//

MP3 player (audioToolbox?)

MP3 player (audioToolbox?) discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of iemand het hier al eens aangehaald heeft. Maar ik ben dus aan het proberen een mp3 speler te maken die zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-08, 19:00
avalanched avalanched is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard MP3 player (audioToolbox?)

Ik weet niet of iemand het hier al eens aangehaald heeft. Maar ik ben dus aan het proberen een mp3 speler te maken die zijn mp3's online afhaald.

dus gewoon http://www.<mijnserver>.com/song1.mp3 .. inladen en afspelen ..

Ik heb de speakhere applicatie gedownload van de apple samples en de audioplayer en audioqueueobject gekopieerd naar mijn project en ipv de url die gebruikt word voor de ingesproken file af te spelen heb ik deze vervangen door mijn mp3 online .. nu crasht ie met een zeer rare error message .. zijnde ..

Error loading /Library/QuickTime/DivX Decoder.component/Contents/MacOS/DivX Decoder: dlopen(/Library/QuickTime/DivX Decoder.component/Contents/MacOS/DivX Decoder, 262): Symbol not found: _SCDynamicStoreCopyConsoleUser
Referenced from: /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/LangAnalysis.framework/Versions/A/LangAnalysis
Expected in: /Developer/Platforms/iPhoneSimulator.platform/Developer/SDKs/iPhoneSimulator2.0.sdk/System/Library/Frameworks/SystemConfiguration.framework/Versions/A/SystemConfiguration



Divx encoder .. voor mp3's? .. anyway .. iemand die een betere manier weet om dit aan te pakken of mijn probleem te verhelpen .. het lijkt me percies zoveel moeite om een simpel geluid in te laden en af te spelen. ik kom van een Actionscript background en daar is het misschien 10 lijnen code om een liedje in te laden en te laten afspelen .. het lijkt me nogal enorm veel om een simpel mp3tje te laten afspelen .. correct me if i'm wrong
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-08, 11:18
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Kan je op de iphone via google een gewone mp3 wel vinden en afspelen?

Op de iphone ontbreekt nogal wat codec en met name flash werkt ook niet.
  #3  
Oud 19-11-08, 11:24
avalanched avalanched is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Ik heb gewoon een hardlink van een mp3 online die ik wil afspelen.. aangezien er een ipod op de telefoon zit veronderstel ik dat mp3's wel zullen kunnen worden afgespeeld ?
  #4  
Oud 24-11-08, 01:08
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

dat is maar de vraag. De webfunctie en ipod zijn vrij gescheiden programma's functies.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
player Flipke1405 Jailbreak apps en thema's 4 12-11-10 19:42
VLC player Flipke1405 iPhone Apps 2 07-11-10 21:08
mp3 player gieleke6 iPhone Apps 2 30-10-10 17:42
Ringtone player? sMilez Archief 1 24-11-08 21:20
last.fm player? amkrisis Jailbreak apps en thema's 2 26-09-08 11:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.