iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Programmeren op PC (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/14373-programmeren-op-pc.html)

daanhegman 11-06-08 12:26

Programmeren op PC
 
Ik ben op zoek naar software voor het ontwikkelen op de PC,, iemand?
iPhone SDK vind ik prachtig maar is niet beschikbaar voor PC, iets wat daar op lijkt mischien

macfreaker 11-06-08 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 125735)
Ik ben op zoek naar software voor het ontwikkelen op de PC,, iemand?
iPhone SDK vind ik prachtig maar is niet beschikbaar voor PC, iets wat daar op lijkt mischien

Kan deze link je helpen ?

Windows Cygwin Binary Toolchain Installation - GameOver

Moet wel zeggen dat er al een topic hierover bestaat, dus even zoeken op dit forum en je kan iets dergelijks vinden.:D

daanhegman 11-06-08 19:24

Werkt niet omdat ik de Wi-Fi van mijn buurman gebruik en niet van mijzelf
iemand iets anders, of een web app maker natuurlijk met java script ofzo

macfreaker 11-06-08 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 126072)
Werkt niet omdat ik de Wi-Fi van mijn buurman gebruik en niet van mijzelf
iemand iets anders, of een web app maker natuurlijk met java script ofzo

Dan kan je jiggy gebruiken. Maar of waarschijnlijk gaat deze niet meer werken met de volgende firmware release.
Link:

start [Jiggy]

veel suc6 ermee.

daanhegman 11-06-08 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 126098)
Dan kan je jiggy gebruiken. Maar of waarschijnlijk gaat deze niet meer werken met de volgende firmware release.
Link:

start [Jiggy]

veel suc6 ermee.

Geprobeerd,als ik URL invoer in mijn safari of IEbrowser kan hij de pagina niet vinden

macfreaker 11-06-08 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 126137)
Geprobeerd,als ik URL invoer in mijn safari of IEbrowser kan hij de pagina niet vinden

En de poort heb je ook ingevoerd ? standaard 8080.

daanhegman 11-06-08 22:41

Jep ,ook gedaan

macfreaker 11-06-08 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 126177)
Jep ,ook gedaan

Wordt misschien geblokkeerd door firewall ?

daanhegman 11-06-08 22:43

Van mij of mn buurman, de mijne staat uit, ik haar cancel or allowed, maar van mijn buurman:P

macfreaker 11-06-08 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 126179)
Van mij of mn buurman, de mijne staat uit, ik haar cancel or allowed, maar van mijn buurman:P

ff met je buurman gaan praten en kijken of zijn router open staat op poort 8080 of weet hij dat niet dat je gebruikt maakt van zijn verbinding ?
Je kan ook je files schrijven gewoon op je pc en met phonebrowser dan copieren op je iphone een respring doen en je kan testen. Je kan een bestaand jiggy programma (bvb maps offline) als voorbeeld nemen.:D

daanhegman 11-06-08 22:48

dat zal ik doen maar met iphonebrowser, buurman weet van niks xD, mmar nou zoek ik nog steeds een programma voort programeren op Iphone formaat

macfreaker 11-06-08 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daanhegman (Bericht 126184)
dat zal ik doen maar met iphonebrowser, buurman weet van niks xD, mmar nou zoek ik nog steeds een programma voort programeren op Iphone formaat

Ik heb je 2 linken gegeven in vorige posts, maar beter ga je niet vinden en je kan niet direct tenzij dus met jiggy programmeren op de iPhone zelf.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.