//

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de nieuwe en verbeterde functies ben ik wel blij, maar het ziet er werkelijk waar niet uit....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 14-06-13, 01:39
lex4545 lex4545 is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 54
Standaard

Met de nieuwe en verbeterde functies ben ik wel blij, maar het ziet er werkelijk waar niet uit.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 14-06-13, 09:07
pjpaul pjpaul is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zeeland
Berichten: 61
Standaard

Gisteravond ios 7 beta op mijn iphone 5 gezet, loopt redelijk stabiel, sommige apps zoals faceboek hebben ineens moeite met de weergave van het menu (face app openen swipe naar rechts en doet het rare dingen met het menu). Notificaties van sommige apps werken niet met name wordfeud ;-(.
Notificaties willen nog wel eens dubbel binnenkomen

Airdrop werkt super! pagina's in safari kun je via airdrop supersnel oversturen naar andere iphone 5 gebruiker met ios7 (getest en werkt).
Nog geen problemen met batterijverbruik of warm worden,

Ik blijf verder proberen
  #103  
Oud 14-06-13, 09:17
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Iemand een id wanneer de iOS 7 voor de iPad er zal zijn?
Heb deze eventjes op mijn iPhone gezet maar deze heb ik nog teveel nodig om als test te gebruiken. Daarom zou ik de iOS 7 graag testen op mijn iPad.
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #104  
Oud 14-06-13, 09:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Iemand een id wanneer de iOS 7 voor de iPad er zal zijn?
Als de Beta voor de iPad er is staat die in het Apple Developer Portal (iOS Dev Center - Downloads). Ga daar af en toe eens kijken. Je kan ook de UDID van de iPad nu al registreren in het Apple Developer Portal.
  #105  
Oud 14-06-13, 09:28
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Ach jammer... de Rabobank app loopt vast als je geld probeert over te schrijven naar een andere rekening dan je eigen spaarrekening. Het ondertekenen van een bankopdracht lukt niet, hebben jullie dat ook?
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #106  
Oud 14-06-13, 09:44
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Ach jammer... de Rabobank app loopt vast als je geld probeert over te schrijven naar een andere rekening dan je eigen spaarrekening. Het ondertekenen van een bankopdracht lukt niet, hebben jullie dat ook?
Bij mij loopt de app vast nadat het geld overgeboekt is, transactie lukt dus wel.
  #107  
Oud 14-06-13, 09:45
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost1234 Bekijk bericht
Bij mij loopt de app vast nadat het geld overgeboekt is, transactie lukt dus wel.
Maar kun je dan wel signeren? Ik krijg de popup met de mededeling dat transactie ondertekend moet worden maar krijg het ondertekeningsscherm niet te zien.
  #108  
Oud 14-06-13, 10:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard FaceTime & iMessage

Krijg deze ochtend op drie Macs, één iPhone 4S (iOS 7) en één iPhone 5 (iOS 6.1.2) een bericht dat een iPhone 4 (met Mobistar SIM - iOS 7) FaceTime en iMessage gaat gebruiken met twee telefoonnummers en twee e-mail adressen.

Ja, dat wist ik al want dat bericht heb ik een paar dagen geleden ook al ontvangen. Blijkbaar hebben FaceTime en iMessage op de iPhone 4 zich verleden nacht opnieuw geactiveerd.
  #109  
Oud 14-06-13, 11:18
pgorel pgorel is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 66
Standaard

Heb het geinstalleerd op mijn iphone 4, en ik moet zeggen ik vind het verrassend goed werken. Ja je merkt dat het grafisch wel tegen de max van de iphone 4 aanloopt, maar ik moet zeggen verbaasd me hoe goed het werkt. En natuurlijk zitten er hier en daar nog wat fouten in, maar goed daarvoor is het ook een beta. En ik moet eerlijk zeggen toen ik de eerste keer het nieuwe uiterlijk zag, was ik niet heel enthousiast... Maar nu ik het er een paar dagen op heb staan, begin ik het meer en meer te waarderen.
  #110  
Oud 14-06-13, 11:39
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Na even een paar dagen te klooien heb in hem nu optimaal werken alles werkt wat ik gebruik en batterij gaat nu langer mee dan eerst.

Nu wachten op beta 2!
  #111  
Oud 14-06-13, 12:00
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Nou, we zijn een aantal dagen verder, mijn ervaringen tot nu toe:

-M'n wekker ging gelukkig de volgende morgen gewoon af )
-De bekende bug bij whatsapp heb ik ook last van (invoerveld + knop verdwijnen)
-Het pinchen in de fotorol werkt nog niet zoals op de keynote
-De nieuwe stemmen van Siri zoals op de keynote zijn nog niet geimplementeerd
-Tabs in safari blijven soms wit, ondanks een geopende pagina (ik gebruik toch chrome = safari^3)
-Er staat soms engelse en nederlandse tekst door elkaar
-Algemene schoonheidsfoutjes mbt opmaak en plaatsing tekst (bv GPRS logo)
-Panorama achtergronden moeten echt 1136 px hoog zijn, er wordt (helaas nog) niet uitgerekt
-Afspelen van muziek werkt niet altijd direct na zoeken in de lijst met nummers
-De animaties van en naar springboard zijn niet zo vloeiend als zou kunnen op een iphone 5
-De auto-brightness werkt nog niet, gelukkig kan je daar nu erg makkelijk bij met Control Center.

