//

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maceddy Verder vind ik nog een inconsistentie (wellicht nog iets voor de volgende beta). In het notificatiescherm kun je van vandaag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 26-08-13, 10:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maceddy Bekijk bericht
Verder vind ik nog een inconsistentie (wellicht nog iets voor de volgende beta). In het notificatiescherm kun je van vandaag naar alles naar gemist swipen. Echter in de AppStore kun je niet van Betaald naar Gratis naar Meest opgebracht swipen.
De App Store is niet veel meer dan een browsertje dat anders werkt dan het notificatiescherm. Misschien is dat de reden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 26-08-13, 10:14
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Goedemorgen allen,

Vrijdag heb ik de IOS 7 beta 6 geinstalleerd. Liep tot en met zaterdag avond als een zonnetje.
Echter is mijn iphone in de nacht van zaterdag op zondag leeggeraakt en dus uitgevallen. Na veel lezen op het forum heb ik hem in de lader gedaan en 12 uur gewacht. Echter geeft hij nog steeds geen teken van leven.
Ik heb inmiddels een hard-reset geprobeerd, evenals aan de computer hangen.
I-Tunes herkent de telefoon niet.
Ook krijg ik het bekend appel-tje of lege batterij teken niet te zien..

Iemand tips dan wel een idee?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 augustus 2013 om 09:15 ----------

Ook de DFU-mode wordt niet herkend... HELP!
  #483  
Oud 26-08-13, 11:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht
Iemand tips dan wel een idee?
Als een harde reset niet werkt als de iPhone met de originele Lightning kabel is aangesloten op de originele lader en als het toestel ook niet in DFU mode wil gaan is er een serieus probleempje denk ik.

Er is wel iets bekend over een zgn. "Deep Sleep Bug" maar die kan tijdelijk opgelost worden met een harde reset.

Hoe heb je trouwens iOS 7 Beta 6 geïnstalleerd?
  #484  
Oud 26-08-13, 11:53
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als een harde reset niet werkt als de iPhone met de originele Lightning kabel is aangesloten op de originele lader en als het toestel ook niet in DFU mode wil gaan is er een serieus probleempje denk ik.

Er is wel iets bekend over een zgn. "Deep Sleep Bug" maar die kan tijdelijk opgelost worden met een harde reset.

Hoe heb je trouwens iOS 7 Beta 6 geïnstalleerd?
Serieus probleem die op te lossen is met een nieuwe batterij of is het echt de telefoon zelf?
Via ispw software option update in itunes.. liep prima echter na leegloop batterij doet hij het niet meer...
  #485  
Oud 26-08-13, 12:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht
Via ispw software option update in itunes..
Als dat ipsw bestand uit het DMG disk image van iOS 7 Beta 6 uit het iOS Dev Center kwam kan dat niet de reden van het probleem zijn.
  #486  
Oud 26-08-13, 12:15
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als dat ipsw bestand uit het DMG disk image van iOS 7 Beta 6 uit het iOS Dev Center kwam kan dat niet de reden van het probleem zijn.
Hoe kan ik daar achter komen? Het is 11A4449d_Restore..
  #487  
Oud 26-08-13, 12:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht
Hoe kan ik daar achter komen?
Je zal zelf toch wel weten of je iOS 7 Beta 6 (DMG disk image) uit het iOS Dev Center hebt gedownload of niet.
  #488  
Oud 26-08-13, 12:24
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je zal zelf toch wel weten of je iOS 7 Beta 6 (DMG disk image) uit het iOS Dev Center hebt gedownload of niet.
Ik heb hem gedownload door de gegeven link in een handleiding.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 augustus 2013 om 11:28 ----------

ga er van uit dat dat bestand uit het Dev Center komt.
Wellicht mijn vraag dus niet goed geformuleerd: is dat te controleren?

In dagt geval zou het een batterij kwestie kunnen zijn?
Na mijn vakantie en update na 6.1.4 ondervond ik ook al hinder met de batterij..
Vandaar ook de update naar IOS 7.
  #489  
Oud 26-08-13, 12:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht

ga er van uit dat dat bestand uit het Dev Center komt.
Wellicht mijn vraag dus niet goed geformuleerd: is dat te controleren?
Als je er van uit gaat dat het .ipsw bestand uit het iOS Dev Center komt dan kan dat niet de reden van het probleem zijn.

Ik lees in een ander forum wel dat er iOS 7 Beta 6 .ipsw bestanden rondzwerven op het internet met aanpassingen om een "security check" in iTunes 11.0.5 te omzeilen.

En in het iOS Dev Center lees ik het volgende:

Citaat:
This version of iOS is intended only for installation on development devices registered with Apple's Developer Program. Attempting to install this version of iOS in an unauthorized manner could put your device in an unusable state, which could necessitate an out of warranty repair.
Misschien moet je toch maar eens contact opnemen met Apple.
  #490  
Oud 26-08-13, 12:41
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je er van uit gaat dat het .ipsw bestand uit het iOS Dev Center komt dan kan dat niet de reden van het probleem zijn.

Ik lees in een ander forum wel dat er iOS 7 Beta 6 .ipsw bestanden rondzwerven op het internet met aanpassingen om een "security check" in iTunes 11.0.5 te omzeilen.

