//

Enkele vragen omtrent het toetreden tot het iPhone Developer Program

Enkele vragen omtrent het toetreden tot het iPhone Developer Program discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik overweeg om toe te treden tot het iPhone Developer Program, maar wil eerst graag een aantal dingen weten. Eén daarvan wil ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-09, 01:37
koenlek koenlek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Delft
Berichten: 4
Standaard Enkele vragen omtrent het toetreden tot het iPhone Developer Program

Beste allen,

Ik overweeg om toe te treden tot het iPhone Developer Program, maar wil eerst graag een aantal dingen weten.
Eén daarvan wil ik heel graag weten:
Kan je naderhand nog switchen van een particuliere inschrijving naar een zakelijke (eenmanszaak)? Ik wil het liefst eerst even afwachten of ik wel een eenmanszaak aanvraag bij de kvk. Dit omdat ik wil afwachten hoe snel ik het programmeren oppak en hoe handig ik er in ben en omdat ik wil af wachten hoe goed de boel verkoopt.

Verder nog de volgende vragen:
Wat stuur je naar apple? Alleen de app of ook de source code?
Is er een andere manier dan applyen bij het developer program om je app op de iPhone zelf te testen? (dan kan ik alvast gaan oefenen buiten de simulator om)
Worden er ook crash reports gestuurd enzo of andere dingen waaruit blijkt dat ik hem gejailbraikt heb?

Hopelijk zijn er hier wat mensen die hier al ervaring mee hebben en mij hiermee kunnen helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-09, 16:48
webmaniac webmaniac is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 28
Standaard

Je kunt volgensmij niet achteraf switchen van particuliere inschrijving naar zakelijke inschrijving. Ik zelf ben nu twee maal ingeschreven bij Apple, particulier en zakelijk. Dit overigens vooral omdat het niet mogelijk is de naam waarmee je in de App store vermeld wordt achteraf te veranderen, iets dat ik graag wilde.

Naar apple stuur je slechts een gecompileerde versie van de applicatie.
Reageren

Labels
iphone developer program, programmeren, starter



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met activatie iPhone Developer Program iPhone3G_Olé Ontwikkelen voor iOS 11 16-07-11 22:37
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? Dennis² Ontwikkelen voor iOS 21 01-06-10 22:56
Aanmelden iPhone Developer Program zonder creditcard? Dennis² Ontwikkelen voor iOS 5 06-08-09 11:37
iPhone Developer Program activeren: U.S. Taxpayer Identification P-development Ontwikkelen voor iOS 18 28-04-09 15:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.