//

Provision file?

Provision file? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik ben sinds deze week begonnen met de iPhone SDK. Het gaat allemaal prima ok al is xcode wel even wennen. Maar wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-09, 13:08
_GdR_ _GdR_ is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 21
Standaard Provision file?

Hallo mensen,

Ik ben sinds deze week begonnen met de iPhone SDK. Het gaat allemaal prima ok al is xcode wel even wennen. Maar wat ik wou bereiken is me gelukt.

Maar nu ben ik die simulator een beetje zat en wil ik hem op mijn iPhone zetten zodat ik vet koel tegen mn vrienden kan doen. :')

Maar bij 'Window' > 'organiser' heb ik dus mijn iphone toegevoegd maar het 'Provisioning' veld is leeg. En heb ook geen flauw idee hoe ik aan zo'n provision-file kom.

En ik kan er bijzonder weinig over vinden. Dus zou 1 van jullie mij aub een beetje willen helpen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-09, 13:51
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Je moet een developer account hebben bij Apple. Dit moet ook een betaald account zijn. Als je dat hebt kun je provisioning profiles aanmaken via developers.apple.com/iPhone. Maar dat had je natuurlijk al lang gegoogled
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #3  
Oud 08-10-09, 14:27
_GdR_ _GdR_ is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whacko Bekijk bericht
Je moet een developer account hebben bij Apple. Dit moet ook een betaald account zijn. Als je dat hebt kun je provisioning profiles aanmaken via developers.apple.com/iPhone. Maar dat had je natuurlijk al lang gegoogled

Nee. helaas had ik dat nog niet gegoogled. het enige wat google mij geeft is reacties van developers die met allerlij krachttermen lopen te gooien.

Maar met een 'dev-account' kan je apps publishen naar de appStore. Zonder dat account moet het toch wel mogelijk zijn om je apps te kunnen testen op je iphone zelf? (ik wil alleen mijn app op mijn iphone hebben. hoeft niet gereleased te worden enzo. gewoon helemaal voor prive gebruik zeg maar. )
  #4  
Oud 08-10-09, 14:30
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _GdR_ Bekijk bericht
Nee. helaas had ik dat nog niet gegoogled. het enige wat google mij geeft is reacties van developers die met allerlij krachttermen lopen te gooien.

Maar met een 'dev-account' kan je apps publishen naar de appStore. Zonder dat account moet het toch wel mogelijk zijn om je apps te kunnen testen op je iphone zelf? (ik wil alleen mijn app op mijn iphone hebben. hoeft niet gereleased te worden enzo. gewoon helemaal voor prive gebruik zeg maar. )
Je zult echt een developer program account moeten aanvragen bij Apple, anders kun je geen apps op je iPhone draaien. Zelfs niet die van jezelf.
  #5  
Oud 08-10-09, 14:40
_GdR_ _GdR_ is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 21
Standaard

zodan. das best zuur. :')

Zijn er geen 'work arounds?'
  #6  
Oud 08-10-09, 15:38
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Als je je iPhone jailbreakt kun je het via die manier doen.

Als je dan ook vanuit XCode wilt debuggen moet je een aantal dingen instellen. Hoe dat precies werkt weet ik niet. Moet je even op het forum zoeken, heb hier al eens links over gepost geloof ik. Ik gebruik het zelf niet namelijk, heb gewoon een betaald account.
  #7  
Oud 08-10-09, 15:51
_GdR_ _GdR_ is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 21
Standaard

mijn iPhone is gejailbreaked. Wil die 100$ gerust betalen. Maar ik wil eerst even kijken of ik er uberhaubt wel mee door wilt gaan eigenlijk.

Maar waar moet ik op zoeken om die links te vinden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
file explorer ! tobe66 Jailbreak apps en thema's 0 13-02-11 18:25
Alle iDevices: ipsw file jogumdv Jailbreak 3 17-12-10 10:44
ipsw file Heccer Archief 2 01-03-10 10:38
Other.Artwork file dennisrooy Jailbreak apps en thema's 6 19-09-09 00:09
Video: rmvb file supernaturol Muziek, foto & video 1 18-05-09 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:32.