En in het iOS Dev Center lees ik het volgende:

Misschien moet je toch maar eens contact opnemen met Apple.
hmmm... idee wat de 'schade' kan zijn? Kwa kosten?
  #491  
Oud 26-08-13, 12:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht
hmmm... idee wat de 'schade' kan zijn? Kwa kosten?
Geen idee. Neem contact op met de Apple Store (Genius Bar). Als het probleem werd veroorzaakt door iOS 7 Beta heb je geen garantie. Werd het probleem veroorzaakt door een defecte accu heb je waarschijnlijk wel garantie.
  #492  
Oud 29-08-13, 11:21
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Vanaf ongeveer het begin draai ik iOS 7. Dit is altijd in de veronderstelling geweest dat mijn UDID geregistreerd was. Een vriend heeft mijn UDID op zijn school account ingevoerd. Dit leek goed te gaan.

Sinds beta 4 of 5, kon ik opeens mijn iPhone niet meer updaten, er stond telkens dat hij al up-to-date was.

Vanochtend werd ik wakker en deed mijn iPhone niets meer, behalve het instel scherm waarin ik de iPhone moest activeren. Dit activeren lukt absoluut niet.

Nu kan ik de iPhone terugzetten naar iOS 6.1.4 (geloof ik), maar het probleem is dat ik dan een gat in mijn reservekopie heb! Die geeft deze code op dit moment namelijk:



Wat is nu het handigst te doen? Eventueel kan ik ook m'n UDID nu alsnog laten registreren ergens voor $10 zodat ik zeker weet dat het goed geregistreerd staat, maar lost dat dat het probleem op?

Thanks!
  #493  
Oud 29-08-13, 11:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeNick Bekijk bericht
Sinds beta 4 of 5, kon ik opeens mijn iPhone niet meer updaten, er stond telkens dat hij al up-to-date was.
OTA updates zijn Delta-updates, geen Combo-updates. Je kan dus alleen maar OTA updaten van bv. Beta 4 -> Beta 5 -> Beta -> 6. OTA updaten van bv. Beta 4 -> Beta 6 werkt niet en dat is de reden van die boodschap dat de iPhone als up-to-date is.

Jouw probleempje kan opgelost worden door iOS 7 Beta 6 uit het iOS Dev Center te downloaden. Om iOS 7 Beta 6 te installeren/upgraden heb je ook nog iTunes 11.1 Beta 2 + Mobile Device Installer Package nodig. Die kan je ook downloaden uit het iOS Dev Center. Dit werkt alleen als het UDID geregistreerd is.
  #494  
Oud 29-08-13, 11:38
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
OTA updates zijn Delta-updates, geen Combo-updates. Je kan dus alleen maar OTA updaten van bv. Beta 4 -> Beta 5 -> Beta -> 6. OTA updaten van bv. Beta 4 -> Beta 6 werkt niet en dat is de reden van die boodschap dat de iPhone als up-to-date is.

Jouw probleempje kan opgelost worden door iOS 7 Beta 6 uit het iOS Dev Center te downloaden. Om iOS 7 Beta 6 te installeren/upgraden heb je ook nog iTunes 11.1 Beta 2 + Mobile Device Installer Package nodig. Die kan je ook downloaden uit het iOS Dev Center. Dit werkt alleen als het UDID geregistreerd is.
Enorm bedankt voor je reactie! Het probleem is echter dat ik zelf geen toegang heb tot het iOS Dev Center.

Hoe krijg ik het in dat geval opgelost?
  #495  
Oud 29-08-13, 11:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeNick Bekijk bericht
Hoe krijg ik het in dat geval opgelost?
Misschien aan die vriend vragen:

Citaat:
Een vriend heeft mijn UDID op zijn school account ingevoerd. Dit leek goed te gaan.
Die vriend heeft het UDID ook moeten registeren in het iOS Dev Center. Dus, heeft hij ook toegang tot de rest.

Succes verder.
  #496  
Oud 29-08-13, 11:49
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Hij kan als student geen beta's downloaden, zegt hij.. In ieder geval bedankt voor je hulp tot zover!
  #497  
Oud 29-08-13, 11:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeNick Bekijk bericht
Hij kan als student geen beta's downloaden, zegt hij.. In ieder geval bedankt voor je hulp tot zover!
Dan kan hij ook geen UDID's registreren. Zonder dank en graag gedaan.
  #498  
Oud 29-08-13, 12:01
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Wat ik eerst niet durfde maar toch gewoon gedaan heb, beta 6 gedownload via torrents, en gewoon in m'n huidige iTunes via option + update geinstalleerd! Werkt weer!!!
  #499  
Oud 29-08-13, 12:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeNick Bekijk bericht
Werkt weer!!!
Ook goed. Tientallen ontwikkelaars en ik zelf kregen de iTunes fouten 3000 en 4027 te zien bij een update van iOS 7 Beta 6 met iTunes 11.0.4 of 11.0.5. Vandaar mijn voorstel om iTunes 11.1 Beta 2 te gebruiken.
  #500  
Oud 29-08-13, 12:23
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Geen idee. Neem contact op met de Apple Store (Genius Bar). Als het probleem werd veroorzaakt door iOS 7 Beta heb je geen garantie. Werd het probleem veroorzaakt door een defecte accu heb je waarschijnlijk wel garantie.
UPDATE:

Batterij issue / waterschade..
Beetje jammer... Geen garantie uiteraard.

Nieuwe gehaald
Discussie gesloten

Labels
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 Golden Master blijft die? Hollywoodthehell Ontwikkelen voor iOS 10 14-11-10 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.