meerdere licenties op 1 mac discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik momenteel een persoonlijke licentie (developer). Is het mogelijk om meerdere licenties (Developer/Enterprise) te gebruiken op 1 mac? Zo, ja kan er iemand mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meerdere licenties op 1 mac
Ik gebruik momenteel een persoonlijke licentie (developer).
Is het mogelijk om meerdere licenties (Developer/Enterprise) te gebruiken op 1 mac? Zo, ja kan er iemand mij vertellen hoe dit moet? Wat moet je uitvoeren? Hoe bepaal ik welke licentie er gebruikt wordt bij het aanmaken van een project? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan. Licentie is afhankelijk de appID dat je invult of welk provisioning profile je koppelt aan je app.
Dus weinig problemen.
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het probleem nog speelt, maar vroeger was het zo dat het handig was om per developer id een aparte user account op je mac te maken. Zo had je geen probleem met de keys in je keychain. Dat viel ook wel te fixen, maar voor sommige mensen was een aparte login ff wat makkelijker.
Maar zoals ik al zei, weet niet of het nog speelt.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: meerdere mail accounts toevoegen | iPhone3GS16GB | Desktop-applicaties | 1 | 21-02-13 00:39 |
Navigon: Hoeveel licenties voor verschillende toestellen? | ARTHURHOFMANdotCOM | iPhone Navigatie | 6 | 12-11-10 13:11 |
Mac OS X: iTunes op meerdere MAC's | area08.rst | iTunes | 2 | 16-08-10 20:45 |
Ical syncen met meerdere mac's | Baster | iTunes | 2 | 06-02-08 21:12 |
|
|