iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Whatsapp update mislukt (ios 7 beta3) (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/141845-whatsapp-update-mislukt-ios-7-beta3.html)

STOMATVD 17-07-13 20:38

Whatsapp update mislukt (ios 7 beta3)
 
iPhone draait op IOS 7 beta 3. De whatsapp update van gister kwam niet automatisch door.
Met de hand geprobeerd dan wordt er om mijn Apple id gevraagd. Alles is leeg dus ik moet mijn email en ww invullen. Dan lijkt het alsof de update begint maar binnen 5 seconden staat er weer "werk bij".

Ik heb het volgende al geprobeerd:

Wi-Fi aan/uit
Apple id uitgelogd
iPhone opnieuw opgestart
Harde reboot
Ander Apple id

Alle andere Apps worden gewoon goed bijgewerkt.

Nog geen succes. Iemand nog een suggestie?

Bubbly 17-07-13 21:12

WhatsApp verwijderen, rebooten en opnieuw installeren.

STOMATVD 17-07-13 21:16

Dan ben ik wel m'n geschiedenis kwijt...

Bubbly 17-07-13 21:17

Je zit op een beta, dat risico heb je moedwillig genomen...

Edit: Je kunt het ook afwachten. Misschien dat het over een paar dagen lukt of dat het op beta 4 is opgelost. Je kunt ook altijd nog een backup maken en dan herstellen naar beta 3 en die backup terugplaatsen.

STOMATVD 17-07-13 21:20

Ik klaag ook niet over het feit dat het niet werkt. Ik vraag om suggesties. En nu reageer ik op jou suggestie.

Bubbly 17-07-13 21:21

Ik heb nog even iets toegevoegd zojuist. ^

STOMATVD 17-07-13 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 904039)
Ik heb nog even iets toegevoegd zojuist. ^

Daar zat ik ook al aan te denken. Beta 4 zal begin volgende week wel komen.

Ik kan er verder ook weinig over vinden op internet. Vandaar dat ik dus twijfel of het wel aan de beta ligt.

Bubbly 17-07-13 21:26

Wat staat er bij WhatsApp? Staat het download-balkje op het icoon? Heb je er al eens op geklikt?

Guest-20180925190238 17-07-13 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door STOMATVD (Bericht 904040)
Ik kan er verder ook weinig over vinden op internet. Vandaar dat ik dus twijfel of het wel aan de beta ligt.

Je moet ook niet op het Internet gaan kijken, je moet in het Apple Developer Forum gaan kijken. Daar staan overvloedig topics over dit soort problemen/bugs.

STOMATVD 17-07-13 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 904042)
Wat staat er bij WhatsApp? Staat het download-balkje op het icoon? Heb je er al eens op geklikt?

Icoon is onveranderd. App werkt ook gewoon nog prima.

pedro270 31-07-13 10:26

Reservekopie maken, whatsapp verwijderen, opnieuw installeren, reservekopie terugzetten.

Bij mij heeft dit altijd gewerkt als me Whatsapp het weer eens begeefde.

Remco. 13-08-13 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pedro270 (Bericht 905546)
Reservekopie maken, whatsapp verwijderen, opnieuw installeren, reservekopie terugzetten.

Bij mij heeft dit altijd gewerkt als me Whatsapp het weer eens begeefde.

Of een iets "hardere" oplossing is een volledige restore van je iPhone. Dit heeft mijn App Store-problemen in de iOS 7 beta ook opgelost. Maak wel eerst een back-up, deze kun je later terugzetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.