//

Rekeningnummer in iTunes Connect

Rekeningnummer in iTunes Connect discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals veel mensen die bij een Nederlandse bank zitten, heb ik een 9-cijferig rekeningnummer. iTunes Connect vereist echter dat je een 10-cijferig rekeningnummer invoert. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-10, 12:20
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard Rekeningnummer in iTunes Connect

Zoals veel mensen die bij een Nederlandse bank zitten, heb ik een 9-cijferig rekeningnummer. iTunes Connect vereist echter dat je een 10-cijferig rekeningnummer invoert. Nu heb ik gewoon een 0 voor mn nummer gezet en Apple heeft dit goedgekeurd (contract voor betalingen is in werking gezet).
Is dit juist?

Ik heb al een applicatie in de app store te koop staan, dus hopelijk is het goed.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-10, 21:14
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geno Bekijk bericht
Zoals veel mensen die bij een Nederlandse bank zitten, heb ik een 9-cijferig rekeningnummer. iTunes Connect vereist echter dat je een 10-cijferig rekeningnummer invoert. Nu heb ik gewoon een 0 voor mn nummer gezet en Apple heeft dit goedgekeurd (contract voor betalingen is in werking gezet).
Is dit juist?

Ik heb al een applicatie in de app store te koop staan, dus hopelijk is het goed.
Ja, dit is géén probleem. Is gebruikelijk om voorloop nullen in te vullen als het aantal posities groter is dan het in te vullen nummer. Ook bij girorekeningen is dit een normaal verschijnsel, daar is het maximum 7 posities en als je nummer kleiner is laat je dat gewoon voorafgaan door net zo veel nullen als nodig is.
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 03-04-10, 21:34
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Ok top! Dankjewel voor je reactie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Connect to iTunes scherm ejo1971 iTunes 5 12-08-10 18:57
connect to itunes remcokg iTunes 3 04-07-10 18:10
Connect to iTunes - unlock ?? zwaan iTunes 3 19-03-09 00:23
Rekeningnummer veranderen T-Mobile mjvanes Odido (T-Mobile) 2 16-01-09 18:53
Mac OS X: Please Connect to iTunes HELP!!! mischariemersma iTunes 0 13-07-08 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.