//

Kolonisten van Catan

Kolonisten van Catan discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb goed gezocht op internet maar kon er niks over vinden. Het bordspel "Kolonisten van Catan" bestaat inmiddels al meer dan 10 jaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-09, 10:45
typhone typhone is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 4
Standaard Kolonisten van Catan

Hallo,
ik heb goed gezocht op internet maar kon er niks over vinden.
Het bordspel "Kolonisten van Catan" bestaat inmiddels al meer dan 10 jaar en er zijn nu zelfs online-gratis-computer versies van! Zoals: www.xplorers.nl
Weet iemand of er een iphone app is die ongeveer dezelfde interface/functionaliteit heeft als bovengenoemde url?

Of zou iemand dat eens kunnen maken?

Lijkt mij erg vet iig! Zijn er nog meer mensen hier verslaafd zoals ik?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-09, 00:17
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Volgens mij heb ik eens een site gezien waar iemand bezig is met een Kolonisten van Catan multi-touch applicatie, maar dit is volgens mij niet voor de iPhone, maar voor een multi-touch display. Zag er wel erg vet uit trouwens!

Wie weet, is iemand zo goed om dit ook tot een iPhone app om te dopen, natuurlijk met toestemming van de originele bedenker om vervelende rechtszaken te voorkomen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.