//

Wie helpt er mee?

Wie helpt er mee? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Net green light gekregen om me voor 't iPhone Developer Program op te geven via m'n werk....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 11-09-08, 09:23
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Net green light gekregen om me voor 't iPhone Developer Program op te geven via m'n werk.

Laatst gewijzigd door Thaurin; 11-09-08 om 09:27.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 11-09-08, 10:58
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

altijd leuk
Nu nog wachten op Apple.. Dat wil nog wel eens wat tijd kosten. Hier is het inmiddels al zo'n 7 weken geleden sinds de aanvraag.
  #103  
Oud 11-09-08, 11:04
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Off-topic
rhino ken ik als nurbs modeller, maar nooit zelf mee gewerkt, max jaren geleden en les in gegeven vorig jaar maar is niet helemaal mijn ding.. alhoewel, net een aanbod gekregen voor een baan waarbij ik ook max moet gebruiken...
en sss subsurface scattering dus leek erop omdat die blauwe letters zo "gloeien"

__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #104  
Oud 11-09-08, 11:29
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht

Off-topic
rhino ken ik als nurbs modeller, maar nooit zelf mee gewerkt, max jaren geleden en les in gegeven vorig jaar maar is niet helemaal mijn ding.. alhoewel, net een aanbod gekregen voor een baan waarbij ik ook max moet gebruiken...
en sss subsurface scattering dus leek erop omdat die blauwe letters zo "gloeien"

Off-topic
Komt waarschijnlijk door de HDRI map die ik aan heb staan.. daardoor word alles een beetje lichter en "gloeiender"

  #105  
Oud 11-09-08, 12:55
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
altijd leuk
Nu nog wachten op Apple.. Dat wil nog wel eens wat tijd kosten. Hier is het inmiddels al zo'n 7 weken geleden sinds de aanvraag.
Dat zuigt dan weer behoorlijk. Gisteren dus bevestigd dat mijn eerste iPhone apps niet op de iPhone willen draaien--alleen op de simulator. Nu is mijn iPhone jailbroken, dus zijn er misschien mogelijkheden, maar is dat aan te raden voor de tussentijd?

Ik vind het wel bar om nou weer 7 weken of meer te wachten totdat ik eindelijk wat op dat ding zelf kan zien. Beetje demotiverende actie van Apple.
  #106  
Oud 11-09-08, 13:32
daanhegman's schermafbeelding
daanhegman daanhegman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 178
Stuur een bericht via Instant Messenger naar daanhegman
Standaard

Zo... wat gaat er vandaag gebeuren?
  #107  
Oud 11-09-08, 14:48
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaurin Bekijk bericht
Dat zuigt dan weer behoorlijk. Gisteren dus bevestigd dat mijn eerste iPhone apps niet op de iPhone willen draaien--alleen op de simulator. Nu is mijn iPhone jailbroken, dus zijn er misschien mogelijkheden, maar is dat aan te raden voor de tussentijd?

Ik vind het wel bar om nou weer 7 weken of meer te wachten totdat ik eindelijk wat op dat ding zelf kan zien. Beetje demotiverende actie van Apple.
Ik heb thuis een linkje met hoe je ze op je iPhone kan installeren; zo doe ik het momenteel ook.

Ik zal je vanavond wel even een PM sturen
  #108  
Oud 11-09-08, 14:59
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
Ik heb thuis een linkje met hoe je ze op je iPhone kan installeren; zo doe ik het momenteel ook.

Ik zal je vanavond wel even een PM sturen
Thanks. Ik vond gisteren wel een en ander, maar het was al laat en het zag er nogal omslachtig uit. Ik moest een build phase toevoegen waarin een script werd uitgevoerd; daarnaast was het nog nodig enige command-line opdrachtjes uit te voeren. Het was voor 1.0.x firmware geloof ik, dus behoorlijk out of date.

Maar ik neem aan dat er betere threads zijn hier om het hierover te hebben.
  #109  
Oud 11-09-08, 15:10
timneutel timneutel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 36
Standaard

ik heb net snel 2 logo's [headers] gemaakt, ik ga zometeen weg dus kan er pas morgen weer aan werken.



  #110  
Oud 11-09-08, 15:24
inbedrijf's schermafbeelding
inbedrijf inbedrijf is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar inbedrijf
Standaard

@timneutel ziet er goed uit, mischien een beetje kleur. Ik zal vanavond die van mij aanpassen met de aanpassingen van Kdo.
  #111  
Oud 11-09-08, 15:52
timneutel timneutel is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 36
Standaard

een kleine aanpassing, wat meer kleur.





hij wordt denk ik nog mooier als ik de achtergrond vervang door een sterrenhemel [zwart] en witte tekst.

