//

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier hetzelfde met Navigon. Locatievoorzieningen staan aan, app al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ben bang dat Navigon eerst geupdate ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 12-06-13, 14:55
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Hier hetzelfde met Navigon. Locatievoorzieningen staan aan, app al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ben bang dat Navigon eerst geupdate moet worden, of misschien gaat het in een volgende beta weer werken...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 12-06-13, 14:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof Bekijk bericht
Ik heb problemen met navigon ? Hij start laad even en dan gooit hij hem eruit?
Iemand ideeën ??
libsystem_kernel.dylib en nog twee dylib crashen.
  #63  
Oud 12-06-13, 15:02
captainfs captainfs is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Wenen
Berichten: 44
Standaard

Wat is jullie iPhone4 ervaring?

Mijn eigen ervaring is dat het echt veel veel te traag is allemaal. Met name Safari: ik ben geduldig, maar vind het echt niet te gebruiken zo verschrikkelijk traag.
Multitasken: oproepen van apps na dubbelklik op de home knop; soms zit de iphone een tijdje vast alvorens je verder kunt bladeren. Ik ben sneller door de app opnieuw aan te klikken op het Springboard.
Het gaat echt met horten en stoten allemaal, met de 'System Status' app zie ik ook een heel grillig verloop, ga nu eens met Xcode Instruments kijken wat er loos is.
__________________
ATCbox Stream Player app developer | iPhone 4 16GB Zwart | Macbook Pro 2010
  #64  
Oud 12-06-13, 15:06
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

@Bomans, dat is een goed argument, ik vind het ook altijd wel fijn om de change log te kunnen bekijken.

@Kevin: Het verhaal over safari had ik al eerder gelezen, gebruik zelf chrome dus geen last van. Sterker nog, heb safar nog niet eens bekeken
  #65  
Oud 12-06-13, 15:12
JBS's schermafbeelding
JBS JBS is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 13
Standaard Beta7 iPhone 5

Nu 24uur op de iphone 5, geen hele gekke zaken facetime werkt ook goed van mac naar iphone en vise versa, bel lijst letters door elkaar... weet iemand hoe hij een app kan killen?
  #66  
Oud 12-06-13, 15:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBS Bekijk bericht
... weet iemand hoe hij een app kan killen?
Dubbelklik en dan het app schermpje naar boven vegen.
  #67  
Oud 12-06-13, 15:21
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Hier hetzelfde met Navigon. Locatievoorzieningen staan aan, app al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ben bang dat Navigon eerst geupdate moet worden, of misschien gaat het in een volgende beta weer werken...
Navigon doet het hier prima... iPhone 4S Navigon Europe
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #68  
Oud 12-06-13, 15:43
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik ben geen ontwikkelaar, hierdoor heb ik ook iOS7 niet kunnen installeren. Maar wat is nu jullie mening over de iconen? Mijn persoonlijke mening is dat we met de nieuwe iconen er op achteruit gaan. Jammer dat ze zo 'vlak' zijn geworden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (95,5 KB, 42x gelezen)
  #69  
Oud 12-06-13, 15:51
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Ik vind het wel ok en het went snel.

Was na bijna 6 jaar ook best wel uitgekeken op die icoontjes.
  #70  
Oud 12-06-13, 16:17
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Navigon doet het hier prima... iPhone 4S Navigon Europe
Hey, das vreemd... Enige verschil is dat ik een iPhone 5 gebruik (Navigon Europe)...
  #71  
Oud 12-06-13, 16:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Hey, das vreemd... Enige verschil is dat ik een iPhone 5 gebruik (Navigon Europe)...
Hier crasht Navigon Europe (zoals ik voorheen beschreven heb) op een iPhone 4 en 4S.
  #72  
Oud 12-06-13, 16:32
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Gister iOS 7 Beta op mijn iPhone 5 gezet, ben aangenaam verrast met de stabiliteit van deze eerste Beta! Waar de beta's van iOS 5 en 6 in het begin echt niet gebruikt konden worden op een iPhone die je dagelijks gebruikt, loopt iOS 7 bij mij bijzonder stabiel. Hier en daar wat schoonheidsfoutjes bij het openen van niet Apple apps, maargoed dat is logisch zonder iOS7 aanpassingen.

