//

Zelfde icoon effect als standaard info icon button

Zelfde icoon effect als standaard info icon button discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een app met een info button, standaard uit de Interface Builder te kiezen. Als je deze tapt, licht deze op ("on") en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-10, 17:46
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard Zelfde icoon effect als standaard info icon button

Hoi,

Ik heb een app met een info button, standaard uit de Interface Builder te kiezen. Als je deze tapt, licht deze op ("on") en als je je vinger wegsleept en loslaat (cancel, zeg maar), fade die terug naar normaal ("off").

Ik wil ditzelfde effect met mijn andere custom buttons, maar weet niet precies hoe ik dat kan bereiken. Je kan graphics voor twee states voor buttons opgeven (on/off), maar ik zou dan het oplicht effect in Photoshop moeten proberen te dupliceren. Daarnaast is er geen fade in/out, maar een harde switch tussen de twee graphics.

Ik denk dus dat er een andere manier moet zijn. Zie ik iets simpels over het hoofd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-10, 22:15
Thaurin's schermafbeelding
Thaurin Thaurin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 141
Standaard

Ohhhh laat maar. Gewoon over het hoofd gezien. Ik ben weer met teveel dingen tegelijk bezig, geloof ik.

't Is de "Shows Touch On Highlight" vink in Interface Builder, voor wie erom geeft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hulpprogramma zelfde als multitasking Muhtar66 iPhone algemeen 1 04-07-10 21:00
standaard icoon´s verwijderen jokerdoc Archief 5 24-12-08 17:31
Artwizz case zelfde als Ivyskin T2! Lorsk8 iPhone accessoires en onderdelen 0 25-05-08 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.