De platte interface bevalt mij, er zit niets minder in dan de vorige versies (ik mis dus niks) en ik vind het wel een frisse wind voor iOS (begonnen met 3G in 2008, nooit meer teruggekeken.) Tot nu toe erg tevreden eigenlijk in het algemeen, zeker voor een eerste beta had ik veel minder verwacht qua stabiliteit.

Batterijduur absoluut niets op aan te merken, 1% batterij na 9 uur en 57 min gebruik, 35 uur standby tijd. Volgens mij is dit zelfs beter dan op iOS 6.

Even als laatste opmerking; ik weet vrijwel zeker dat de versie die werd gedemonstreerd op het podium niet de versie is die als eerste beta is losgelaten. Misschien hadden ze zelfs wel een 5S in de handen, gezien hoe vloeiend de animaties daar wel leken te verlopen...... ?

Wat ik wel hoop is dat Apple in de final de keuze geeft tussen een lichte en een donkere menu interface, misschien eentje die net als bij TomTom na een bepaald tijdstip (zonsondergang) vanzelf overschakelt naar de donkere variant?

Edit: Jailbreak, Jailbreak, Jailbreak !!

Laatst gewijzigd door Bomans; 14-06-13 om 13:05. Reden: UDID-registratie link.
  #112  
Oud 14-06-13, 12:18
arkel99 arkel99 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 49
Standaard clean install

Voor wie het nog weet (facetime / imessage problemen) altijd een clean install. En apps terug halen vanuit de cloud (geen back up terug zetten)

Dan werkt alles prima
  #113  
Oud 14-06-13, 12:22
pjpaul pjpaul is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zeeland
Berichten: 61
Standaard

Het emoji toetsenbord is ook verdwenen in de lijst, ik heb icloud backup terug gezet dus dan zet hij het toetsenbord ook netjes terug.

Hier geen problemen met whatsapp en i-message loopt goed
Rabobank app klopt na transactie loopt hij vast maar transactie is wel verwerkt

;-)
  #114  
Oud 14-06-13, 12:42
lex4545 lex4545 is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 54
Standaard

emoji toetsenbord Werkt gewoon hoor.
  #115  
Oud 14-06-13, 12:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier gaat het testen (en analyseren) heel moeizaam. Diagnostic reports synchroniseren met iTunes duur heel lang. Soms meer dan dertig (30) minuten. Met Xcode 5 DP gaat het ook niet sneller. Het verbinden met Xcode 5 DP duurt ook heel lang, soms meer dan tien (10) minuten.

Om serieus te testen staat het blijkbaar allemaal nog niet op punt.
  #116  
Oud 14-06-13, 13:30
Triton2012 Triton2012 is offline
• iOS 7.0
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 20
Standaard

Heeft iemand Airdrop al gefixt? Mij lukt het niet met 2 iphone 5 toestellen. Of ik snap het niet.
Iemand?
  #117  
Oud 14-06-13, 15:16
dreetje dreetje is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Voor de mensen die net als mij problemen hadden van het terugzetten van een icloud backup m.b.t. de tijdzone die niet amsterdam is maar in mijn geval jakarta :

- Onder instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel en Locatie

Na het gebruiken van deze functie werd mijn tijdzone hersteld naar Amsterdam en was mijn tijd ook weer correct ipv 5 uren later. Dit zorgde ervoor dat bijvoorbeeld twitter en whatsapp geen conflecterende time-stamps hebben..
  #118  
Oud 14-06-13, 16:21
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Sinds 2 uurtjes de Beta draaiende. Vind het er erg mooi uitzien. Ben trouwens met Vodafone van carrier 14.0 naar 14.5 gegaan. Kan alleen nog steeds geen 4G aanzetten.
  #119  
Oud 14-06-13, 16:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Bluetooth

Ik schakelde net Bluetooth uit op een iPhone 4S. En toen verscheen er onder de schakelaar: "Location accuracy is improved when Bluetooth is turned on".

Ik ben heel benieuwd hoe Apple de nauwkeurigheid van locatiebepalingen gaat verbeteren met Bluetooth (met een reikwijdte van een tiental meter en zonder dat het toestel met ook maar iets gekoppeld is).
  #120  
Oud 14-06-13, 16:39
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Apple beweert ook dat locatiebepaling verbetert wordt met wi-fi aan, terwijl ze volgens mij bedoelen dat je verbonden moet zijn met een wi-fi netwerk.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Discussie gesloten

Labels
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 Golden Master blijft die? Hollywoodthehell Ontwikkelen voor iOS 10 14-11-10 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.