//

UINavigationBar laten blijven bij andere view

UINavigationBar laten blijven bij andere view discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag dat mijn UINavigationBar blijft staan bij een andere view. In mijn MainWindow zit die UINavigationBar, met daaronder een UIViewController die RootViewController ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-09, 12:18
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard UINavigationBar laten blijven bij andere view

Hallo,

Ik wil graag dat mijn UINavigationBar blijft staan bij een andere view. In mijn MainWindow zit die UINavigationBar, met daaronder een UIViewController die RootViewController inlaadt. In die RootViewController heb ik weer een UIViewController die DataViewController inlaadt. Ik open deze UIViewController met de volgende code (daar komt trouwens ook een warning uit: "RootViewController.m:18: warning: passing argument 1 of 'presentModalViewController:animated:' from distinct Objective-C type"):
Code:
[self presentModalViewController:self.dataViewController animated:YES];
Heeft iemand een idee? Het zal vast heel simpel zijn, maar dit is pas de derde dag dat ik hiermee bezig ben, dus ik weet nog niet veel dingen

Groeten,
Jonathan

Edit: die warning heb ik al weg. Ik had in de headerfile deze code:
Code:
@interface RootViewController : UIViewController <UIImagePickerControllerDelegate> {
    IBOutlet DataViewController *dataViewController;
}

@property(nonatomic, retain) DataViewController *dataViewController;
Maar dat moest (volgens mij) zo zijn:
Code:
@interface RootViewController : UIViewController <UIImagePickerControllerDelegate> {
    IBOutlet UIViewController *dataViewController;
}

@property(nonatomic, retain) UIViewController *dataViewController;
Edit: oh, volgens mij was bovenstaande oplossing toch niet de beste. Ik heb nu toch weer die oorspronkelijke code, ik was namelijk vergeten om DataViewController.h te importen in RootViewController.m.

Laatst gewijzigd door jonathan; 01-07-09 om 01:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup iPad op een andere partitie laten zetten iDre iPad algemeen 8 03-11-11 16:52
Windows: backup op andere schijf uit laten voeren? johnnybt iTunes 3 15-09-11 19:52
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. amsterdam2226 iPad algemeen 0 11-12-10 00:27
2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere andrepen iTunes 1 23-08-10 20:52
NSString bepalen vanuit een andere view Jelle Ages Ontwikkelen voor iOS 11 24-10-09 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.