//

"Appstore pollution"

"Appstore pollution" discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of dit het juiste forumonderdeel is om deze post te plaatsen, dus even een gokje. Ik ben nu al diverse jaren Apple fan, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-15, 17:36
appleblues's schermafbeelding
appleblues appleblues is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 23
Thumbs down "Appstore pollution"

Weet niet of dit het juiste forumonderdeel is om deze post te plaatsen, dus even een gokje.

Ik ben nu al diverse jaren Apple fan, zowel OSX als IOS. wat apps en hardware betreft wel een uit de hand gelopen hobby 300 st. op zowel iPhone en iPad en dan de nodige OSX apps.
Als je Apple moet geloven zijn er zelfs meer dan 1 miljoen apps in de Appstore. Sorry dat ik het zo zeg, maar helaas ook veel bagger maar dit is persoonlijk.

Maar als dan ik naar mijn aankopen kijk, dan schrik ik wel eens hoeveel apps al jaren (b.v. sinds 2012/13) niet meer geüpdatet zijn, sterker nog sommige zijn helemaal niet meer aan te klikken om evt. te installeren.
Dus even los van nog een evt. bruikbaarheid onder de recente besturingssystemen OSX en IOS vraag ik me af waarom deze apps niet gewoon door Apple verwijderd worden uit de Appstore, dit heeft toch geen enkele zin om apps te handhaven die niet verder ontwikkeld worden en daardoor onbruikbaar zijn, en die daarbij nog door klanten abusievelijk gekocht kunnen worden.

Ik vind dit gewoon een beetje waardeloos en bovendien pure verontreiniging van een Appstore!

Heeft hier iemand een verklaring voor!?

Laatst gewijzigd door appleblues; 25-10-15 om 17:46.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-15, 12:30
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Het feit dat een App niet meer onderhouden wordt wil toch helemaal niet zeggen dat de App het niet meer doet op je nieuwe iPhone of iPad? Waarom zou je hem dan weghalen? Dat is dus geen 'verontreiniging' van de App Store.

Dat er een hoop troep in de AppStore staat is waar, maar hoe zou je dat moeten opschonen? En wie bepaalt wat 'troep' is?
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 15:35
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Vraag over "lock" app in Appstore janoranje iPhone Apps 3 02-11-10 00:35
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.