//

delegate file geeft problemen..

delegate file geeft problemen.. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vorige probleem van het blanco scherm bij de tweede keer afspelen van een movieclip heb/had ik waarschijnlijk opgelost. De kunst is om er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-09, 18:34
ulquiorra ulquiorra is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 40
Standaard delegate file geeft problemen..

Mijn vorige probleem van het blanco scherm bij de tweede keer afspelen van een movieclip heb/had ik waarschijnlijk opgelost. De kunst is om er een delegate file tussen te plaatsen en in de applicationDidFinishLaunching en hier mijn instantie te initialiseren. Echter ben ik nog zeer onhandig met de delegates en loop tijdens runtime tegen een
NSUNKnownException screenviewcontroller ... etc. this class is not key value coding-complient for the key delegate.

Enkele achtergrond informatie over mijn vorige app.
eerste versie:
Een delegatefile voor de eerste viewcontroller. Deze roept een de mainwindow nib file aan en vanuit hier kan ik navigeren naar een volgend scherm( nibfile )druk ik hier op een button dan wordt een movieclip afgespeeld.

tweede versie:
Een delegatefile voor de eerste viewcontroller + een delegate file voor mijn tweede scherm.
Deze( eerste viewcontroller) roept een de mainwindow nib file aan en vanuit hier kan ik navigeren naar een volgend scherm( nibfile ) en dit scherm is ook gelijk het scherm waar de problemen komen( de exception ).


Enkele veranderingen die ik heb gedaan in mijn nibfiles.
eerste versie ( geen exception )
Mijn
mainwindow.xib file's owner UIApplication
first responder UIResponder
Gymy app delegate ( object ) gymdelegate
window UIwindow
viewcontroller myviewcontroller

secondview.xib file's owner secondviewcontroller
first responder UIResponder
View UIView


tweede versie
( met exception )

mainwindow.xib file's owner UIApplication
first responder UIResponder
Gymy app delegate ( object ) gymdelegate
window UIwindow
viewcontroller myviewcontroller


secondview.xib file's owner UIApplication
first responder UIResponder
secondviewdelegate (object) secondviewdelegate
window UIWindow
secondviewcontroller secondviewcontroller



dus bij de tweede .. ja ik weet het , ergens doe ik het niet goed, wat zal ik moeten veranderen of is wat ik wil uberhaupt mogelijk ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.0 geeft problemen misterx iPhone algemeen 4 20-06-09 23:27
springjumps update geeft problemen Lucien1966 Jailbreak apps en thema's 2 06-05-09 16:18
Problemen met Installeren van File info en Mobinews Adilson iPhone algemeen 0 04-01-09 17:59
Meerdere smsjes geeft problemen? vdvorst iPhone algemeen 2 03-12-08 15:41
Update 1.1.1 > 1.1.2 geeft problemen oscar Unlock [archief] 20 30-01-08 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.