iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   iTunes connect werkt niet? (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/31761-itunes-connect-werkt-niet.html)

Tim14ww 20-03-09 16:57

iTunes connect werkt niet?
 
hoi, daar ben ik weer.


Ik heb alles nu aan de gang, maar ik kan niet inloggen op iTunes connect om in de app store te krijgen?

ik krijg de foutmelding:
Apple ID does not have permission to access iTunes Connect.

Iemand nog meer? help please?

Owja ik probeer al naar apple te bellen maar ben al 40 minuten naar de wachtrijmuziek aan het luisteren?

Greetz,

fguchelaar 25-03-09 23:45

Ben je ondertussen al verder gekomen? Ik heb sinds vandaag een account, maar kan ook niet bij iTunes Connect; zelfde melding.

any luck sofar?

paplip 25-03-09 23:53

wat heb je gedaan heb je 3.0 er op gezet zonder je eerst aan te melden met een dev acount?

Tim14ww 26-03-09 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fguchelaar (Bericht 271089)
Ben je ondertussen al verder gekomen? Ik heb sinds vandaag een account, maar kan ook niet bij iTunes Connect; zelfde melding.

any luck sofar?

als je nog nooit eerder hebt ingelogd in itunes connect( zoals mij) moet je het volgende doen..

Je moet even naar apple bellen (let op dit duurt heel lang voordat je iemand aan de lijn krijgt) via de servicelijn. die veranderen wat dingen in je account, waar wij niet inkunnen. (er is een fout omdat wij niet in america wonen en geen staat hebben ofzo. heel raar). en dan kun je erin.
Greetz,

fguchelaar 26-03-09 23:03

Ok, dan zal ik morgen ook maar 's bellen. Raar geregeld bij Apple in ieder geval, je mag toch aannemen dat ze zelf ook wel in de gaten hebben dat er mensen buiten Amerika zijn, die hun spullen gebruiken...

juulie 30-03-09 10:17

Hmm ik heb ook men account binnen, maar mijne doet het ook niet.

Ook heb ik gebeld, maar ze konden het niet oplossen en ik heb een follow up nr ofzo gekregen?

viresh75 05-06-09 23:06

Ik heb hetzelfde probleem.
Wat raden jullie aan om te doen?

Grasspriet52 28-07-14 16:03

Itunes connect kan niet inloggen
 
Helppp,

Na 4x mijn ww te hebben veranderd ben ik nu maar gestopt met deze app, hier kan ik niet tegen hoor. Op ipad werkt alles met laatst ww goed alleen op connect geeft ie aan dat mijn combi niet goed is:mad:

Whacko 29-07-14 09:44

Ben je de hoofdontwikkelaar van het Developer program wat gekocht is? heb je een ander emailadres gebruikt voor het aanvragen van je developer account? neem gewoon even contact op met Apple, kijk in het Developer Portal voor het telefoonnummer.

Grasspriet52 29-07-14 13:26

Neeee, dat is re hoog gegrepen, gewoon een apple cliënt

Whacko 30-07-14 10:39

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Kun je misschien iets meer informatie geven? Nu klinkt het voor mij alsof je geen developer account hebt. Dan is het niet raar dat je niet in iTunesConnect komt.

Grasspriet52 30-07-14 11:10

Misschien dom, maar wat is een developer account??

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juli 2014 om 11:19 ----------

Sorry, alles is opgelost, bedankt voor de hulp, ik heb het opgezocht en het werkt perfect


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.