Eigen native apps schrijven discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wilde graag weten hoe je een eigen app kan maken. In welke taal / talen gebeurt dit, en zijn er veel risico's aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigen native apps schrijven
Hoi,
Ik wilde graag weten hoe je een eigen app kan maken. In welke taal / talen gebeurt dit, en zijn er veel risico's aan verboden? Is er misschien ergens een tutorial? Ik heb ruime ervaring met andere programmeertalen, dus dit zal ook wel lukken. Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het simpel houden en jiggy gebruiken.Of deze nog gaat werken op volgende firmware is onzeker. Is eigenlijk javascript. Je kan je programma rechtstreeks in een browservenster maken en testen. Wil je met volgende firmware mee en je werkt met osx dan kan je xcode downloaden(gratis) en cocoa leren (zoals ik nu).
|
|
|||
|
|||
Aha, ik ga dan denk ik voor het laatste. Is cocoa speciaal voor de iphone? Ik heb er namelijk nog nooit eerder van gehoord.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Native apps verbergen/verwijderen | mrfred | iPhone Apps | 7 | 25-02-11 18:39 |
Je eigen apps debuggen | ideveloper | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 30-04-08 14:48 |
|
|