//

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Inmiddels een paar dagen verder: de iPhone 4 doet het nauwelijks meer. Machtig langzaam en om de paar minuten rebooten. Tot nu toe (loop mee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 28-06-13, 22:22
captainfs captainfs is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Wenen
Berichten: 44
Standaard

Inmiddels een paar dagen verder: de iPhone 4 doet het nauwelijks meer. Machtig langzaam en om de paar minuten rebooten. Tot nu toe (loop mee vanaf iOS3) de meest instabiele iOS beta die ik ooit gehad heb.
Weer terug naar 6.1.3
__________________
ATCbox Stream Player app developer | iPhone 4 16GB Zwart | Macbook Pro 2010
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 29-06-13, 10:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captainfs Bekijk bericht
Inmiddels een paar dagen verder: de iPhone 4 doet het nauwelijks meer. Machtig langzaam en om de paar minuten rebooten.
Een test iPhone 4 draait hier nu redelijk stabiel met iOS 7 Beta 2 afgezien van wat GUI bugs en glitches. Ik heb die iPhone wel niet volgepropt met apps, er staan alleen maar de apps op die ik test voor hun ontwikkelaars.

Apps die onder Beta 1 niet correct wilden syncen met iCloud en DropBox doen dat met Beta 2 nu wel zonder dat er iets aan de code van de apps veranderd werd.

Spontane reboots komen niet meer voor. Bij mij werden die spontane reboots blijkbaar veroorzaakt door het terugzetten van backups met iTunes. Heb het gevoel dat iTunes toch nog niet goed samenwerkt met iOS 7 Beta.
  #263  
Oud 29-06-13, 10:20
jordy a te c jordy a te c is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 58
Standaard

goeiemorgen,

Hebben jullie ook het probleem dat als je een stad/gemeente wilt verwijderen uit de weer app dat de app dan crasht?

Ook blijft er in de app store (updates) de app(s) staan die je wel al geupdate heb.(wel is waar zie je dan geen 1tje of 2tje meer staan op de app store app).

Ook heb ik in de klok app, een bug gevonden. Als je bv Amsterdam erin hebt staan, en ook UTC dan geeft hij aan 1 uur tijd verschil (AMS -> UTC). Dat klopt niet, in de zomer is het tijdverschil 2 uur.

Verder draait hij redelijk op de iphone 5 (iOS beta 2).
  #264  
Oud 29-06-13, 13:33
joldemans joldemans is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik heb vaak problemen met de statusbar als ik apps op landscape modus gebruik. De statusbar blijft dat gewoon bovenaan staan alsof je nog in portrait modus zit.
Verder regelmatig springboard crashes... Hopelijk wordt beta 3 wat stabieler. Draai hem overigens op een 4S
  #265  
Oud 29-06-13, 13:36
rbeniers rbeniers is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 4
Standaard

Zojuist mijn iPhone 5 geupgrade naar iOS7 zonder enig probleem.

Ik heb direct Beta2 gedownload, een backup gemaakt in iTunes en daarna de update uitgevoerd. Na nog geen 10 minuten was de update klaar en alles vanuit de backup is teruggezet in iOS7 (apps, mail, foto's, berichten e.d.). Helemaal super!

Tot nu toe erg blij met iOS7!
  #266  
Oud 29-06-13, 14:39
captainfs captainfs is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Wenen
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbeniers Bekijk bericht
Tot nu toe erg blij met iOS7!
Die ervaring heb ik ook in het begin, fresh geïnstalleerde iOS7, maar na een paar dagen gaat het helemaal mis. Ik probeer m'n app eens naar hoger level te tillen, maar ik moet kennelijk nog even wachten tot het iOS iets stabieler wordt. Maandag B2 geïnstalleerd, alles paletti, donderdag was er niks meer met mijn iPhone4 te beginnen. Zo vast als een huis en reboot na reboot.
  #267  
Oud 30-06-13, 13:56
Ketsjap Ketsjap is offline
• iOS 8.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 28
Post iOS 7 downgrade naar 6.1.3 met behoud data

Dag iedereen,

Mijn iPhone 4S draait op dit moment iOS 7 bèta 2. Degelijk, maar toch te buggy naar mijn smaak. Daarom probeerde ik te downgraden naar 6.1.3. Dat kan probleemloos.

Wat wél een probleem geeft, is dat mijn laatste sync van iOS 7 met iTunes een reservekopie heeft gemaakt. Daardoor is, zo lijkt me, de laatste reservekopie van 6.1.3 'overschreven' met een 7.0-kopie.

En die 7.0-backup kan je uiteraard niet op een 6.1.3 terugzetten. Geen probleem voor foto's, apps, contactpersonen - die zitten toch op mijn Mac.

Maar dat is niet zo voor berichten. Die vrees ik allemaal kwijt te spelen. Is er een manier om berichten uit die iOS 7-backup te 'extracten', en dan naar een gloednieuw 6.1.3-profiel over te pompen? Kan dat?
  #268  
Oud 30-06-13, 14:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsjap Bekijk bericht
Is er een manier om berichten uit die iOS 7-backup te 'extracten', en dan naar een gloednieuw 6.1.3-profiel over te pompen? Kan dat?
Met zoiets als iBackupBot kan je de berichten uit de backup plukken. "over pompen" naar Berichten op iOS 6.1.3 is echter onmogelijk.
  #269  
Oud 30-06-13, 22:08
arco123 arco123 is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: België
Berichten: 5
Standaard

Heeft er al iemand succes gehad met het installeren van een LTE IPCC voor Proximus? De 6.x methode werkt blijkbaar niet langer en ik mis de LTE functionaliteit wel een beetje.
  #270  
Oud 01-07-13, 07:12
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arco123 Bekijk bericht
Heeft er al iemand succes gehad met het installeren van een LTE IPCC voor Proximus? De 6.x methode werkt blijkbaar niet langer en ik mis de LTE functionaliteit wel een beetje.
Volgens is het 4g van proximus nog niet vrijgegeven op de iphone.

