iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   iPhoneClub App (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/35660-iphoneclub-app.html)

spysical 16-06-09 17:10

iPhoneClub App
 
Heey,
Is het misschien niet een leuk idee om met wat ontwikkelaars een iPhone app te maken.
Ik zelf ben hier dan niet bij betrokken. Want ik kan het helemaal niet:o

Het idee is dat je gewoon zonder mobile safarie naar iPhoneClub kan.
Natuurlijk moet je wel op een of andere manier verbinding hebben met het internet anders werkt het niet...

Ik laat het aan de Ontwikkelaars over hoe het gemaakt word en hoe het eruit ziet.
Uiteindelijk heeft iedereen er voordeel mee. OOK DE ONTWIKKELAARS! (dmv hun naam te vermelden in de app)

Mvg, Spysical.

oentje13 16-06-09 17:29

ik weet het niet, hoor... er is al een goede webapp, dus waarom nog een native app maken?

Bomans 16-06-09 17:32

Is al een paar keer voorgesteld, maar zie de meerwaarde er niet van in.
Er is een goede mobile versie van iphoneclub.

spysical 16-06-09 17:34

Toch zijn er mensen die heel graag een natieve app willen. Ook trekt iPhoneClub.nl zo meer bezoekers.

Myrdhin 16-06-09 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 297042)
Toch zijn er mensen die heel graag een natieve app willen. Ook trekt iPhoneClub.nl zo meer bezoekers.

Waarom willen ze een native app? Qua snelheid zal het niets uitmaken want de webversie is al geoptimaliseerd en data cachen heeft ook niet veel nut want je wilt graag op de hoogte zijn van het laatste nieuws dus die data moet toch opgehaald worden.

Ik ben benieuwd naar argumenten voor een native applicatie, en "native is altijd beter" of "native omdat het native is" gelden niet.

Waarom trekt een native app ineens meer bezoekers? Alleen omdat het dan in de App store staat?

Whacko 17-06-09 10:44

gewoon met een RSS reader bekijken werkt ook super... alleen worden de artikelen die te lang zijn afgekapt in de feed :(

crius 29-11-09 14:32

ik zou trouwens een native iphoneclub app echt waarderen! Lijkt me gewoon net iets fijner!..

iScorpio 29-11-09 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crius (Bericht 388731)
ik zou trouwens een native iphoneclub app echt waarderen! Lijkt me gewoon net iets fijner!..

Komt er ook aan maar is op dit moment nog niet veel over te vertellen. Heb geduld ;)

Pelle4495 19-12-09 12:52

Wat dachten jullie van Push notificaties?
Zie je het gelijk als er iPhone nieuws is. Zo mis je nooit meer iets.
Ik weet dat er rrs readers zijn maar dat wordt vaak omslachtig en is vaak niet gratis.
Ik ben benieuwd hoe de iPhoneclub app er uit komt te zien!

iGregor 30-12-09 10:50

Als ik het me goed herinner maakt MobilePioneers de iPhoneClub app.

iScorpio 31-12-09 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iGregor (Bericht 399068)
Als ik het me goed herinner maakt MobilePioneers de iPhoneClub app.

Als ik hun site zo zie, valt het mij op dat ze hoofdzakelijk web-apps maken :O

danielpunt 04-01-10 15:07

maar ze hebben wel de TVGids.nl app gemaakt :)

OOOH 19-01-10 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelle4495 (Bericht 395397)
Wat dachten jullie van Push notificaties?

een goed argument voor een native app

kai824 04-02-10 18:16

Ik heb vroeger wel eens een iPhoneClub app gemaakt, maar die is eig alleen voor eigen gebruik

jaimiefanatic 07-09-10 15:45

Is er nou een iPhoneclub app gekomen? of moet je alleen naar iPhone in safari?

Chrisl 07-09-10 16:01

Zoek maar in de app store op iPc........


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.