Laatst gewijzigd door timneutel; 12-09-08 om 23:45.
  #112  
Oud 11-09-08, 16:55
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timneutel Bekijk bericht
een kleine aanpassing, wat meer kleur.





hij word denk ik nog mooier als ik de achtergrond vervang door een sterrenhemel [zwart] en witte tekst.
Ik vind het icoon erg mooi. Misschien de 'bliksem' ook nog door de letters laten lopen. Of een beetje donkerpaarse gloed in de letters o.i.d. Ik weet niet precies, maar ben dan ook geen designer
  #113  
Oud 11-09-08, 21:35
inbedrijf's schermafbeelding
inbedrijf inbedrijf is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar inbedrijf
Standaard

helaas kan ik vanavond mijn logo niet updaten, maar mischien is het een idee om voor het logo een soort van actie/ competitie te maken. Iedereen kan er een insturen en die worden op de site geplaats en dan kan er op gestemd worden. Want nu wordt er aanpassing op aanpassing gedaan, terwijl er misschien mooiere ontwerpen komen. Sorry voor spelfouten, moet nog wennen aan het tikken met de iphone :-D
  #114  
Oud 11-09-08, 21:41
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Ik vind het leuk om mee te werken (aan een logo of andere grafische/3D aspecten) maar het competitie element staat me nogal tegen. volgens mij is het de bedoeling dat we samenwerken en niet tegen elkaar werken, tuurlijk is het hardstikke leuk als jouw logo "wint" maar beter bedenken we gewoon met zijn allen iets, het zou leuk zijn als iDeveloper als "baas" een beetje een richtlijn aangeeft en dan kan men daarmee aan de slag.
misschien zit ik er wel helemaal naast maar wou dat toch ff kwijt
  #115  
Oud 11-09-08, 21:50
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Samenwerken is inderdaad een beetje de opzet van de iDevclub. Van elkaar leren en mooie apps bouwen.

Het nieuwe forum begint al vorm te krijgen. Het duurt niet lang meer voordat jullie een uitnodiging krijgen om lid te worden. De moderator iPhoneclub.nl is hard bezig voor ons om alles op orde te krijgen.

Ik heb daar alvast een thread gestart voor het logo. Zodat we daar verder kunnen ontwerpen.
  #116  
Oud 11-09-08, 21:54
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

mij staat een open source mentaliteit in deze en andere zaken wel aan. Een competitie rijmt daar inderdaad niet zo mee. Beter als er een uiteindelijk beslist wat er uit komt om toch een paar knopen door te hakken.
  #117  
Oud 12-09-08, 00:12
inbedrijf's schermafbeelding
inbedrijf inbedrijf is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar inbedrijf
Standaard

Het belangerijkste in dit verhaal is dat er knopen moeten worden doorgehakt, maar ik denk dat je ook niemand voor zijn hoofd wil stoten. Daarom zei ik ook actie of competitie, dat laatste valt af (ben ik het volledig mee eens) een hele duidelijke case lijkt mij. Je hebt een week om een logo te maken, deze stuur je op naar idevolper en deze beoordeeld. Geen winnaar en ook geen verliezers (de "baas" beslist) daarnaast kun je het ook zo doen dat de logo's op het forum worden gezet en dat de leden kunneb stemmen op hun favo logo. Dit lijken mij de meest nette optie's.

Zo dat was weer een heel verhaal vanaf mijn iphone :-D
  #118  
Oud 12-09-08, 07:03
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inbedrijf Bekijk bericht
Het belangerijkste in dit verhaal is dat er knopen moeten worden doorgehakt, maar ik denk dat je ook niemand voor zijn hoofd wil stoten. Daarom zei ik ook actie of competitie, dat laatste valt af (ben ik het volledig mee eens) een hele duidelijke case lijkt mij. Je hebt een week om een logo te maken, deze stuur je op naar idevolper en deze beoordeeld. Geen winnaar en ook geen verliezers (de "baas" beslist) daarnaast kun je het ook zo doen dat de logo's op het forum worden gezet en dat de leden kunneb stemmen op hun favo logo. Dit lijken mij de meest nette optie's.

Zo dat was weer een heel verhaal vanaf mijn iphone :-D
Mij lijkt me de 2de optie toch wel het beste.. Als we gewoon de "ingestuurde" logo's op een rijtje zetten en een poll erbij dan lijkt het mij het eerlijkst en kan iedereen mee stemmen.. Het hoeft toch niet een competitie te zijn dat snappen de meeste toch wel die een logo willen maken? Het gaat er gewoon om dat we met zn alle iets maken en het mooiste (wat wij allemaal vinden) moet er uit komen
  #119  
Oud 12-09-08, 21:07
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Voor iedereen die zit te wachten op een uitnodiging voor het iDevclub forum nog heel even geduld. Vandaag en morgen kom ik er niet aan toe, dus het wordt waarschijnlijk zondag voordat de uitnodigingen de deur uitgaan. Tot die tijd kun je natuurlijk wel nadenken over een App die we met z'n allen kunnen gaan maken. Deze ideeën kun je dan direct op het forum kwijt.
  #120  
Oud 13-09-08, 00:58
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Een apo die nogal simpel is maar waar mijn collega's om zeuren is een simpele en snelle manier om alle batterij slurpende functies uit te schakelen en weer in te schakelen behalve de bel functie. Maak het configurabel en je hebt wat.

Volgens mij is zoiets al in ontwikkeling maar ik weet het niet zeker.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Wie helpt me uit de brand? Fabian1989 Unlock 3 10-05-11 23:39
iPhone: Wie helpt?? zoole Jailbreak 0 02-07-10 16:32
Wie helpt mij over de streep Xionax Koopinformatie Nederland 17 22-06-10 14:01
Wie helpt een Nerd? Iphone_nerd Archief 4 04-08-08 15:28
Wie helpt er mij unlocken? vanilla Archief 9 05-10-07 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.