Verder vind ik het nieuwe OS erg soepel werken, zeer tevreden over de nieuwe stijl! Er zullen nog wel wat dingen aangepast moeten worden, zoals de zichtbaarheid van homescreen tekst op zeer lichte achtergronden. De iconen zijn wat mij betreft prima, stoor me er niet aan. Al met al een zeer solide eerste beta versie, ben heel benieuwd hoe iOS er over 3 maanden uitziet bij de release!
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #73  
Oud 12-06-13, 17:16
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Hey, das vreemd... Enigste verschil is dat ik een iPhone 5 gebruik (Navigon Europe)...
Ik heb ook een iPhone 5 en verder geen enkel probleem met Navigon, ik heb iOS7 middels Alt-update geïnstalleerd en niet via herstellen, misschien dat dat het is geweest dan.
  #74  
Oud 12-06-13, 17:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
...ik heb iOS7 middels Alt-update geïnstalleerd en niet via herstellen, misschien dat dat het is geweest dan.
Dat zou eventueel een verschil kunnen maken. Ik heb de iPhone 4 en 4S wel moeten herstellen omdat er een jailbreak opstond.
  #75  
Oud 12-06-13, 17:35
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Afspelen van een film op iOS7 en i5, gaat allemaal prima. Druk ik op gereed, verwacht je dat je later terug kunt kijken vanaf waar je gestopt bent. Maar als je hem dan vervolgens weer aanklikt start ie weer van voor af aan!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #76  
Oud 12-06-13, 17:44
rsdragonboy rsdragonboy is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ik ben geen ontwikkelaar, hierdoor heb ik ook iOS7 niet kunnen installeren. Maar wat is nu jullie mening over de iconen? Mijn persoonlijke mening is dat we met de nieuwe iconen er op achteruit gaan. Jammer dat ze zo 'vlak' zijn geworden.
Ik vind ze nog meevallen maar ik vind ze wat "te groot" :s
Misschien komen ze beter uit als de iconen 10% kleiner waren.

Ben tevreden over deze eerste beta. Alle apps werken (42 apps) behalve Skype. ook soms als ik mijn iPhone probeer aan te zetten, moet ik soms 20x drukken op de homebutton voor hij aangaat.
De panorama foto's als achtergrond komen soms niet tevoorschijn.

Voor de rest een mooie update

(Weet iemand trouwens hoe je een dynamische achtergrond maakt?)
  #77  
Oud 12-06-13, 19:06
FrankNL FrankNL is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Bergschenhoek
Berichten: 50
Stuur een bericht via MSN naar FrankNL
Standaard

Ik heb de iOS 7 beta zo snel mogelijk na de keynote op mijn iPhone 5 gezet toen Apple Developer weer online was, en ik moet zeggen dat het voor een beta toch een stabiel systeem is. (althans voor een Apple Beta)

Ik zelf heb geen grote problemen waar ik mij aan erger, inderdaad het eerste voorbij gekomen missende tekstvlak en stuur knop in whatsapp maar dit is even het toetsenbord minimaliseren en dan zie je hem weer.

Verder ben ik momenteel ook bezig met een App bouwen voor de lokale omroep hier, en ik dacht laat ik eens even aan de gang gaan met de nieuwe xCode voor deze beta en zelfs in xCode zijn grote vooruitgangen geboekt, zo werkt alles soepeler zijn een aantal dingen veel duidelijker en ook strakker geworden zoals dat met iOS en OS X ook is gebeurd.

Verder heb ik ook geen problemen met iMessage, Facetime of iets dergelijks alleen Skype wil niet helemaal lekker werken maarja dat gebruik ik toch bijna nooit.

Als iPhone 5 bezitter beschik je nu ook de nieuwe functie AirDrop en dat werkt ook helemaal super zowel van mac naar iPhone als iPhone naar mac gaat perfect en ook iPhone naar iPhone werkt super. Ook met de camera app geen problemen gehad, en ik vond de panorama achtergrond functie eigenlijk meteen al toen ik de super toffe standaard achtergrond aan het zoeken was, ook dat werkt super bij mij!

Al met al ben ik zeer te spreken over deze beta op mijn iPhone 5, en ik kijk zeer uit naar de volgende beta's!
  #78  
Oud 12-06-13, 19:32
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Werkt AirDrop van iPhone naar Mac? Ik dacht dat dat momenteel nog niet werkte.

Of gebruik jij os x Mavericks?
  #79  
Oud 12-06-13, 19:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankNL Bekijk bericht
Als iPhone 5 bezitter beschik je nu ook de nieuwe functie AirDrop en dat werkt ook helemaal super zowel van mac naar iPhone als iPhone naar mac gaat perfect en ook iPhone naar iPhone werkt super.
Ik heb het bij een vriend (min of meer) werkend gezien. Een iPhone 5 met iOS 7 (uiteraard) en een iMac met OS X 10.9 Mavericks DP. Van iPhone 5 naar iPhone 5 heb ik nog niet gezien.
  #80  
Oud 12-06-13, 20:10
quest1 quest1 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Gent(B)
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Er staat ook:

Siri
Known Issues: The new Siri voices are not in this seed.

Zouden we toch nog een NL versie kunnen verwachten?
Nee,...

voices ≠ languages.
Discussie gesloten

Labels
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 Golden Master blijft die? Hollywoodthehell Ontwikkelen voor iOS 10 14-11-10 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.