iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   DragonfireSDK (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/53482-dragonfiresdk.html)

The Unbelievable 04-02-10 19:24

DragonfireSDK
 
Ik had ergens op iPhoneclub iets gelezen over Dragonfire SDK voor Windows. Leek mij wel interessant want ik heb geen mac thuis.
Ik had een mailtje gestuurd naar hun en ik kreeg daarnet een mailtje dat ik mag testen!
Kan ik met een app die gemaakt is door dit programma ook naar een Mac verzenden er daar doorgaan met Xcode want dan kan ik samen met een vriend ontwikkelen?

Frog 04-02-10 19:55

Ik denk niet dat het kan, maar weet het niet zeker. Op de Dragonfire SDK kan je sample code bekijken en die wijkt iets af van de code die xCode gebruikt.

XIII 04-02-10 21:12

Die code zal zeker afwijken... Xcode gebruikt Objective-C, DragonFire C++...

Ben trouwens benieuwd hoe ze dit willen waarmaken:

App Store
Distribute your app on the App Store without purchasing the iPhone Developer Program


Moet je jouw Apps dan via hun account in de App Store zetten? En hoe beheer je die dan?

Frog 04-02-10 22:02

Misschien kan het als ze een exportfunctie naar xCode hebben....

@XIII: Dat is inderdaad heel raar...

FrankNL 10-02-10 17:24

Ik heb een beta versie van DragonFireSDK binnengekregen en ik kan vertellen dat je gewoon moet coderen & designen via Visual Studio en dan kun je je app die je hebt gemaakt in Visual Studio uploaden naar hun server en die converteerd het naar een Xcode project maar je moet dan alsnog weer zoveel euro betalen om hem in de Appstore te publiceren dus opzich kom je er niet verder mee zonder te betalen

Whacko 10-02-10 17:33

kan je het xcode project wel nog downloaden ?

FrankNL 10-02-10 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Whacko (Bericht 415197)
kan je het xcode project wel nog downloaden ?

Volgens mij kun je het daarna wel zelf ook nog downloaden van hun webserver als die is geconverteerd.

Maar gratis word DragonFireSDK zoiezo niet het is alleen makkelijk als je geen mac hebt om Xcode op te draaien.

Ik heb Mac OS X op een Acer Travelmate 5330 als een hackint0sh (zo word dat dan genoemd) waarop ik gewoon Xcode heb draaien.

freekydude 13-02-10 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 412703)
Ik had ergens op iPhoneclub iets gelezen over Dragonfire SDK voor Windows. Leek mij wel interessant want ik heb geen mac thuis.
Ik had een mailtje gestuurd naar hun en ik kreeg daarnet een mailtje dat ik mag testen!
Kan ik met een app die gemaakt is door dit programma ook naar een Mac verzenden er daar doorgaan met Xcode want dan kan ik samen met een vriend ontwikkelen?

Jij hebt dat gewoon gratis gekregen?

shoppingtutorial nl 04-05-10 21:35

Kan je met DragonfireSDK gewoon een applicatie op windows maken voor de iPhone? Heb net SDK voor Mac gedownload, en die doet het dus niet! (niet goed gekeken, lekker opgelet..)

Geno 05-05-10 20:42

Nu nog wel, over ruim een maandje niet meer. Nieuwe voorwaarden van Apple zijn oa. het verbod op crosscompilers.
Beter kan je je richten op de SDK van Apple (en is dus alleen voor Mac OS X te gebruiken).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.