//

iOS Provisioning Profile status blijft op pending staan

iOS Provisioning Profile status blijft op pending staan discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Doordat ik een nieuwe iPhone 5S beschikbaar wil maken voor development was ik genoodzaakt om een nieuwe provisioning Profile aan te maken. Normaal gesproken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-13, 13:03
2nis 2nis is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 4
Standaard iOS Provisioning Profile status blijft op pending staan

Hallo,

Doordat ik een nieuwe iPhone 5S beschikbaar wil maken voor development was ik genoodzaakt om een nieuwe provisioning Profile aan te maken.

Normaal gesproken springt het profiel na een paar minuten al op active, maar wacht nu al langer dan een uur en het profiel staat nog steeds op pending.

Heeft iemand hetzelfde probleem ooit ervaren?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2013 om 12:24 ----------

Ah, het blijkt een bekend probleem te zijn bij Apple, dus het is even afwachten

https://devforums.apple.com/thread/2...rt=50&tstart=0
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-13, 14:24
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Niet dat dit over het specifieke punt hierboven genoemd gaat, maar ik heb toch een tip: Open de developer.apple.com site in safari (i.p.v. Chrome) dat gaat een stuk beter met profiles en zo.
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
  #3  
Oud 22-11-13, 17:03
rsluman's schermafbeelding
rsluman rsluman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

Ja, ik heb dit ook een keer gehad. Ik heb toen het profile weggegooid en een nieuwe gemaakt, met hetzelfde resultaat: alleen maar oranje. Na een uur werd het lampje groen!

Is het je inmiddels gelukt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09
ios 5 app store blijft op buitenlands staan ceesboersen iPhone Apps 4 25-06-11 00:31
iPhone: Hoelang blijft de melding "in the pending TSS queue jordy a te c Jailbreak 20 09-05-11 09:08
Code Sign error: a valid provisioning profile matching the application's Identifier ' koninglol Ontwikkelen voor iOS 6 01-04-11 11:35
pineappel blijft staan adam1411 Archief 1 23-09-08 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.