//

Iphone opnieuw activeren

Iphone opnieuw activeren discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb hier nu al voor de 2e keer het probleem dat bij het uitkomen van een nieuwe beta versie voor de iphone 3g ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-09, 13:29
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard Iphone opnieuw activeren

hallo,

Ik heb hier nu al voor de 2e keer het probleem dat bij het uitkomen van een nieuwe beta versie voor de iphone 3g mijn oude beta wordt geblokkeerd!!!!! ik krijg dan doodleuk een schermpje te zien, met de info: je moet je iphone aan itunes hangen. zegmaar het zelfde als je een nieuwe iphone koopt, dat schermpje. Zodra ik hem dan aan itunes hang, zegt itunes dat ik een nieuwe versie erop moet zetten. Maar als ik dan een reserve kopie wil maken van me iphone, dan is dat niet mogelijk!!! kortom ik zou dus nu voor de 2e keer alweer al me data kwijt zijn!!!!

Ik wordt hier ontzettend kwaad van, aangezien ik gisteren precies een aantal foto's heb gemaakt die ik wil houden en helaas nog geen tijd gehad heb om te backuppen..!!!

Weet iemand wat ik hier mee kan, en of het ook mogelijk is om gewoon simpel weg de iphone te updaten ipv compleet opnieuw een nieuwe beta erop te zetten??? zodat ik alsnog mijn data behoud....??

Of is er misschien een andere optie om nog bij mijn data te kunnen??
ik ben officieel developer, dus het is geen via via versie die ik erop heb staan.

ik hoop dat er iemand is die mijn zsm van dit probleem afhelpt, zodat ik mijn iphone weer kan gebruiken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-09, 14:14
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Ik had ook vandaaag dat scherm inderdaad. Gelukkig heb ik 3.0 alleen op m'n ontwikkel iPhone telefoon staan, dus geen data kwijt. Maar ik zou niet echt weten hoe je dit probleem kan oplossen :-(

Fotos kwijt ben ik bang.
  #3  
Oud 08-05-09, 14:23
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Ik had ook vandaaag dat scherm inderdaad. Gelukkig heb ik 3.0 alleen op m'n ontwikkel iPhone telefoon staan, dus geen data kwijt. Maar ik zou niet echt weten hoe je dit probleem kan oplossen :-(

Fotos kwijt ben ik bang.
sterker nog, ik wil nu net beta 5 downloaden, en nu kan ik zelfs niet eens meer in mijn eigen dev account!!!! moest ik mij opnieuw registreren e.d.:S:S:S

ik wordt hier allemaal even een beetje niet goed van!!! ik heb nu een dure iphone waar ik niets mee kan.

ook de support apple nederland weet helemaal niets. Ik moest een mail sturen naar apple dev center, maar daar ben ik heel erg bang voor dat ik de email terug niet hoef te verwachten voor het weekend!! Weet iemand misschien of de beta's universeel zijn als je je iphone al opgegeven heb als beta iphone? zou iemand dan een beta 5 met mij willen delen als dit het geval zou zijn, zodat ik het weekend toch me iphone kan gebruiken?
  #4  
Oud 08-05-09, 14:36
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Ik had ook vandaaag dat scherm inderdaad. Gelukkig heb ik 3.0 alleen op m'n ontwikkel iPhone telefoon staan, dus geen data kwijt. Maar ik zou niet echt weten hoe je dit probleem kan oplossen :-(

Fotos kwijt ben ik bang.
Ik zie net dat je terwijl het lockscreen actief is je nog wel met iTunes kunt synchroniseren, dus je fotos zijn gered.
  #5  
Oud 08-05-09, 14:39
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Beta 5 .ipsw bestanden zijn 'universeel' dus kan iedereen met een dev account gebruiken mocht je de beta 5 bemachtigen
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #6  
Oud 08-05-09, 14:40
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnsnoek Bekijk bericht
sterker nog, ik wil nu net beta 5 downloaden, en nu kan ik zelfs niet eens meer in mijn eigen dev account!!!! moest ik mij opnieuw registreren e.d.:S:S:S

ik wordt hier allemaal even een beetje niet goed van!!! ik heb nu een dure iphone waar ik niets mee kan.

ook de support apple nederland weet helemaal niets. Ik moest een mail sturen naar apple dev center, maar daar ben ik heel erg bang voor dat ik de email terug niet hoef te verwachten voor het weekend!! Weet iemand misschien of de beta's universeel zijn als je je iphone al opgegeven heb als beta iphone? zou iemand dan een beta 5 met mij willen delen als dit het geval zou zijn, zodat ik het weekend toch me iphone kan gebruiken?
Vreemd dat je je dev account niet meer in komt. Maar de beta's zijn universeel, dus een kwestie van zoeken op 7A312g en je moet de ipsw wel kunnen vinden ergens.
  #7  
Oud 08-05-09, 15:12
martijnsnoek martijnsnoek is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Maassluis
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Vreemd dat je je dev account niet meer in komt. Maar de beta's zijn universeel, dus een kwestie van zoeken op 7A312g en je moet de ipsw wel kunnen vinden ergens.
Ok super bedankt alvast! nu alleen nog een beta 5 vinden en dan is het probleem opgelost voorlopig, hoop ik dan..
  #8  
Oud 09-05-09, 00:01
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

tip: zorg dat je volgende keer op tijd update, dan heb je dit probleem niet meer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
opnieuw sim activeren Naatje81 Odido (T-Mobile) 19 07-05-09 07:57
2 t-mobile simkaarten, steeds opnieuw activeren? Whacko Odido (T-Mobile) 9 20-03-09 13:59
iPhone steeds opnieuw activeren na unlock dhm Archief 6 24-05-08 10:57
restore opnieuw activeren soboer Archief 2 17-03-08 19:52
1.1.1 opnieuw activeren na reset ??? RichyK Unlock [archief] 7 09-03-08 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.