Blijven wachten...
  #271  
Oud 01-07-13, 10:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arco123 Bekijk bericht
Heeft er al iemand succes gehad met het installeren van een LTE IPCC voor Proximus? De 6.x methode werkt blijkbaar niet langer en ik mis de LTE functionaliteit wel een beetje.
Werkt blijkbaar perfect op iOS7

Toon onderwerp - iPhone 5 en LTE - Userbase
  #272  
Oud 01-07-13, 10:33
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy a te c Bekijk bericht

Ook blijft er in de app store (updates) de app(s) staan die je wel al geupdate heb.(wel is waar zie je dan geen 1tje of 2tje meer staan op de app store app).
.
Waarschijnlijk heb je het automatische updaten van apps aan staan. De apps die zijn ge-update blijven te zien. Zodat je kan bekijken welke apps op welke dagen zijn ge-update.
  #273  
Oud 01-07-13, 16:17
clericjuh clericjuh is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: gemert
Berichten: 11
Standaard

Eerste uren met iOS 7 waren perfect. Zag er heerlijk uit en liep lekker. Maar na 4 dagen:
- kan niet langer dan 3 minuten in een app zitten, dan crasht hij.
- soms gewoon weigeren te unlocken.
- statusbar die zelf denkt nog in portait te zitten, terwijl ik toch echt in landscape bezig ben.

Niet meer mee te werken, ik ga ook terug naar 6.1.3 en wacht wel tot de herfst.
  #274  
Oud 01-07-13, 17:06
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clericjuh Bekijk bericht
Eerste uren met iOS 7 waren perfect. Zag er heerlijk uit en liep lekker. Maar na 4 dagen:
- kan niet langer dan 3 minuten in een app zitten, dan crasht hij.
- soms gewoon weigeren te unlocken.
- statusbar die zelf denkt nog in portait te zitten, terwijl ik toch echt in landscape bezig ben.

Niet meer mee te werken, ik ga ook terug naar 6.1.3 en wacht wel tot de herfst.
Nah, vind het eigenlijk nog meevallen. Best stabiel voor een beta en het wordt alleen maar beter.
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #275  
Oud 01-07-13, 17:09
gls's schermafbeelding
gls gls is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsjap Bekijk bericht
Dag iedereen,

Mijn iPhone 4S draait op dit moment iOS 7 bèta 2. Degelijk, maar toch te buggy naar mijn smaak. Daarom probeerde ik te downgraden naar 6.1.3. Dat kan probleemloos.

Wat wél een probleem geeft, is dat mijn laatste sync van iOS 7 met iTunes een reservekopie heeft gemaakt. Daardoor is, zo lijkt me, de laatste reservekopie van 6.1.3 'overschreven' met een 7.0-kopie.

En die 7.0-backup kan je uiteraard niet op een 6.1.3 terugzetten. Geen probleem voor foto's, apps, contactpersonen - die zitten toch op mijn Mac.

Maar dat is niet zo voor berichten. Die vrees ik allemaal kwijt te spelen. Is er een manier om berichten uit die iOS 7-backup te 'extracten', en dan naar een gloednieuw 6.1.3-profiel over te pompen? Kan dat?
ik was ook alles van plm 1 week kwijt nadat ik terug ging naar 6.1.3, wat jij wilt kan vlg mij ook niet
  #276  
Oud 01-07-13, 17:16
clericjuh clericjuh is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: gemert
Berichten: 11
Standaard

Nee ik kan er niet mee overweg. Ik wil wel gewoon mijn ding kunnen doen op mijn telefoon. Zelfs de standaard Apps als Agenda ed gingen crashen. Als ik nieteens een afspraak kan maken, houdt het voor mij echt op.
  #277  
Oud 01-07-13, 17:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clericjuh Bekijk bericht
Ik wil wel gewoon mijn ding kunnen doen op mijn telefoon.
Dan moet je zeker geen Beta besturingssysteem gebruiken als je gewoon je ding wil doen. Hier crasht de Agenda app ook af en toe.
  #278  
Oud 01-07-13, 17:32
clericjuh clericjuh is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: gemert
Berichten: 11
Standaard

Nee daar ben ik achter gekomen. Mocht er een 3e beta komen, probeer ik m toch weer even. Hij is erg mooi, en als ie stabiel is wil ik hem voor geen goud missen.
  #279  
Oud 01-07-13, 17:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clericjuh Bekijk bericht
Hij is erg mooi, en als ie stabiel is wil ik hem voor geen goud missen.
Dat zal nog wel even duren (denk ik). Er zitten nog tientallen bugs in het besturingssysteem en de standaard apps/functies. De Xcode console loopt hier aardig vol met crash reports.
  #280  
Oud 03-07-13, 08:35
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

Iemand een idee wanneer de beta 3 uitkomt?
Hier loopt de beta 2 vrij vlot. Heel soms een restart
Discussie gesloten

Labels
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 Golden Master blijft die? Hollywoodthehell Ontwikkelen voor iOS 10 14-11-10 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:30.