//

Foto's bekijken op fotobank

Foto's bekijken op fotobank discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens mijn vakantie maak ik foto's met mijn digitale camera. No enige tijd raakt de geheugen kaart vol en plaats ik mijn geheugenkaart in een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-09, 00:43
Masquerate Masquerate is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2
Post Foto's bekijken op fotobank

Tijdens mijn vakantie maak ik foto's met mijn digitale camera. No enige tijd raakt de geheugen kaart vol en plaats ik mijn geheugenkaart in een soort externe drive met een card reader. (de fotodata bank...ik weet er geen beter woord voor !! ).

Ik kan die foto data bank als een USB1 device in elke computer stoppen (net zoals dat met een usb stick kan).

Wat ik graag zou willen is met mijn iPhone zien of de foto's ook daadwerkelijk op de foto databank staan voordat ik mijn geheugenkaart leeg maak. Dus iPhone kabeltje in de usb-poort van de foto databank en foto's kijken die op de foto databank staan.

Dit lijkt mij een mooie App, maar ik vraag me af of zo'n applicatie technisch mogelijk is met de nieuwe mogelijkheden van OS 3.0 en of Apple dat ook zou toelaten.

Volgens mij zou dat laatste niet echt een probleem hoeven te zijn want als ik het goed heb begrepen kan je altijd je eigen applicatie bouwen en op je iPhone zetten.

Is er iemand die enig idee heeft of mijn "Foto Databank" applicatie mogelijk is ?

Eddy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-09, 01:34
danielpunt's schermafbeelding
danielpunt danielpunt is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 87
Standaard

Het kan als toegang hebt tot het Made for iPhone/iPod programma waar mee je dus ook de hardware API's kan gebruiken voor accessoires
  #3  
Oud 02-07-09, 18:49
Masquerate Masquerate is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je reactie. Moet ik dan maar gaan uitzoeken. Heb al even snel naar het "made for iPod iPhone" programma gekeken. Zal eerst maar eens aanmelden als developer en iets eenvoudigs maken. Als er meer tips zijn hoe ik mijn idee kan aanpakken hoor ik dat graag.

Eddy
  #4  
Oud 02-07-09, 20:34
Rimshaker Rimshaker is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Ik zoek ook zo'n app, maar dan zonder fotobank ertussen. Nu de gsm's tegenwoordig toch genoeg ruimte hebben zou ik het liefste een kabeltje van gsm naar fotocamera doen en de foto's op de gsm back-uppen en vooral ook bekijken. Bestaat, of kan zoiets of is het ijdele hoop? Het zou dan ook weergave van raw bestanden moeten ondersteunen.
  #5  
Oud 01-05-10, 13:12
Rimshaker Rimshaker is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

In dit ding AirStash kunnen enkel SD-cards gestopt worden, is iemand ervan op de hoogte of er iets vergelijkbaars is voor compact flash geheugenkaarten die in veel spiegelreflexcamera's gebruikt worden?

Kan een iphone ook RAW-foto bestanden tonen?
Reageren

Labels
card reader, data storage, foto, usb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App om foto's te bekijken Henrikop iPad algemeen 1 22-07-10 15:34
bug in Camera foto's bekijken? libia Muziek, foto & video 4 11-05-09 08:23
Foto's bekijken op T-Mobile G1/G2 Dreissen Chat en geruchten 3 30-03-09 20:45
Foto: Foto's bekijken op je mobileMe Lancia Muziek, foto & video 0 06-01-09 22:30
Foto: Datum van foto bekijken lagunaclub Muziek, foto & video 1 04-09-08 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.