//

Concert/Festival/Vlieg tickets etc op je Iphone

Concert/Festival/Vlieg tickets etc op je Iphone discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Je festival/concert/theater/bioscoop kaarten on-line (safari) bestellen die een barcode / unicode bevatten en die via je scherm gescand kan worden door de lasers bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-09, 18:17
Iphonemania Iphonemania is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Lightbulb Concert/Festival/Vlieg tickets etc op je Iphone

Je festival/concert/theater/bioscoop kaarten on-line (safari) bestellen die een barcode / unicode bevatten en die via je scherm gescand kan worden door de lasers bij de des betreffende organisaties. Hierdoor hoef je niet meer een print te maken en mee te nemen. (geloof dat dit ooit is geprobeerd door Nederlandse uitvinders)

Misschien een simpelere optie is om een scanner app op je Iphone te hebben die een scan kan maken van je computer scherm of papieren versie en zodanig converteerd, dat hedendaagse scanners die als echt beschouwen.
Nog een voordeel: je vergeet je ticket niet meer zoals wel meerdere mensen overkomen die op weg zijn naar een festival of iets dergelijks.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-09, 19:19
Graaf Graaf is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 53
Standaard

En het is dan ook maar afwachten of de betreffende organisatie van het evenement waar je heen gaat dit zal accepteren.
__________________
iPhone 2G 16GB @3.0 | t-Mobile iPhone 3G 8GB @3.0
  #3  
Oud 24-07-09, 12:47
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Pinkpop had dit systeem ook geloof ik. Kaartjes online bestellen, en je krijgt een mailtje met een barcode. Voor zover ik weet kan je deze gewoon op je iPhone zetten. (mailtje doorsturen naar je iphone). Ze kunnen dan gewoon je scherm scannen als je het mailtje opent. Volgens mij werd dit op de site zelf vermeld dat dit kan.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #4  
Oud 24-07-09, 13:15
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

iphone naar pinkpop/parkpop/lowlands nemen is vragen om problemen
  #5  
Oud 24-07-09, 13:22
Rimshaker Rimshaker is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Bij Pathe lukte scannen van een barcode op een Nokia N82 een paar maanden geleden bij mij niet.
  #6  
Oud 24-07-09, 18:33
Bart013 Bart013 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Standaard

Een scanner app bestaat al voor verschillende producten, pic2shop heet het geloof ik. Misschien dat je die zodanig kan aanpassen naar je idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vlieg vs Ipad MeX Chat en geruchten 4 21-09-10 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20.