//

demo app op iPhone

demo app op iPhone discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is nu gelukt om een eerste applicatie te maken. Kan ik dit dan ook proberen op mijn eigen iPhone? Of moet ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-10, 16:08
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard demo app op iPhone

Hallo,

Het is nu gelukt om een eerste applicatie te maken. Kan ik dit dan ook proberen op mijn eigen iPhone? Of moet ik het dan eerst naar de AppStore verzenden. Want dat kan ik niet omdat ik gratis developer ben..

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-10, 16:14
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamertej Bekijk bericht
Hallo,

Het is nu gelukt om een eerste applicatie te maken. Kan ik dit dan ook proberen op mijn eigen iPhone? Of moet ik het dan eerst naar de AppStore verzenden. Want dat kan ik niet omdat ik gratis developer ben..

Bedankt
Als ik me niet vergis moet je een betalende licentie hebben om de app te kunnen installeren of de iPhone simulator te gebruiken. Maar weet het niet zeker dus wacht nog even op een antwoord van een developer.
  #3  
Oud 04-02-10, 17:15
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Je kan alleen in de simulator testen als je een gratis developer account hebt.

Als je jailbreakt zijn er wel wat maniertjes om het aan de gang te krijgen. Als dat een optie is voor je, kan je het forum doorzoeken, ik heb daar als het goed is al eens iets over gepost in een of ander topic. en anders ff googlen
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #4  
Oud 04-02-10, 18:07
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Standaard

Ja graag via jailbreak, als het maar lukt. Maar ik kan noch op het forum noch op google vinden.. Heeft iemand een idee?

Bedankt
  #5  
Oud 04-02-10, 18:24
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Video Tutorial: Bypassing Code Signature in Xcode & Installing jail-break application to iPhone | iPhone Tutorial for Beginner | Programmer | Developer | Cydia

2de hit met zoekactie: "xcode jailbreak"

Ik weet niet zeker of het nog steeds werkt met de laatste xcode, maar is het proberen waard
  #6  
Oud 04-02-10, 18:25
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Video Tutorial: Bypassing Code Signature in Xcode & Installing jail-break application to iPhone | iPhone Tutorial for Beginner | Programmer | Developer | Cydia

2de hit met zoekactie: "xcode jailbreak"

Ik weet niet zeker of het nog steeds werkt met de laatste xcode, maar is het proberen waard

edit: hier staat ook nog wat leuke info: http://www.alexwhittemore.com/?tag=j...ak-development

Laatst gewijzigd door Whacko; 04-02-10 om 18:28.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: screensaver demo video iphone ipod touch LOOS1982 Muziek, foto & video 2 11-09-11 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.