//

Kosten van iPhone SDK en Apple Dev Team

Kosten van iPhone SDK en Apple Dev Team discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Door de jaren heen ben ik langzaam overgestapt van PC naar Mac en ik ben sinds kort ook in het bezit van een iPhone 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-09, 18:32
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard Kosten van iPhone SDK en Apple Dev Team

Door de jaren heen ben ik langzaam overgestapt van PC naar Mac en ik ben sinds kort ook in het bezit van een iPhone 3G 16gb. Nu vind ik het wel interessant om zelf een app te komen, maar er zijn een hoop vragen waar ik geen (duidelijke) antwoorden op kan vinden of niet afwijkende antwoorden.

Ik heb de volgende vragen:
  1. Als je je registreerd bij Apple om het iPhone SDK te downloaden dan is dit gratis en zitten er geen maandelijkse of jaarlijkse kosten aan vast?
  2. Als je het gratis/free iPhone SDK download dan hoef je werkelijk niks te betalen, zelfs niet wanneer je het programma gebruikt?
  3. Free iPhone SDK, 99 dollar SDK en 299 dollar SDK zijn verschillende versies en wanneer je het betaalde pakket nodig hebt dan wordt dit duidelijk aangegeven?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

gr Erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-09, 18:37
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

SDK is altijd gratis te gebruiken je moet alleen de 99$ betalen wanneer je eigen apps wilt verspreiden via appstore of wanneer je deze zelf wilt gebruiken. SDK is voor iedereen gelijk en prijs van 299$ wordt betaald door bedrijven die apps willen maken en verspreiden.
  #3  
Oud 01-02-09, 21:14
oetkaa oetkaa is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
SDK is altijd gratis te gebruiken je moet alleen de 99$ betalen wanneer je eigen apps wilt verspreiden via appstore of wanneer je deze zelf wilt gebruiken. SDK is voor iedereen gelijk en prijs van 299$ wordt betaald door bedrijven die apps willen maken en verspreiden.
Ok dank je wel voor de snelle reactie, dat is nou duidelijk!
  #4  
Oud 24-02-09, 12:35
KipNederland KipNederland is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 47
Standaard

kan je die 99 dollar ook omzeilen ?

nee zeker
  #5  
Oud 24-02-09, 15:41
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Alleen door genoeg te verdienen met je app(s) Inzet terugverdienen!
  #6  
Oud 24-02-09, 17:40
KipNederland KipNederland is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 47
Standaard

dat is dan ook maar de vraag
  #7  
Oud 14-06-09, 23:31
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
SDK is altijd gratis te gebruiken je moet alleen de 99$ betalen wanneer je eigen apps wilt verspreiden via appstore of wanneer je deze zelf wilt gebruiken. SDK is voor iedereen gelijk en prijs van 299$ wordt betaald door bedrijven die apps willen maken en verspreiden.
even een korte verbetering: die $299 is niet voor bedrijven die apps willen uitbrengen, maar voor bedrijven die in-house willen ontwikkelen, dat wil zeggen een app ontwikkelen, en hem alleen gebruiken binnen je bedrijf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Virginize je iPhone (niet van Dev Team) mwagena Archief 17 25-10-07 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.