//

Apps die ik mis

Apps die ik mis discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey developers, Ik had een paar simpele ideeën voor apps die ik nog niet in de itunes store heb kunnen vinden (Als ze er wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 02:02
RVDB RVDB is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard Apps die ik mis

Hey developers,

Ik had een paar simpele ideeën voor apps die ik nog niet in de itunes store heb kunnen vinden (Als ze er wel zijn hoor ik het graag). Mijn ideetjes waren als volgt:

windrichting app:
Ik zou graag een app willen zien die net als het kompas op de iphone 3gs er uit ziet alleen dan de windrichting op jouw GPS positie laat zien. Het lijkt me ook handig om de windsnelheid er bij te zetten. Omdat er nu een kompas in zit lijk het me een leuke feature dat hij meedraait als je met je iphone draait.

partyflock app:
Ik zou ook graag een app willen zien zodat ik weet waar leuke feestjes zijn. Deze is natuurlijk al te bereiken via het internet (partyflock agenda) maar aangezien de zoek functies op die website super slecht zijn lijkt het me leuk als er mooie app wordt gemaakt die alle feestjes bij jouw in de buurt kan laten zien door middel van gps positie.

Ik weet zelf helemaal niets van de SDK van de iphone af omdat ik geen mac heb en geen 100 USD overheb om een app te maken.

Dus hierbij deel ik mijn ideeën mee en ik hoop dat jullie er iets moois van kunnen maken en misschien zelf iets mee kunnen verdienen. Voor design werk kun je me altijd vragen het lijkt mij namelijk ook leuk om een iphone app visueel te ontwerpen.

groeten,

Ruben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-10, 13:26
DataSol DataSol is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard iParty: de nieuwe App powered by Partyflock

Hij is er hoor.. zie www.iparty.nu zowel gratis lite variant als betaalde versie met kaartfunctie
  #3  
Oud 23-07-10, 17:39
sukk1e's schermafbeelding
sukk1e sukk1e is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 134
Standaard

wind applicatie:

Wind Meter maakt van de iPhone een windmeter - iPhone - iPhoneclub.nl
  #4  
Oud 07-08-10, 15:11
joene28's schermafbeelding
joene28 joene28 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Wijchen
Berichten: 20
Standaard

Een app waarbij je op je beginscherm in een oog opslag kunt zien welke afspraken er vandaag zijn enz.
Dit is wel voor een jailbreak toestel via Cydia dacht ik, maar ik zoek er een waarvoor hij geen jailbreak hoeft te hebben....
  #5  
Oud 07-08-10, 15:29
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

zijn afaik geen apps die info laten zien op lockscreen in de standaard app store
  #6  
Oud 07-08-10, 15:31
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

een app van proximus, zoals mobile vikings My Viking for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Storeer een heeft die je gebruik weergeeft
  #7  
Oud 07-08-10, 16:58
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Ik zoek Nederlandse kinderspelletjes voor in de leeftijd van 3-4 jaar. En dan geen memory of kleurplaten/tekenen. Iets van zoek de 10 verschillen, tellen leren, figuren herkennen of zoiets.
  #8  
Oud 09-08-10, 13:39
lood1406 lood1406 is offline
• iOS 7.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 26
Standaard

@ Ashcat, je kan find it gebruiken, ( zoek de vier verschillen ) je hebt zowel een lite versie als een gewone
  #9  
Oud 09-08-10, 17:38
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lood1406 Bekijk bericht
@ Ashcat, je kan find it gebruiken, ( zoek de vier verschillen ) je hebt zowel een lite versie als een gewone
Dank! Heb het gedownload, erg leuk maar ook wel heel erg moeilijk voor een kind van 4-5. Deze hou ik maar voor mezelf....
Reageren

Labels
app, iphone, kompas, partyflock, windrichting



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lockscreen agenda apps die andere agenda apps integreren? Metternich Jailbreak apps en thema's 0 23-01-11 15:28
Apps die iOS 4 vereisen? Barzi iPhone Apps 1 09-11-10 22:14
apps die niet werken dennisaudi iPhone Apps 1 18-07-10 04:01
Alle apps die je hebt djkoksal Archief 1 18-08-09 15:13
Apps die je moét hebben! Amp. Jailbreak apps en thema's 112 26-09-08 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.