//

Garbage collection in iphoneos?

Garbage collection in iphoneos? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af toen ik wat cocoa documenten aan het doorlezen was: doet de iPhone wel aan garbage collection of is dat alleen aanwezig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-08, 18:04
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard Garbage collection in iphoneos?

Ik vroeg me af toen ik wat cocoa documenten aan het doorlezen was: doet de iPhone wel aan garbage collection of is dat alleen aanwezig in de desktop sdk? Ik hoorde namelijk hier iemand zeggen dat de iPhone run-time geen garbage collect.

Is dit waar?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-08, 09:22
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Verschillende websites vertellen me dat iPhone inderdaad geen garbage collection ondersteund. Wat onderwets.

No garbage collection.
Creating an iPhone Application:
Note: iPhone OS does not support memory management using the garbage collection feature that is in Mac OS X v10.5 and later.
Garbage Collection: The iPhone SDk does not currently support garbage collection unlike the SDK for normal Mac OSX applications where it is an option. This is not too horrible, but it does require you to be VERY careful with memory allocation. Using the SDK reminded me more of developing in C++ than C#.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Noel Collection Case Shadebeard iPhone accessoires en onderdelen 34 25-03-09 07:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.