//

Accelerometer hulp

Accelerometer hulp discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje. Ik ben bezig met een app, die de accelerometer gebruikt, alleen ik snap er geen snars van. Weet iemand hoet dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-09, 18:40
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard Accelerometer hulp

Ik heb een vraagje.
Ik ben bezig met een app, die de accelerometer gebruikt, alleen ik snap er geen snars van. Weet iemand hoet dit moet? Ik wil dat hij een aantal keer per seconde de waarde van de y-as ophaalt en dan alle resultaten opslaat in een array. Ik had het al een beetje opgezocht, maar ik snap er niks van... Kan iemand mij dit uitleggen? Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accelerometer werkt niet naar behoren. Curaphone iPhone algemeen 17 01-03-09 19:57
accelerometer en proximity sensor vraagje mhoutman iPhone algemeen 0 18-11-08 21:24
Accelerometer Probleem Stefaanxd iPhone algemeen 1 22-08-08 21:09
App voor accelerometer grafieken iPizza Jailbreak apps en thema's 1 26-11-07 11:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.