TabBar Controller : More... Tab discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je zes view controllers toevoegd aan de UITabBarController verschijnt vanzelf de [More...] Tab. Nu is dit natuurlijk erg handig, maar weet iemand hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TabBar Controller : More... Tab
Als je zes view controllers toevoegd aan de UITabBarController verschijnt vanzelf de [More...] Tab. Nu is dit natuurlijk erg handig, maar weet iemand hoe ik die tekst en de teksten van z'n subschermen kan aanpassen zodat daar nederlandse teksten komen te staan als Meer, Wijzigen, Configureer, Gereed, etc.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey Frog, bedankt voor je reactie. De tutorial heb ik ook gezien en gevolgt alleen die lost mijn probleem helaas nog niet op.
Naast dat ontwijk ik xib het liefst zo veel mogelijk, ik doe alles met code. De meeste tutorials zeggen dat ik gewoon alles met NSLocalizedString(); moet doen, maar daarvoor moet ik dus ook toegang hebben tot de titel van de tabbar item [More...]. In de Nu-Applicatie en de 9292OV applicatie lukt het ze blijkbaar wel. Zou ook graag willen weten hoe, zit al heel lang te knoeien met UITabBarController, UITabBar, UITabBarItems, items, en noem het maar op. De titel in het More scherm is me wel al gelukt met Citaat:
Laatst gewijzigd door markvwijnen; 23-09-09 om 19:43. |
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag, maar heb je je iPhone(simulator) wel op Nederlands gezet?
|
|
|||
|
|||
Heb zowel de taal als de regionotatie op Nederlands gezet, helaas veranderd dat niks Andere ideeen?
|
|
|||
|
|||
Geen idee. Ik zal morgen of overmorgen (wanneer ik tijd heb) ook even kijken.
Ik zag dit net toen ik in Google zocht. Lost dat je probleem op? Laatst gewijzigd door King1987; 23-09-09 om 23:03. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
ik zat met het zelfde, en heb toen een lege localisatie voor Dutch gemaakt en nu staat er bij meer ipv more.
het enige waar ik nog mee zit is dat in een UISwitch er geen I en 0 maar AAN en UIT staan. dat eerste is gebruikelijk op een Nederlandse iPhone, maar kan ik niet voor elkaar krijgen. Trein doet het overigens wel goed op mijn Engelstalige iPhone met die switches |
|
|||
|
|||
Hey Frog,
Was een weekendje weg, maar inmiddels weer aan de slag. Inderdaad een lege localization file zorgde dat alles in het Nederlands gezet werd. Het enige wat ik me dan afvraag is hoe 'Trein' ervoor gezorgt heeft dat je binnen de applicatie van taal kan wisselen. (Ook al moet je daarvoor je applicatie herstarten) |
|
|||
|
|||
Werkelijk geen idee... Misschien kan je de ontwikkelaar van trein een mailtje sturen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tabbar en ViewDidUnload | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 28-01-11 21:06 |
UIWebView en TabBar laden | imosed | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 12-01-11 18:05 |
Tabbar in een WindowBased App | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 10-01-11 22:40 |
Tabbar laten verdwijnen en verschijnen | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 10-04-10 23:02 |
|
|