gewoon mijn ding kunnen doen op mijn telefoon.

Dan moet je zeker geen Beta besturingssysteem gebruiken als je gewoon je ding wil doen. :-) Hier crasht de Agenda app ook af en toe.

clericjuh 01-07-13 16:32

Nee daar ben ik achter gekomen. Mocht er een 3e beta komen, probeer ik m toch weer even. Hij is erg mooi, en als ie stabiel is wil ik hem voor geen goud missen. :p

Guest-20180925190238 01-07-13 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door clericjuh (Bericht 901948)
Hij is erg mooi, en als ie stabiel is wil ik hem voor geen goud missen. :p

Dat zal nog wel even duren (denk ik). Er zitten nog tientallen bugs in het besturingssysteem en de standaard apps/functies. De Xcode console loopt hier aardig vol met crash reports. :)

Sniper78 03-07-13 07:35

Iemand een idee wanneer de beta 3 uitkomt?
Hier loopt de beta 2 vrij vlot. Heel soms een restart


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.