//

Pop up geen verbinding

Pop up geen verbinding discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, reactie gehad op mijn applicatie, dat hij is afgewezen, dit door het volgende: Hij laad simpelweg gewoon een webpagina in, en apple vind het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-09, 13:24
Tim14ww Tim14ww is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 155
Standaard Pop up geen verbinding

Hey,

reactie gehad op mijn applicatie, dat hij is afgewezen,

dit door het volgende:

Hij laad simpelweg gewoon een webpagina in, en apple vind het niet leuk dat als je geen verbinding hebt je een wit scherm blijft houden, en dat ik een pop up moet maken met dat je geen verbinding hebt.

maar hoe maak ik zoiets?

MvG,

Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-09, 14:25
Myrdhin Myrdhin is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Omgeving Nijmegen
Berichten: 94
Standaard

UIWebView kan methods aanroepen via het UIWebViewDelegate protocol zodat je applicatie meldingen kan afvangen via webViewidFailLoadWithError:.

Zoek even met google op "webViewidFailLoadWithError:" en je vindt wat voorbeelden. Daarna kan je met UIAlertView een popup maken met de foutmelding.
  #3  
Oud 17-05-09, 21:46
Tim14ww Tim14ww is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin Bekijk bericht
UIWebView kan methods aanroepen via het UIWebViewDelegate protocol zodat je applicatie meldingen kan afvangen via webViewidFailLoadWithError:.

Zoek even met google op "webViewidFailLoadWithError:" en je vindt wat voorbeelden. Daarna kan je met UIAlertView een popup maken met de foutmelding.
Ik heb wat gezocht, maar kon niet echt een voorbeeld vinden? jaa nouja ik had er een gevonden, maar die deed niet echt iets.


Iemand een simpel voorbeeld?

Greetz,
  #4  
Oud 17-05-09, 23:02
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Heb je wel de File's Owner gekoppeld als je UIWebView's delegate?
  #5  
Oud 18-05-09, 00:49
danielpunt's schermafbeelding
danielpunt danielpunt is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 87
Standaard

Ik denk ook dat er wat moet staan voor dat de webview begint met laden. Je moet dus al een HTML bestand lokaal hebben staan, inlezen en in die WebView presenteren en dan die externe pagina laden.

Hoe je dat moet doen vind je wel in de documentatie over de UIWebView

Of dat je de webView pas laat zien als het laden klaar is. Daar zijn ook delegate methods voor.

Laatst gewijzigd door danielpunt; 18-05-09 om 10:20.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail versturen retouradres helaas geen POP? BasW iPhone algemeen 15 01-01-11 18:19
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Pop-server ondersteunt geen X-APOP-identiteitscontrole MvdS iPhone algemeen 3 02-07-08 07:48
Geen Verbinding! patrix Archief 8 07-12-07 09:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.