iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Tijdspanne tussen aanmelden en toelating (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/28355-tijdspanne-tussen-aanmelden-toelating.html)

denboris 11-01-09 16:31

Tijdspanne tussen aanmelden en toelating
 
hallo allemaal

graag had ik geweten hoelang het bij jullie duurde voordat jullie de toestemming kregen voor de appstore. Dus hoelang duurde het voordat je "apply" goedgekeurd werd en je kon overgaan op de aankoop van je licentie.

ideveloper 11-01-09 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denboris (Bericht 242634)
hallo allemaal

graag had ik geweten hoelang het bij jullie duurde voordat jullie de toestemming kregen voor de appstore. Dus hoelang duurde het voordat je "apply" goedgekeurd werd en je kon overgaan op de aankoop van je licentie.

Dit is heel verschillend bij iedereen. Sommigen zijn binnen 1 of 2 weken toegelaten, terwijl anderen soms maanden op toelating moeten wachten. Uit eigen ervaring weet ik dat je het beste even met Apple kunt bellen, dan is het vaak zo geregeld.

webmaniac 12-01-09 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 242711)
Dit is heel verschillend bij iedereen. Sommigen zijn binnen 1 of 2 weken toegelaten, terwijl anderen soms maanden op toelating moeten wachten. Uit eigen ervaring weet ik dat je het beste even met Apple kunt bellen, dan is het vaak zo geregeld.

Klopt, ook bij mij was het na een telefoontje direct geregeld.

erix 12-01-09 10:13

Bij mij heeft het ook ongeveer een week geduurd, en had ook contact opgenomen met ze. Dit versneld het blijkbaar dus wel.

Gekko 12-01-09 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denboris (Bericht 242634)
hallo allemaal

graag had ik geweten hoelang het bij jullie duurde voordat jullie de toestemming kregen voor de appstore. Dus hoelang duurde het voordat je "apply" goedgekeurd werd en je kon overgaan op de aankoop van je licentie.

Wat voor App heb je ingediend dan??

nkooiker 12-01-09 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 243135)
Wat voor App heb je ingediend dan??

Lijkt me nog geen enkele, want dat kan pas juist nadat je geaccepteerd bent en betaald iPhone Developer bent.

Gekko 13-01-09 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker (Bericht 243185)
Lijkt me nog geen enkele, want dat kan pas juist nadat je geaccepteerd bent en betaald iPhone Developer bent.

Is dat zo?? Ik ga me niet aanmelden als ik niks heb hoor...
Ik ga eerst ontwikkelen en dan pas aanbieden en niet andersom.

Jij gaat toch ook niet in de supermarkt eerst betalen en dan pas je spullen halen??

jonathan 13-01-09 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 243317)
Is dat zo?? Ik ga me niet aanmelden als ik niks heb hoor...
Ik ga eerst ontwikkelen en dan pas aanbieden en niet andersom.

Jij gaat toch ook niet in de supermarkt eerst betalen en dan pas je spullen halen??

Je koopt toch ook eerst een pot pindakaas voordat je ervan mag eten?

OT: ik werd binnen 1 à 2 weken geaccepteerd, zonder telefoontje.

PimPee 16-01-09 15:22

ik heb me de 30ste van december opgegeven. Vandaag een mailtje gekregen of ik mijn Chamber of Commerce-uittreksel wil faxen. KvK-uittreksel dus. Alleen heb ik geen fax (wie faxt er nu nog anno 2009?) en heb ik ook geen idee hoe ik de andere gegevens (zoals mijn telefoonnummer en ID) er bij moet zetten.

Kan iemand mij daarmee helpen?

PimPee 22-01-09 23:35

Is er iemand die even op mijn vorige post zou kunnen reageren?
Alvast bedankt.

ideveloper 23-01-09 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PimPee (Bericht 247510)
Is er iemand die even op mijn vorige post zou kunnen reageren?
Alvast bedankt.

Je kunt het beste even met apple bellen, nederlands nummer 030 6593890.
Daar kunnen ze vast meer vertellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.