//

Hulp gezocht voor een nieuwe ontwikkelaar

Hulp gezocht voor een nieuwe ontwikkelaar discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds kort begonnen met ontwikkelen van (hele simpele) iphone app's doormiddel van tutorials Ik heb nu mijn programma zo goed als af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-09, 17:17
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard Hulp gezocht voor een nieuwe ontwikkelaar

Hallo,

Ik ben sinds kort begonnen met ontwikkelen van (hele simpele) iphone app's doormiddel van tutorials
Ik heb nu mijn programma zo goed als af wat betreft het codeer werk, ook doet mijn programma het naar behoren in de simulator.

Ik wil hem dus indienen voor de app store (niet omdat de app een toegevoegde waarde heeft, maar omdat ik het leuk vind ) Ik ben nu dan ook bezig met het inschrijven voor de app store (heb al wel de licentie gekocht)

Alleen nog een paar kleine dingetjes:
-Ik moet nog de info.plist invullen: maar wat moet ik bij bundle display name, executable file etc. etc. invullen? ( kon het niet vinden bij de apple documentation)
-Zijn er nog andere dingen die ik moet/aan moet denken doen voor ik mijn app indien?

Als iemand me zou willen helpen zou ik dat waarderen (het zou ook top zijn als ik tijdelijk een developer op msn zou kunnen toevoegen, die mischien wel een kleine vergoeding voor zijn hulp krijgt)

Alvast heel erg bedankt!

juulie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-09, 18:57
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juulie Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben sinds kort begonnen met ontwikkelen van (hele simpele) iphone app's doormiddel van tutorials
Ik heb nu mijn programma zo goed als af wat betreft het codeer werk, ook doet mijn programma het naar behoren in de simulator.

Ik wil hem dus indienen voor de app store (niet omdat de app een toegevoegde waarde heeft, maar omdat ik het leuk vind ) Ik ben nu dan ook bezig met het inschrijven voor de app store (heb al wel de licentie gekocht)

Alleen nog een paar kleine dingetjes:
-Ik moet nog de info.plist invullen: maar wat moet ik bij bundle display name, executable file etc. etc. invullen? ( kon het niet vinden bij de apple documentation)
-Zijn er nog andere dingen die ik moet/aan moet denken doen voor ik mijn app indien?

Als iemand me zou willen helpen zou ik dat waarderen (het zou ook top zijn als ik tijdelijk een developer op msn zou kunnen toevoegen, die mischien wel een kleine vergoeding voor zijn hulp krijgt)

Alvast heel erg bedankt!

juulie
Zodra je inschrijving afgerond is, kun je de "iPhone Developer Program Portal" in, daar staat precies omschreven wat je moet invullen. Maar is niet moeilijk hoor. Maar wacht ff tot je de program protal in kunt.

MSN doe ik niet aan, maar op Mailadres weggehaald voordat iedereen je gaat mailen kun je me prima bereiken voor vragen.

Laatst gewijzigd door Michael; 28-03-09 om 20:39.
  #3  
Oud 28-03-09, 19:19
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Zodra je inschrijving afgerond is, kun je de "iPhone Developer Program Portal" in, daar staat precies omschreven wat je moet invullen. Maar is niet moeilijk hoor. Maar wacht ff tot je de program protal in kunt.

MSN doe ik niet aan, maar op Mailadres weggehaald voordat iedereen je gaat mailen kun je me prima bereiken voor vragen.
Heel erg bedankt

Laatst gewijzigd door Michael; 28-03-09 om 20:40.
  #4  
Oud 29-03-09, 19:14
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

maar ik kan die program portal niet vinden hoor
  #5  
Oud 02-04-09, 11:27
Donkersgoed Donkersgoed is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 8
Standaard

Als je hier inlogt: iPhone Dev Center - Apple Developer Connection krijg je aan de rechterzijde een aantal links te zien (iPhone Developer Program Portal, iTunes Connect en Developer Support Center in mijn geval). De bovenste link brengt je vanzelfsprekend bij de Program Portal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kok gezocht zoekt een game ontwikkelaar voor de iphone? joopvanbeuren Ontwikkelen voor iOS 3 19-08-10 15:58
Ontwikkelaar gezocht voor een simpel programmatje. Tieme Archief 13 02-04-09 19:16
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding juulie Archief 1 06-03-09 17:15
ik heb een probleem, hulp gezocht! Benny Unlock [archief] 7 18-01-08 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.