iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Hulp gezocht voor een nieuwe ontwikkelaar (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/32164-hulp-gezocht-voor-nieuwe-ontwikkelaar.html)

juulie 28-03-09 17:17

Hulp gezocht voor een nieuwe ontwikkelaar
 
Hallo,

Ik ben sinds kort begonnen met ontwikkelen van (hele simpele) iphone app's doormiddel van tutorials
Ik heb nu mijn programma zo goed als af wat betreft het codeer werk, ook doet mijn programma het naar behoren in de simulator.

Ik wil hem dus indienen voor de app store (niet omdat de app een toegevoegde waarde heeft, maar omdat ik het leuk vind :p) Ik ben nu dan ook bezig met het inschrijven voor de app store (heb al wel de licentie gekocht)

Alleen nog een paar kleine dingetjes:
-Ik moet nog de info.plist invullen: maar wat moet ik bij bundle display name, executable file etc. etc. invullen? ( kon het niet vinden bij de apple documentation)
-Zijn er nog andere dingen die ik moet/aan moet denken doen voor ik mijn app indien?

Als iemand me zou willen helpen zou ik dat waarderen (het zou ook top zijn als ik tijdelijk een developer op msn zou kunnen toevoegen, die mischien wel een kleine vergoeding voor zijn hulp krijgt;))

Alvast heel erg bedankt!

juulie

ideveloper 28-03-09 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juulie (Bericht 271953)
Hallo,

Ik ben sinds kort begonnen met ontwikkelen van (hele simpele) iphone app's doormiddel van tutorials
Ik heb nu mijn programma zo goed als af wat betreft het codeer werk, ook doet mijn programma het naar behoren in de simulator.

Ik wil hem dus indienen voor de app store (niet omdat de app een toegevoegde waarde heeft, maar omdat ik het leuk vind :p) Ik ben nu dan ook bezig met het inschrijven voor de app store (heb al wel de licentie gekocht)

Alleen nog een paar kleine dingetjes:
-Ik moet nog de info.plist invullen: maar wat moet ik bij bundle display name, executable file etc. etc. invullen? ( kon het niet vinden bij de apple documentation)
-Zijn er nog andere dingen die ik moet/aan moet denken doen voor ik mijn app indien?

Als iemand me zou willen helpen zou ik dat waarderen (het zou ook top zijn als ik tijdelijk een developer op msn zou kunnen toevoegen, die mischien wel een kleine vergoeding voor zijn hulp krijgt;))

Alvast heel erg bedankt!

juulie

Zodra je inschrijving afgerond is, kun je de "iPhone Developer Program Portal" in, daar staat precies omschreven wat je moet invullen. Maar is niet moeilijk hoor. Maar wacht ff tot je de program protal in kunt.

MSN doe ik niet aan, maar op Mailadres weggehaald voordat iedereen je gaat mailen kun je me prima bereiken voor vragen.

juulie 28-03-09 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 271997)
Zodra je inschrijving afgerond is, kun je de "iPhone Developer Program Portal" in, daar staat precies omschreven wat je moet invullen. Maar is niet moeilijk hoor. Maar wacht ff tot je de program protal in kunt.

MSN doe ik niet aan, maar op Mailadres weggehaald voordat iedereen je gaat mailen kun je me prima bereiken voor vragen.

Heel erg bedankt :)

ninobeukeveld 29-03-09 19:14

maar ik kan die program portal niet vinden hoor :confused:

Donkersgoed 02-04-09 11:27

Als je hier inlogt: iPhone Dev Center - Apple Developer Connection krijg je aan de rechterzijde een aantal links te zien (iPhone Developer Program Portal, iTunes Connect en Developer Support Center in mijn geval). De bovenste link brengt je vanzelfsprekend bij de Program Portal.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.